Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

quote:peppie schreef op 05 januari 2008 @ 09:46:

Is je droger weer gemaakt Luun? (in het kader van de 3 manden was) Dat van waterpokken voor de 1e verjaardag weet ik ook maar ik vraag me af of die waterpokken het verschil zien tussen 11,5 en 12 maand

Wel als het slimme waterpokken zijn.

Droger is idd vakkundig gerepareerd door Lunaman. Voor de zoveelste keer. Vrees dat er binnenkort echt een nieuwe moet komen.

Idem voor dvd-speler. Die kapt er ook om de haverklap mee. Erg lastig als dat het enige middel is waarmee ik oudste in noodgevallen rustig kan houden.

Wordt duur maandje zo.

Net met Oudste Kruidvat en Action onveilig gemaakt.

Zometeen gaat ie met Lunaman boodschappen doen. Echt niet dat ik mijn leven riskeer op een zaterdag in de supermarkt hier.

Hier trouwens ook flutnacht. Vooral Jerry vond mama en papa heel leuk vannacht. En dat werkte aanstekelijk, want ook Ben was daardoor van de partij. :(

Nu boodschappenlijstje maken.
Leuk om op papa en mama te springen enzo? Fijn.

Krijgen Frummels voor verjaardag eigenlijk? Een droger en een dvd-speler?
Haai allemaal, goedemorgen,

Ik wil ook koffie en ben ook brak, terwijl Chica toch goed geslapen heeft. Moet iets inhalen denk ik.

Ze is nog steeds niet lekker, maar wel stuk beter dan gisteren. Heeft net lekker puzzels gemaakt en zelfs door de kamer gefietst, maar nu ineens weer heel erg moe dus ga boodschappen doen, kan ze uitrusten in de buggy. Vanmiddag moeten we naar verjaardag van zwangere zus en moet ook nog kado kopen.

Pep, fijn dat bulten weg zijn. Misschien allergische reactie? Wat heeft ie gisteren gegeten?

Luna, voor balnacht.

Vish, veel plezier vandaag

Hoest in huize Kess?

Star in zelfde bui als ik geloof ik, blegh dubbel blegh

Tot later skatties!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja echt blegh. Hier wel goed geslapen (lag even over half acht in bed ) maar nog steeds moe blegh geen zin.

Shoppen misschien goede remedie Inad
Haai!

Fijn dat Chica weer wat beter is en dat de bultjes weg zijn! Misschien hebben de bultjes gehoord dat je er nog niet klaar voor was en zijn ze vertrokken Pep

Weer flutnacht voor Luuntje. Het houdt ook maar niet op he?

Ik ben vanochtend al even wezen hardlopen, en straks even opruimen en schoonmaken en dan komen de opa en oma van Eowman op bezoek.
Ik ga met je mee hardlopen Eow! Al is het wel binnen en voor de tv...

Mijn ouders hebben een crosstrainer gekocht, dus wil wel paar keer per week gaan gebruiken.
O ja Eow, dacht ik gisteren nog aan; hoe is het met je beste vriendin afgelopen allemaal?
redt mij. Kind maar kort slaapje gedaan en flikkert nu ieder stukje brood wat z`n mond in gaat ook weer op de grond
quote:Star schreef op 05 januari 2008 @ 12:02:

Krijgen Frummels voor verjaardag eigenlijk? Een droger en een dvd-speler?

Star, jij bent geniaal.

Aan jou heb ik wat.

Nee serieus, Lunaman en ik hadden het er vanmorgen nog over. We hebben al zoveel speelgoed.

Denk dat we een mega-bolderkar (groot genoeg voor 3 stuks) gaan scoren.

Nog suggesties?
Star, crosstrainer is zwaar! (vind ik tenminste ) Maar wel leuk om te doen.

Het nadeel van buiten hardlopen is dat mensen me zien rennen in oncharmante trainingsbroek uit het jaar nu en een kop als een tomaat

En beste vriendin, eigenlijk weinig nieuws. Is niet echt iets gebeurd, en ik ben me er nog op aan het beraden wat nu verder.
quote:peppie schreef op 05 januari 2008 @ 12:30:

redt mij. Kind maar kort slaapje gedaan en flikkert nu ieder stukje brood wat z`n mond in gaat ook weer op de grond

Zennnnnnn en zo moet ik niet mee aankomen, want weet uit ervaring dat je daar op zo'n moment niks aan hebt.

Die Wuppert gaat die van mij achterna. Slechte invloed. Tssssk.
alle boodschappen binnen en laluna bedankt voor je kerstkaart
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik hou er gewoon mee op en zie wel of ie straks een soepstengel wil. Hij jankt om alles ook, zo fokking irritant!

(ik ben duiidelijk te moe vandaag om een verantwoord moeder te zijn )
quote:Vishnu schreef op 05 januari 2008 @ 12:38:

alle boodschappen binnen en laluna bedankt voor je kerstkaart

Nu pas gekregen?

Al mijn kaarten zijn samen op de post gegaan.

Vreemd genoeg waren kaarten voor Belgie eerder op plaats van bestemming dan kaarten voor hier int deurp.
quote:peppie schreef op 05 januari 2008 @ 12:39:

Ik hou er gewoon mee op en zie wel of ie straks een soepstengel wil. Hij jankt om alles ook, zo fokking irritant!

(ik ben duiidelijk te moe vandaag om een verantwoord moeder te zijn )Dan is zetpil geoorloofd. Voor jou of Wuppert. Kies maar.
Ik heb nog steeds geen koffie op, mischien helpt een kop pleur drinken wel?
Koffie met zetpil ook een goeie
Nee Luna, geen suggesties. Wilde hetzelfde aan jullie vragen namelijk. Weet echt niet wat ik voor kind moet vragen.

*stuurt David Hasselhoff om Pep te redden*

Van tomatenkop heb ik gelukkig nooit last En trainingsbroek, daar zeg je me wat. Die heb ik volgens mij geeneens meer.
Heb vandaag ook algemeen gevoel van 'keine Lust'.

Idee om vandaag te meeten en gezellig samen te balen als een gigantische stekker?

Wou vanmorgen trouwens jongens en mezelf douchen, kom ik erachter dat er geen druk op de waterleiding zit en dat we geen warm water hebben.

Sta je dan met je goed gedrag.

Gebeld met watermaatschappijgebeuren en ze hopen het vandaag gemaakt te hebben.

Hopen? We stinken bijna net zo erg als Dierewier. Moet niet gekker worden.
Tegen de tijd dat ik naar jou ben gereden door al het zaterdagverkeer ben ik denk ik helemaal niet meer te genieten

Hopen? Tssss ze zorgen er maar voor. Als ik ergens nog chagrijniger van zou worden
Star, zo'n speelhuisje voor buiten, glijbaantje, keukentje,LP , leuk driewielertje,...

Zijn dingen die hier succes hebben.

Ben eigenlijk helemaal niet thuis in meisjesspeelgoed.

Inad, fijn dat het met Chica beter lijkt te gaan.

Kess, heppie kater?

Eow, hoe lang/ver/hard loop je dan? Goeie conditie?

Vish, hoe was treindagje?

Zie net mannen van waterleidingtoestanden rijden. Zal me benieuwen.
Keukentje, check

LP, check

Driewielertje, check

Buiten spelen doen we wel in de speeltuin
Goeiemorgen (ook voor Mmomo),

Joh wat een but nachten hier en wat hebben jullie al veel gedaan. Ben net in de kleren pffff, zo nieuwjaarsborrel en dan weer hangen...heb de laatste vakantie dagen ingesteld op hangdagen.

Inad, Chica beetje uitgerust in Buggy, nog niet helemaal fit dus! Hopelijk knapt ze heel erg op.

De feestbeesten van Luun waren ook weer van de partij vannacht...als ze 16 is ga jij snachts gewoon in hun kamer feesten .

Inderdaad Pep, zetpil is geoorloofd hoor, beetje chill....denk ook dat Wup zijn brood ook niet smaakt door de knoflooklucht in jullie huis

Haha Star een droger en dvd speler....half 8 al in bed pfff, nog niet uitgeslapen. Misschien moeheid voor de vakantie van straks???

Eow tof dat je er zo voor gaat, kop als tomaat moet dan maar, als je vaker hardloopt verdwijnt tie misschien wel een keer GO FOR IT!

Vish hoe wast in de Lidl, op zaterdag blegh, druk druk druk zeker?
Ja Dier, daar zat ik ook al aan te denken. Gewoon beetje opgefokt.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven