Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Maar ut was we echt geel gezellgig.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik voel me alleen net zo'n Vish/port combi.
Loretta is De Mol. Punt.
*breekt even in*

Ik weet even niet meer wie het was; maar als je kind waterpokken krijgt voor het eerste jaar, kan hij of zij ze daarna echt niet nog een keer krijgen, mits hij of zij ze "goed" krijgt. Dit (dat waterpokken voor de eerste verjaardag niet meetellen voor de immuniteit) is een oude maar hardnekkige fabel.

*En breekt weer uit, maar pas na iedereen op een stuk zelfgemaakte (en goedgelukte!) chocoladetruffeltaart te trakteren (of lijk ik dan op iemand?)*
quote:Kess schreef op 05 januari 2008 @ 21:03:

Ik voel me alleen net zo'n Vish/port combi.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik weet niet op wie je lijkt Mir maar chocotruffeltaart is altijd welkom!
Als jullie het nog gezellig willen maken hier dan motten jullie wel opschieten. Ik heb net m`n elektrodeken aangezet dus over een half uur lig ik erin
Hmmm, truffeltaart! Doetu maar. Ja, doet me wel aan iamand denken, maar ma de pret niet drukken.

lUUN, ik kwam eracheter dat er een leuk pretpark in jouw woonplaats zit. Maar is dat ook al leuk vvvoor Tiny of issie daar niog et klein voor?
Loretta is De Mol. Punt.
Maar als je er ater inligt issie toch ook nig wel warm?
Loretta is De Mol. Punt.
* schentk een boorel in voor Pep. Dat praat wat makkelijk, als je op hezelfde neiveua denkt *
Loretta is De Mol. Punt.
quote:peppie schreef op 05 januari 2008 @ 21:08:

Ik weet niet op wie je lijkt Mir maar chocotruffeltaart is altijd welkom!

Helpt deze hint?

Ja maar Kess, er zit wel rum in, zou je dat nou wel doen?
Nee Mir, helpt niet eigenlijk. M`n hersens kraken maar ik heb vast weer iets geblokt ofo...

Kess, je wilt niet weten hoeveel moeite het me kost om jouw berichtjes te ontrafelen Praat je nu ook zo?
Oude tijden herleven..snik.

Kleine meisje is als oudste MAF-baby alweer bijna 1. Het is maar een klein, fijn poppetje; ze haalt de 8 kilo nog niet.

Kess, Laluna, Peppie, Mmomo (die zag ik hier toch ook?), alles goed met jullie mannetjes?
Snik? Ik vat um niehie

Hier alles goed hoor, mannetje is denk ik een kilo of 10. Hannah is de eerste van de MAFbabies de 1 wordt he?
Pep, ik heb je een berichtje gestuurd via Hyves.
Ow ja, ik dacht ut al

Ik ga zo naar bed hoor, hier is ook niets te beleven. Tot morgen!

Nou moe? Hier is ook niets te beleven? Kess is er, ik ben er en jij gaat naar bed?
quote:Kess schreef op 05 januari 2008 @ 21:10:

lUUN, ik kwam eracheter dat er een leuk pretpark in jouw woonplaats zit. Maar is dat ook al leuk vvvoor Tiny of issie daar niog et klein voor?

Voor Tiny.

Hoeveel heb je er gehad?

Ja, idd pretpark hier vlakbij.

Denk dat Tony en Oudste nu ongeveer er wat aan beginnen hebben.

Zullen we daten? Mogen mannen ook mee om op kroost te passen, gaan we achtbanen, wildwaterbanen, friet eten!
Gewelkdig! Mijn evetn durfrt toch niet in actbanen. Dus ik heb alle fun1

tINY klinkt bes lief.
Loretta is De Mol. Punt.
Oudste gaat woensdag dus oefenen op psz, van half 10 tot kwart voor 12 en dan vanaf vrijdag voor echt (vanaf half 9).

Hij gaat woensdag- en vrijdagochtend. En probeer het ook als 'rust'moment te zien, hopende dat Frummels 's morgens nog even willen slapen.

En Kess, jij beschrijft het precies zoals het voelt: hij krijgt plots een stukje leven waar ik niks mee te maken heb. Als ie bij oma's en opa's is, voelt toch anders want eigen.

Schoonouders zijn trouwens opvallend meewerkend de laatste tijd. Zeiden eergisteren nog dat Lunaman en ik binnenkort de jongens maar een nacht te logeren moesten brengen zodat wij eens samen op stap konden.

Haai Mirjam. Met mijn jongens ook goed. allebei tegen de 9500 gram en 76/77 cm. Bas, herstellende van longontsteking, Jip loopt vlotjes aan de hand, Oudste wordt groot. Met je meisje alles goed?
quote:Kess schreef op 05 januari 2008 @ 21:36:

Gewelkdig! Mijn evetn durfrt toch niet in actbanen. Dus ik heb alle fun1

tINY klinkt bes lief.

Ben je nog steeds aan de drank? Het wordt met de minuut onleesbaarder.

He, maar doen we echt he? Pretparkuitje?
Nee, ben niet neer aan de drank, maar duurt even voor het mijn sysysyten uit is, gelooef ik.

Uitje is leuk! mAr zijn die niet gesloten in de winyerter?

Aiaiaiia, vito0alram. I'll be bacj!
Loretta is De Mol. Punt.
Nee, niet gesloten. Is een heul groot overdekt pretpark met buiten ook attracties.

Zal link in ns zetten.
Hahahahah Kesssss.....weet je de trap nog te vinden naar het Vito alarm?? Die borrel klinkt super!!

Pep al naar bibabed zonder lekkere truffel van Mir??? Trusten dan maar....
Jammer, Pep al naar bed dekn ikl Ik had nogf wel stiekem haar dekden uitgezet.

Vito slaapt (weer).

Leuk, toch open nu! Handig om dan de kleines jongetjes thuis te laren en alee met Ouste en Tony te gaan. Klinkt gied Even in NS kijkne,
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven