Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bwahh Carenza: wat erg!!! Trek het je niet aan hoor. Aan zulke figuren heb je totaal niets.
ff off/on topic. Hoe krijg je de notivicatie eraf?
En Carrenza snap je punt!! GRRR wat een oetlul... Maar zal dus ook niet de allerleukste zijn...
Dames, even een berichtje van mij. Sorry, tijdje weggeweest. Het internetdaten aan de wilgen gehangen. Na de betaman nog één date gehad met een man van het soort ik-gun-je-een-hele-lieve-vriendin-maar-ik-ga-het-niet-zijn. Met de rugbyman is het bij virtueel contact gebleven. Ik weet het niet, ik blokkeerde gewoon ofzo. Kon me er niet toe zetten om met hem af te spreken. Ben de teleurstellingen geloof ik een beetje zat.

Jullie zijn hier nog lekker actief zie ik! Hoop dat jullie succesvoller zijn op het mannenfront. Misschien duik ik hier af en toe wel weer op, maar ik las even een pauze in wat het internetdaten betreft. Ik kan mijn aandacht beter een tijdje op mezelf richten, geloof ik.
@ Marit: vergeet je helemaal uit te zwaaien. Maak er wat moois van, zorg goed voor jezelf en veilig weer terug komen.

@ Rasa: Groot gelijk meid. Dat gevoel heb ik ook zo nu en dan.

Contact met LKM is ook leuk maar summier en nog niet echt constructief. Hebben het ook totaal nog niet gehad over een vervolg date. Terwijl hij vorige week duidelijk liet blijken bij het afscheid en via sms/msn dat hij het ook heel leuk heeft gehad. Tja...
Je hebt gelijk Rasa, kan me voorstellen dat als je al wat mannen voorbij hebt zien komen, en er komt niets leuks uit, je nu even géén zin meer hebt of jezelf kunt opladen om contact aan te gaan of te onderhouden.

Alive, ik weet niet wat het met sommige mannen is, zoals ik al schreef, denk ik dat velen geen moeite willen doen.

Vraag me wel af of ze wel een nieuwe relatie willen.

Lees sommige profielen en het gros schrijft: heb je vragen stel ze, ik wacht het af, ik kijk even rond, of hebben enkel hun beroep neergezet.

Wat kun je daarmee?

Ik knap er iig flink op af, en denk ook blijf lekker wachten, als dat nu al het geval is, kan het in de toekomst niet beter worden dan dat. En van zoiets word ik niet blij.

Heb maandag wel een berichtje van iemand gekregen die me al 4 maanden af en toe iets stuurt.

Het kwam op het feit dat ik veel mannen zo initiatiefloos vind, er geen aandacht is besteed aan een leuk profiel, en dat ik de mannen hier gewoon anders vind, dat kunnen nog echte jagers zijn. En wilde hij dat verder op MSN bediscussieren.

Heb hem toegevoegd en toen ik zei dat veel vrouwen al afknappen op sommige profielen en veel mannen initiatiefloos zijn, zei hij direcht dat hij wel degelijk de moeite heeft genomen. Maar ja, hij, velen doen dat al niet en die wachten nog altijd rustig af. Ik heb hem wel toegevoegd maar is het wat mij betreft geen relatiemateriaal.

Ik heb eigenlijk amper gedate, denk dat ik mijn leven voor nu wel goed vind zo, anders zou ik denk ik wel meer ondernemen.

Dr. to be komt voor zover ik kan zien nog amper online, heb zomaar het idee dat er iets aan de hand is.

Omdat hij voorheen wel wat vaker online kwam, en heeft hij daarnaast sinds 11 dagen ook niemand meer toegevoegd.

Het zal wel.

Een fijne dag allemaal!
Rasa, hier hangt het daten ook aan de wilgen. Maar ik lees ook mee.

Marit, maak er een hele mooie reis van...
Marit ik wens je een geweldige reis toe!!!

Poezelig en Rasa fijn om even iets van jullie te horen! Ook al is het dan dat het daten even aan de wilgen hangt. Ik hoop dat het verder wel goed met jullie gaat.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de mannen is eigenlijk. Love2chat en Theo waar zijn jullie??

Alive jammer dat het nog niet concreet tot een nieuwe date is gekomen.

Daisy volgens mij heb ik het al eerder gevraagd maar denk je dat je wellicht meer zou daten als je hier zou wonen en dus ook makkelijker af zou kunnen spreken of zijn er dan alsnog weinig potentiële datekandidaten?

Ik heb gister weer een poos met F op de chat gezeten. Vorige week nodigde hij me uit voor zijn verjaardag volgende week. Zondag bij hem thuis met familie en maandag uit eten. Ik vind het wel spannend maar ook wel heel leuk.

Gister hadden we een gesprek over mijn dochter en of ik haar al iets verteld heb. Dat is nog niet het geval en gaat ook nog niet direct gebeuren. Haha laat mij volgende week eerst de vuurdoop maar krijgen met zijn familie......

Zondag komt hij weer hierheen.... ik kijk er nu al naar uit.....

En nu ga ik eens even wat doen... dochterlief was gister jarig en vandaag hebben we het kinderfeestje. Werk aan de winkel dus.
Nog gefeliciteerd Elise, hoop dat het een leuk feestje is!

En leuk te horen dat er toch nog een paar mensen inmiddels een leuk contact hebben opgedaan, kan me voorstellen dat het voor jou snel weekend mag zijn.

Om op je vraag terug te komen.

Ik ben zo'n 5 maanden per jaar in Nederland, maar mijn verblijf hier doet eigenlijk niets af aan het weinige daten.

Ik ga nooit stappen, nooit naar een kroeg, doe niet aan het sporten via een sportschool of wat dus op die manier loop ik ook niet echt iemand tegen het lijf. En eerlijk gezegd lig ik er niet zo van wakker. Ik was van de winter nieuwsgierig hoe een datingsite in zijn werk gaat, en heb daar een profiel opgezet. Maar niet echt met de gedachte dat ik iemand ga vinden om daar de rest van mijn leven mee te delen.

Ik heb 2 lange relaties achter de rug, en geniet nu al zo'n 3 jaar enorm van mijn vrijheid. Het moet echt wel de moeite waard zijn om mijn leven wat aan te passen, want dat moet het hoe dan ook doen, aangezien ik nu met heel veel plezier in 2 werelden leef. En heb ik tot nu toe niet veel gezien van daar wil ik wel eens iets mee gaan drinken.
Kijk nou wat ik op een andere site tegenkwam:

Tijdschrift Viva is voor een artikel over internetdating op zoek naar vrouwen tot 35 jaar die ervaring hebben met een of meerdere internetdatingssite(s). Ben of ken jij zo iemand? En zou je het leuk vinden om (eventueel anoniem) mee te werken? Stuur dan een mailtje naar meewerken@live.nl Reageren kan tot 1 april 2011. Viva is erg benieuwd naar jullie ervaringen!

Dit drukbezochte topic heeft ze natuurlijk op een idee gebracht . Iemand al benaderd door de redactie? Ik niet natuurlijk, way too old, haha. Maar ben benieuwd wie van jullie ik straks in de Viva zie....
Haha ik zal het sowieso niet zijn, te weinig ervaring en NET iets te oud!

Nou dames, gooit het eruit, de positieve en negatieve ervaringen.

Ben ook heel benieuwd Marianne!

Hoe staat het leven aan die kant?
Haha BM, ook ik ben al te oud en nee, ook al zouden ze het vragen, ik zou het niet doen.

Wel is het overigens al een tijdje bekend dat Viva juist op het forum de topics onder de loep nemen om inspiratie voor hun blad te vinden. Blijkbaar zijn ze op de redactie tegenwoordig fantasieloos. En dan heb ik het niet eens alleen over de redactie van viva hoor. Speelt volgens mij bij elk willekeurig tijdschrift/krant.
Vraag er ook wat heren bij, Viva. De dames vinden (vooral) hun ervaringen met datingsites altijd erg interessant!

Hier alles OK, Daisy. Ben een beetje aan het dubben over de RP-man. Dub nog maar een tijdje door, denk ik .
Met denken is niets mis, blijf dat vooral doen!

Maar laat het je leven niet teveel beinvloeden.

De lente is ook bij jullie begonnen, word toch altijd erg blij van de zon

Je hebt gelijk Marianne, vrouwen lezen ook graag de ervaringen van mannen.
@A&K Eigenlijk denk ik dat zo'n forum als dit alleen maar in de lucht wordt gehouden om als inspiratiebron te dienen voor de redactie. Best slim natuurlijk. Hoef je de deur niet meer uit voor ideetjes. Als 't artikel verschenen is zullen wij het hier wel eens even recenseren .

@ Daisy Jaaaa, de zon! Waarom zit ik nou weer achter die computer....?
@ BM: tuurlijk is het slim. En dat recenseren is een goed plan.

Inmiddels zit ik hier met een domme grijns achter mijn laptop. Net LKM op de chat gehad en lig helemaal in katzwijm.

Heb hem net gevraagd of hij me leuk vind om wie ik ben of om de (eventuele) seks. En daarna kreeg ik een heel epistel met uitleg waarom hij me leuk vind om wie ik ben. *smelt*
Goedemorgen

Kon je wel slapen Alive?

Ik heb toen met Dr. to be tot 24.00 over en weer zitten mailen en kon daardoor dus niet meer slapen, was de dag erna gebroken.

Uitprinten dat epistel zou ik zeggen!

Doet een mens goed, om te horen waarom hij je leuk vindt.
Marianne, we zijn verslaafd aan dat magische oog!

Ik moet iig elke ochtend en avond even mijn mail checken.

Dan de normale zaken als het nieuws ( want ja zit tig KM verderop).

Schijnt ie weer?

Gisteren naar het strand geweest, en verbrand dus vandaag lekker op pad en ergens wat drinken.

Prettige dag allemaal
Goedemorgen op deze zonnige morgen.

Daisy meis, ik kan de hele wereld aan. Hier slaap ik juist goed op. De enkele spinneweb in mijn hoofd is weg. Moet gewoon weer leren te vertrouwen. Hij is niet mijn ex of een man waarbij het daten maar om een ding draait en daardoor weinig laat horen. Weet waarom hij af en toe summier contact, dat hij om dezelfde reden als ik op badoo is ingelogd. En weet nu ook waar ik sta. Dat was dom. Had hij me al laten merken en nu moet ik toch weer naar bevestiging zoeken ipv er op te vertrouwen.

Zoals mijn vriendin vannacht schreef. Jij bent zijn nr. 1. Ook al heeft hij contact met meerdere, jij staat bovenaan. Eigenlijk hetzelfde als bij mij dus. Ook ik heb met een aantal, virtueel, contact. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik daar iets mee doe..

Gauw aan de slag hier. Des te sneller kan ik gaan genieten.
A&K leuk leuk,,,ben blij dat spinnewebben weg zijn uit je hoofd.

Het is inderdaad heerlijk weer,,,doet mij helemaal goed, ben een echt zonnemens.

Als ik dan Dais hoor over strand en verbrand dan kriebeld het bij mij al...ik wil ook.

Elise,,klinkt bij jouw helemaal leuk,,ben benieuwd hoe dat bevalt op de verjaardag.

Is dan volgende stap je dochter? Hij een stap en dan jij Hihiiiiiiii.
Houd het schoon in je hoofd Alive!

Maar ja, ik zou hetzelfde hebben, dat vertrouwen heeft een dreun gehad wat nooit meer te herstellen is. Vind dat het ergste wat er is, dat een of andere LUL je vertrouwen af heeft genomen, iets wat gewoon nooit meer voor 100% te herstellen is. Maar weten we ook dat ze niet allemaal hetzelfde zijn en moet je het met gezond verstand op je af laten komen.

Geniet Alive!

Ik kreeg net een bericht van iemand die in het midden oosten woont. Heel verhaal, maar goed in het kort dat we al eerder contact hebben gehad maar dat ik dat heb afgekapt heb omdat hij geen foto heeft geplaatst. Wilde dat via hotmail toesturen en ik heb geweigerd. Ik heb toch niet voor Jan met de hele korte echternaam beschreven geen foto = geen antwoord, wat ik daar moeilijk aan te begrijpen?

Nu maakt hij het zo, of ik vandaag een goede dag heb, en alsnog accoord ga met een foto via de mail.. Dat vind ik het ergste ( sorry voor de mannen onder ons ) dat sommige gewoon schijt hebben aan wat ik heb aangegeven in mijn profiel.

Ik moet even denken wat ik hem nu ga zeggen!

Dr. to be is echt van de aardbol verdwenen, niet meer online geweest, geen mensen toegevoegdniets, zou hij verdampt zijn haha

Ja de zon is hier hierlijk, maar smorgens vroeg en einde van de middag is het koud. Vandaag was het geen stranddag misschien morgen weer.

Maar kan jullie zeggen: "ik ben en blijf een NL in hart en nieren en mis dat gevoel van lente in Nederland".
Ik heb die meneer zonder foto gezegd dat ik het jammer vind dat hij voorbij gaat aan wat ik in mijn profiel beschreven staat.

Door me te zeggen dat hij hoopt op een goede dag van mij het zou lijken alsof ik nooit een goede dag zou hebben, en dat niets minder waar is.

Nou ja in het kort, ik zou hem verkeerd begrepen hebben.

En daar kunnen ze me zo ontzettend kwaad mee maken.

Het spelen met woorden, om er zo zelf beter uit te komen.

Heb hem gezegd wat is er niet te begrijpen aan als er geen foto is geplaats ik niet antwoord?Zeg gewoon ik heb er schijt aan gehad en wilde kijken of er toch contact mogelijk was. Dat dat eerlijker zou zijn geweest en hem dat gesierd had. En ja, nu kreeg ik bericht ja ok als je het zo schrijft heb je gelijk, grrrrrrrrrrrrrrr
Ik wil jullie even goede hoop geven!

Afgelopen vrijdag vierden mijn internet man en ik ons halfjarig samenzijn. De afstand begint steeds meer te storen, dus we hebben plannen om na de zomer te gaan samenwonen. Meiden, hij is helemaal geweldig, ik ben supergelukkig :-) Hou moed, date verder en wie weet vier jij binnenkort net als ik een leuk jubileum
elleuw dames..

wat een heerlijk weer he? lente is weer goed begonnen!

klinkt toch goed alive: beiden nummer 1 maar toch nog viruteel contact met anderen? tja zolang er nog neit iets speelt moet dat toch kunnen?

bibine: nou dat klinkt lekker meid.. dan zijn jullie een jaar bij elkaar, afstand kan erg hinderlijk zijn.

Hier alles prima, erg druk en ben moeiiiiiiii

gisteren was mn bday en vroeg mr.3 of ik bij hem kwam slapen, had echt totaal niets verwacht omdat meneer niet aan verjaardagen doet.. Hij zou voor me gaan koken en ik dacht eigenlijk van okay die maakt gewoon een potje voor zichzelf en zn kind en de rest mag ik opeten maar niets was minder waar: ik kwam binnen, hup glas rose in mn handen gedrukt en lag er een kaart met daaronder een kadootje...

Hele lieve kaart en een kadookaartjs kon ik zelf lekker sjoppen en had hij een gerecht gemaakt wat 3 uur moest pruttelen op het vuur, dus hij had echt moeite gedaan vond ik, ik had totaal niets verwacht. Gewoon een hele leuk superavond gehad met mn lieffie.
Sweeeeet miepie. En nog gefeliciteerd!

Bibine: Gelukkig hoor ik succesverhalen genoeg en zijn er ook een aantal in de omgeving. Leuk dat het zo goed tussen jullie werkt.

Daisy: Erger je niet, verwonder je slechts.

Edit: Vandaag was het Daisy-dag, lekker naar het strand geweest.

Daar even heerlijk met LKM zitten sms-en en tja, duurt nog wel een paar dagen maar dinsdag gaan we elkaar gelukkig zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven