Zeeland

24-03-2011 08:53 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
We vertrekken dit weekend naar Zeeland, We overnachten in Middelburg. Wat moeten we absoluut doen en waar is het lekker eten?
voetbalexperience?
http://www.vvvzeeland.nl/nl/evenementen

Het hele weekend pret.
Je kunt heerlijk eten bij 't Packhuys! dit zit in Middelburg, in Goes kun je lekker eten bij Karel V.

Verder is Veere de moeite waard om te bezoeken en Domburg is ook mooi

In Vlissingen kun je lekker naar de boulevard, daar heb je ook een strand en een bos, is heerlijk wandelen daar!
Nee, geen voetbal hoor

Eeen evenementensite...handig!

't Packhuys was ik tegengekomen met googlen, ga ik eens nader bekijken.

Is het verder ook leuk winkelen in Middelburg?

Ik wil ook de slaapstrandhuisjes eens bekijken en vooral lekker borrelen.
Je kan ook heerlijk eten bij restaurant Scherp.

Of bij de Mug.

Lange Jan beklimmen is misschien ook wat.

Kun je met dit mooie weer lekker ver kijken.
Als je een mooie strandwandeling wil maken, dan zou ik naar Dishoek gaan, of één van de stranden tussen Dishoek Vlissingen. Laatste zondag van de maand is het in Vlissingen koopzondag. Verder zijn ze nu wel op het strand aan de boulevard flink aan het graven en is het een bende. Je zit net voor het toeristen seizoen, dus ze zijn de boel aan het klaarmaken.

Ik vind het leuk koffiedrinken in Middelburg in een zijstraatje bij Dolcis, vlak voor Ziengs. Uiteten geen tips, nooit gedaan in Middelburg.
Winkelen in middelburg vond ik altijd erg leuk! En anders kun je altijd nog met de bus naar Vlissingen gaan, vond in zelf iets minder;).

Ook de slaapstrandhuisjes zijn erg leuk, vooral als je er verblijft;).
Winkelen in Middelburg of Goes, Vlissingen kun je net zo goed niet heen gaan wat betreft winkelen (geen zak aan, geen gezellig centrum). Boulevard vlissingen is wel leuk om een stukkie te stekkeren of een drankje te doen in het zonnetje (Stefano's is een goeie tip). 's Avonds in Middelburg naar Jazzcafé Desafinado, speelt vaak livemuziek. In Vlissingen zit ook een sauna, niet heel groot. Domburg is een sfeervol gezellig dorpje maar zodra de zon schijnt wordt het overgenomen door de Duitsers. Je kunt naar Neeltje Jans, wandelen in de bossen bij Burgh Haamstede. Heb je kinderen? Dan is speelcircus Bambini erg leuk, of 't Klokuus in 's-Heer Hendrikskinderen. Ook heb je in Middelburg dan Mini-mundi, wat vroeger miniatuur walcheren was. In Goes heb je achter het zwembad de hollandsche hoeve, is ook leuk voor kinderen.

Wat een chaos, excuses! Ik hoop dat je er wat aan hebt en veel plezier!
Ligt er idd een beetje aan of je met of zonder kids bent om goede tips te kunnen geven. En ook je leeftijd is wel handig om te weten.
Geen kinderen mee, we zijn veertigers.

Tot nu toe in de planning; winkelen en lunchen in Middelburg, 's avonds eten in het Packhuys en zondag naar strand...
"St. John" in de Sint Janstraat 40 , klein, maar heel oergezellig. Met een piepklein terrasje. Het is een zijstraat van de Lange Delft. Je kan er lekkere soorten Koffie en Thee drinken en een kleinigheidje eten. Bestaat al heel lang en ik herinner me dat ze er ook heerlijk joghurtijs hadden. Tegenover van St. John is er op zaterdag (geloof ik) een klein antiekmarktje..Ben er al 20 jaar niet geweest..maar ik denk dat de sfeer er gebleven is.

(Laat hier nog even weten wat je ervan vond, je hebt beslist tijd er even langs te gaan!...doen hoor.)

http://www.zeelandnet.nl/ ... randert_van_eigenaar.html
Wij zijn vorig jaar ook een weekendje naar zeeland geweest.

Veere is een heel leuke plaats. de winkeltjes waren toen op zondag ook open. Was in de zomer, ik weet niet of dat nu ook zo is.

Strand van Domburg of Vrouwenpolder vonden wij het mooist.
Heidelberg en Milja, ik heb jullie berichtjes gemist.

We hebben heerlijk gegeten bij het Packhuys. Flink gepimpeld ergens op de Markt. Veel gewinkeld en gewandeld.

Op de terugweg zijn we Brielle ingeweest, wat een knus stadje.
Jammer....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven