Koppelactie!!

23-03-2011 10:58 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,
Probeer die jongen wat rust te gunnen, anders is hij al weg voor je 2e date.

Denk dat jij hem leuke vind dat hij jou, maar wat niet is kan nog komen. Gewoon genieten van je 2e date en dan zie je wel weer verder. Probeer in ieder geval hem niet te gaan stalken.
Ja dat is precies wat ik me ook al bedacht had, en doe ik ook niet. Het erge is dat ik dat tegen mezelf moet zeggen, hij smste bv gisterenavond, heb net pas gereageert, expres.

Bedankt in elk geval!
Joh, sms die jongen gewoon niet.
Ik ga altijd als ik die neiging heb ff wat anders doen. Desnoods ff vriendin smsen, val ik haar gewoon lekker lastig. hihihi.

Fijne 2e date!
quote:AlettaJacobs schreef op 23 maart 2011 @ 11:04:

Joh, sms die jongen gewoon niet.Joh, das makkelijker gezegd dan gedaan.
quote:vlinder72 schreef op 23 maart 2011 @ 11:07:

Ik ga altijd als ik die neiging heb ff wat anders doen. Desnoods ff vriendin smsen, val ik haar gewoon lekker lastig. hihihi.

Fijne 2e date!

Ja die vriendin die de koppelactie begonnen is wordt ook aardig overladen met smsjes van mij...hahaha. Maar ze vindt het nog steeds niet vervelend, gelukkig maar.

Dankje!
Jullie hebben één date gehad, dat betekent dat jullie gewoon nog zo goed als vreemden van elkaar zijn. Ik zou hem niet meer SMSen en gewoon de tweede date afwachten.

Krijg een beetje het idee dat jullie in jouw gedachten al samen met kind en al vrolijk lachend het stadhuis uit rennen.

Nogmaals, het is een vreemde, val niet over je eigen voeten.
Volledig eens met Cateautje & AlettaJacobs.
We zijn nu een tweede date aan het plannen, zeg je. Hoe lang moet dat duren?

Sms dan: vrijdag 1930 bij ... ?
quote:lentemeisje28 schreef op 23 maart 2011 @ 11:09:

[...]

Joh, das makkelijker gezegd dan gedaan.

Nee hoor, dan gooi je zijn nummer gewoon weg!

als jij je echt leuk vind dat belt hij vanzelf wel

Want eerlijk gezegd...ik krijg het al een beetje benauwd van je van alleen het lezen van je OP

Je bent na 1 drankje al zijn gangen aan het nagaan...

(het opzoeken op de datingsite)

Dat voelen mannen wel aan hoor, dat je er gelijk zo bovenop duikt (vrouwen ook trouwens) en dat wordt per definitie niet aantrekkelijk gevonden.

Dus: gewoon verder gaan met je leven zoals dat was voor het drankje met deze meneer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
niet SMS-en!!!! BEL de man gewoon op en vraag of je elkaar zaterdag treft om zo en zo laat bij locatie X.
quote:Vlammetje1203 schreef op 23 maart 2011 @ 12:44:

niet SMS-en!!!! BEL de man gewoon op en vraag of je elkaar zaterdag treft om zo en zo laat bij locatie X.

Hey das mijn tekst meestal

Ik snap dat smssen ook nooit zo

(maar ik ben dan ook al HEEL oud)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vind ik nou ook gewoon bellen,dat is toch niet moeilijk dan kan je meer aan elkaar vertellen dan met sms.

ik ben dan ook van de oudere generatie 40+,toen hadden we dat niet
quote:toydinky schreef op 23 maart 2011 @ 12:52:

vind ik nou ook gewoon bellen,dat is toch niet moeilijk dan kan je meer aan elkaar vertellen dan met sms.

ik ben dan ook van de oudere generatie 40+,toen hadden we dat nietIk zie dat SMSen ook helemaal niet zitten.Vind het ook een soort van onpersoonlijk, met dezelfde moeite bel je even op en heb je echt contact. Ik hoor liever een stem dan dat ik naar lettertjes kijk.
Klopt wat de andere forummers zeggen. Rustig aan. Pas 1 date gehad. Waarschijnlijk wil hij na 1 date ook even kijken hoe het verder gaat. Na nog een paar ontmoetingen hebben jullie wel in de gaten of het wat gaat worden.

Door nu na 1 date al "over-enthousiast" te gaan reageren komt voor hem misschien "bedrukkend" over.

Gewoon bellen en vragen of hij zin heeft om een 2e date te hebben.

Gelijk afspraak maken. Aan hoe het gesprek via de telefoon verloopt kun je ook vaak al merken hoe de stemming t.o.v. verder daten met jou ligt.
Niet iedereen is de hele dag bezig met SMS-en. Maar er bestaat idd nog steeds zoiets als bellen. Schijnt ook te kunnen met zo'n SMS-ding!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bedankt voor de tips allemaal.

Het "over-enthousiast" zijn, dat ben ik wel, maar dat laat ik niet aan hem merken. Maar inderdaad, als hij mij leuk vindt kan hij ook wel wat moeite doen.

Ik wacht braaf af...

Nu was de laatste sms van mij, dus ga hem niet bellen voordat hij reageert, maar dat is daarna wel een goede optie.
.
Hij heeft een druk weekend, dus wordt volgende week.

Ik heb gezegd dat hij maar iets moet laten weten, en hem alvast een fijn weekend gewenst...

Hij mag nu iets laten horen, ben benieuwd
Een vrouw die een man ziet zitten, heeft altijd de neiging erachter aan te gaan omdat ze bang zijn dat hij weg zou lopen. Het feit dat hij het gezellig vond en een 2de date wilt met je is al een goed teken. Ga hem vooral niet zitten smsen, mailen of bellen.. dat geeft een foute indruk op hem en daar stoot je hem ook mee af. Geeft het een aantal dagen en hij zal jou wel bereiken, ook al is dat alleen om een 2de date te maken. Laat hem het jagerswerk doen en zorg intussen dat jij aan jezelf blijft denken! Zo kom je heel zelfzeker en onafhankelijk over wat hem maakt dat hij jou mssn nog meer wilt. Denk nu vooral aan jezelf, ga winkelen, sporten, met vriendinnen uit enz enz.. en laat het contact opzoeken aan hem over.
quote:lentemeisje28 schreef op 23 maart 2011 @ 11:09:

[...]

Joh, das makkelijker gezegd dan gedaan.

Als jij zo weinig controle over jezelf hebt ga je nog tegen hele grote problemen aanlopen. Je kent hem niet eens, het is een vreemde.

Doe niet zo stalkerig of dwangmatig en geniet van je eigen leven zonder hem meteen een belangrijke plek daarin te willen geven. Dan heb je een grotere kans op een tweede date dan wanneer je zo doorgaat.
Als hij echt in je geïnteresseerd is komt hij vanzelf, je kan hem toch niet sturen van jouw kant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven