Londen
woensdag 19 januari 2011 om 13:25
Ik wil in de zomervakantie ook een goedkope georganiseerde reis naar Londen. Ik denk aan 4 of 5 dagen, en ik wil daarvoor ongeveer 500 euro besteden. De reis zelf zal ongeveer 300 euro kosten, maar ik denk verder nog aan zakgeld en onvoorziene kosten ook nog 200 euro extra kwijt te zijn.
Ik heb mijn zinnen op Bolderman gezet. Met deze reisorganisatie had ik al goede ervaring toen ik naar Berlijn ging.
Ik heb mijn zinnen op Bolderman gezet. Met deze reisorganisatie had ik al goede ervaring toen ik naar Berlijn ging.
World of Warcraft: Legion
maandag 28 maart 2011 om 15:12
Ik zou zeker naar het Imperial War Museum gaan!
Als je tijd hebt zou ik ook naar Hampton Court Palace gaan. Is ongeveer een half uur met de trein vanuit London.
Ook mooi zijn de Kew Gardens! Daar kun je echt de hele dag heerlijk in de natuur lopen.
Londen is mijn favoriete stad en ik heb in september 4 dagen geboekt. Heb er nu al zin in!
Als je tijd hebt zou ik ook naar Hampton Court Palace gaan. Is ongeveer een half uur met de trein vanuit London.
Ook mooi zijn de Kew Gardens! Daar kun je echt de hele dag heerlijk in de natuur lopen.
Londen is mijn favoriete stad en ik heb in september 4 dagen geboekt. Heb er nu al zin in!