Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
oooh ik wist niet dat v en d ook online was!!! Dochter van 3 is gek op hk!!

Sanne, lekker bruin geworden dus, heerlijk!! En idd gewoon weer rpoberen, je merkt het vanzelf wel, klinkt idd niet als knie. Gelukkig maar!!!

Bobbie, heerlijk een grote tuin, dan is het idd wel ideaal zo zomers's, heb je van alles wat aan zon en schaduw.

Wij zitten in de zomer meestal onder de bomen, hebben op het terrs een parasol.

Kos, gelukkig vandaag weer iets beter, dat geeft de burger moed!!

En ja, ik heb gister de baby gebadderd!! Leuk hoor, maar wel van een ander, hihih, ben er echt wel klaar mee, als ik zie hoe druk je het er weer mee hebt zo'n kleine, pffff..... ik moet er niet meer aan denken!!

Heb trouwens via mp een speel/klim/kruip toestel met glijbaan gekocht, allemaal van hout, een glijbaan met zo'n opstaande rand, heeft altijd bij een creche gestaan, had een bod gedaan van 25 euro. Manlief zal er wel niet zo blij mee zijn, vind dat onzin (vond hij ook van de trampoline maar nu is hij er wel heel blij mee) we gaan de bloementuin weg halen, een strook van 3 meter breed en 25 meter diep, dus er komt genoeg plek vrij, het speeltoestel is ongeveer 2x2 en 2 meter hoog. Ik vind het belnagrijk dat de kids leuk spelen en dan kan er later wel weer wat een siertuin komen! Ik hou toch niet van tuinieren, alleen grasmaaien vind ik niet erg.
Jammer Hip, maar gelukkig hoef je niet alles opnieuw te typen.

Bobbie, ik heb dat blauwe jurkje in mijn winkelmandje...erg leuk met wit shirt en witte legging.

Die van de H&M lijkt er idd op. Heb nog 3 leuke shirtjes uitgezocht maar ik kijk net in mijn tas en heb ik dat machientje om Ideal mee te betalen niet bij me...straks thuis dus maar bestellen.

Voor die spullen gewoon googelen op Hello Kitty. Daarna wel, als je iets hebt gevonden, de prijs vergelijken met twenga want kan soms heel veel geld schelen per site.

RR, fijn dat alles goed gaat...rustig aan hoor, lekker genieten.

Wow Janets, wat een koopie voor zo'n toestel op MP. Groot gelijk dat je eerst even daar gaat kijken.
Balen Sanne

Hahahaha Janets, waar ben ik aan begonnen
Janets geen geld!! Ik zie die leuke dingen niet onder de 400 GBP!

Enne, huis bijna klaar dus, fijn!

RR klinkt als een heerlijke tijd bij je! lekker genieten en dat de kleine man nog een keer komt 's nachts is toch niet zo raar ;)

Kos gelukkig weer even Kots-af.. ook ik vind dat je man er ook wel uit kan hoor, helemaal in jouw toestand! Hier is dit niet aan de orde, hoeven er echt nooit uit! ssst niet te hard zeggen.

Maar mocht het wel zo zijn, ben ik degene gewoon omdat ik het hoor en vriend niet, die maft door.

Sanne, gelukkig dus niet je knie, maar gewaarschuwd mens etc etc.

Ik wilde nog spinnen vandaag maar kwam er niet van, had hier monteurs lopen en Joy had een raar slaapritme, vanaf 1 tot 3 dus toen de mannen wegwaren had ik haar om me heen ;)

Hip, pmpf Ziggo in de bocht, hele slechte ervaring mee!!

Maar je was heel slim, het is ook zo irritant als je verhaal weg is.

Ik kreeg net de bestelling van Pumpkin Patch binnen, een jurkje (die volgens mij wat kort valt), 2 leuke leggings en zilveer/witte sandaaltjes. haha laat de zomer maar komen, anders ga ik haar 4 x per dag verkleden op Tenerife.
Joy heeft een rare verslaving, die wil de hele dag een nat billendoekje of snoetendoekje in haar knuistje. Nu ook weer.. ze maakt er wel mee 'schoon'.. dat wel.
Jaa, mijn gebeden zijn verhoord!! Ben om half 9 met de kleine man in slaap en hij is nu pas weer wakker voor de volgende voeding. Lekker even 5 uur aaneen kunnen slapen. Ik voel me als herboren!

Elza> neee, niet gek dat hij nog voor een voeding komt. Maar 's nachts mag het van mij wel ff minder stipt om de drie uur. Is voor iedereen beter. En goed voorbeeld doet volgen hè; ben je zelf steeds met een poetsdoek ik de weer? Tirza heeft juist een hekel aan die dingen. Die begint te huilen als ik ze pak om haar te verschonen...

Sanne> ik zag de foto's van HK-place op Hyves. Leuke plek voor een minimeimeisjes-date. haha. Wordt je man niet gek van al dat roze?

Janets> jeetje, wat een koopje dat speelding. Man inmiddels overtuigd? En misschien gekke praktische vraag, maar hoe haal je zon ding op? Of was ie gedemonteerd?
Oh, iPhone is bijna leeg!! Tijd om verder te slapen!
RR, zit jij met Chris aan de borst te forummen midden in de nacht? haha.... multitasken ten top.

Ah om DE 3 uur... sorry, kleine nuance, ik dacht OM 3 uur haha.. nee dat is het idd wel heel stipt, maar dit is dus wel een stuk beter!

Ik ben helemaal niet zo poetserig, alleen in de keuken ben ik altijd in de weer, tafel, aanrecht.. ik kan niet tegen een nat aanrecht, als er waterdruppels op liggen MOET dit er af! ah.. ik begrijp het nu, ze heeft het van mij! ;)
Haha RR, zit ook al net naar de tijd te kijken....om de 3 uur is wel pittig ja 's nachts maar wel lekker dat je nu wel ff 5 uur achter elkaar hebt kunnen slapen.

Of vriend gek wordt van het roze...haha, hoor hem er niet over....zo lang het maar in de tuin is volgens mij....hij zet het wel iedere avond weer in de schuur...en binnen in huis is het bij ons niet zo roze hoor

Alle mini-mei-meisjes zijn welkom hoor hier

Hier ook een poetser de laatste tijd! Als ze wat op de vloer ziet liggen dan wilt ze een keukenpapiertje van de aanrecht en als ze zit te freubelen aan haar picknicktafel zit ze ook continue te vegen met een snoetenpoetser.

En ze heeft van de week geholpen (van de wal in de sloot) alle vette vingers van de ramen te vegen.

Tess heeft gisterenmiddag nog ontzettend leuk met mijn buurmeisje van 5 gespeeld...ze was helemaal door het dolle...zoooo druk. Na het eten kwam denk ik de ontlading, toen moest ze huilen en was bijna niet meer te stoppen.

Lekker in bad gedaan want zelfs in de luier zat zand van het kdv. Ik ben nog gaan lopen en ging wel redelijk, voelde het wel....nu gelukkig bijna niet dus het wordt er niet erger door.

Zo, ga nu even mijn boodschappen halen, kan ik vanmiddag lekker van het mooie weer genieten.
Sanne, hier zijn de boodschappen ook al in huis, met hetzelfde idee als wat jij erbij hebt: vanmiddag lekker van het zonnetje genieten. Want was is het weertje toch super he, de laatste dagen!!!

RR, jammer dat je mannetje om de 3 uur komt 's nachts. Hij slaapt overdag zeker heel veel, of niet? Best wel drukjes zo he, met twee van die koters? Of vind je het wel meevallen? Ik vond zelf de overgang van 1 naar 2 namelijk best wel pittig, had het vooraf zwaar onderschat in ieder geval...

Janets, leuk zeg zo'n speeltoestel voor in de tuin! Daar gaan ze vast enorm veel plezier van beleven!

Handig trouwens he, die v en d online. Ik bestel ook best veel bij de Bijenkorf online, ook supersnel in huis! Lang leve het internetshoppen!!

Van de week weer wat 'leuks' met Luuk meegemaakt. Ik werd woensdag op mijn werk gebeld door het kinderdagverblijf dat hij hard was gevallen. Precies naast zijn oog tegen de hoek van een houten tafeltje aan. Ze vonden het wel verstandig dat ik er even mee langs de huisarts ging. Ik schrok echt zeg... maar uiteindelijk viel het mee gelukkig. De wond stond wel iets van elkaar af, dus de huisarts heeft het netjes gelijmd. En mijn ventje was echt stoer, want hij gaf geen kik en bleef keurig rustig stil liggen!!!!!

Verder gaan we hier vanaf half mei 6 weken verbouwen... Phoe, vind het echt reuzespannend allemaal, vooral al die troep die erbij komt kijken zie ik erg tegenop. Maar het resultaat wordt denk ik erg gaaf!!!!!
Helaas nog steeds gene Internet tv en telefoon hier. Ziggo kan pas maandag komen! Echt balen een heel weekend! Ga dus effe niet op iedereen reageren sorry..... Lees wel mee hoor!
Kaatje kan me voorstellen dat je geschrokken bent! En spannend verbouwen!

Sanne zullen we volgende week vrijdag bij jou afspreken?

Hier loopt manlief ook rustig achter de roze bugaboo, vindt hij echt niet erg.

Rr loopt lekker dus. Nachten wel jammer maar met bv is dat dan wel weer makkelijk dat kan je half slapend doen...

Ik ben nog op zoek naar leuke enkellaarsjes. Bruin of beige met hak. Kan maar niks vinden!

Kos weet jij waar je dat zeil kan kopen voor bijv dat tafeltje? Heb je leuke gezien ergens?

Heerlijk weer meiden, genieten maar!
Kaatje dat is zeker schrikken!! stoere vent trouwens ;) Ze worden steeds wat wilder he.

Spannend en leuk verbouwen, je moet even door de troep en dan heb je er lekker veel plezier van.

Hier ook een man die roze niet erg vindt, maar haha er komen echt wel houten speeldingen, geen plastic gekleurde, dus hij heeft wel grenzen ;)

Hip weer op zoek naar laarsjes! leuk toch, weer een doel! Ik wil mooie donkerblauwe ballarina's. Moet niet moeilijk zijn lijkt me. Heb een leuk navy jurkje blauw wit gestreept en daar meoten ze bij.

Genieten jullie lekker van het weer! Hier net regen, maar nu weer zon. Heb net gebody balanced, en zo lekker met vriend lunchen!
Hie rkomt het zonnetje is er maar net wel net niet doorheen, dus valt tegen hier met het weer, hopelijk wordt het nog iets beter.

RR, midden in de nacht wat zitten te forumen!!!! Fijn dat je 5 uren aaneen hebt geslapen!

Kaatje, schrikken hoor met Lukas, wat een flinke knul!!

Tess heerlijk gespeeld, wat goed dat je vriend de glijbaan elke avond op ruimt!! Ik ruim de "losse" dingen wel op in de tuin maar de grote dingen zoals glijbaan, wip enz niet hoor, zet het wel allemaal even netjes aan de kant.

Gelukkig niet meer last gekregen van je uuh been/knie??!!

RR, het klimtoestel is al gedemonteerd en kan je in principe gewoon in elkaar "haken". ik haal het met de bus of aanhanger op.

Ik ga de woonkamer even verder leeghalen, dan kan manlief vanavond beginnen te vloer schuren.
Hip handig; he een linkje, kan je maandag weer lekker internetten:

http://www.tafelzeil.com/catalogus/TAFELZEIL.html

maar je kan het bijna overal kopen, zelf bij de kwantum gekocht. Zag nu dat je ook gewoon plakplastic kan kopen is natuurlijk nog makkelijker.

je kan hier eens kijken voor schoenen. http://www.cafemoda.nl/

Was op zoek naar roze pumps , en zij hadden dat.

Sanne; virend heeft echt een hekel aan roze, mocht zelfs geen roze bloemen in de tuin . Maar voor zijn meisje is niets te gek. heb alleen vrijwel niets roze.

fijn dat het goed gaat met de knie, zonnetje is hier weg!

mini-mei-meisjes haha klinkt goed

RR: oeff iedere drie uur is ook wel pittig. Dat soort dingen vergeet je ook weer. Had het bij Emily 6 weken..geen idee hoe ik dat heb vol gehouden.

handig hoor iphonen en borstvoeden..zo blijf je nog een beetje bij!

Kaatje; die luuk ook, hij maakt er wel een potje van. volgens mij echt een enorm ondeugend ondernemend mannetje. 6 weken verbouwen, blijven jullie dan daar wel wonen tussentijds?

Poetsen is herkenbaar, iedere kruimeltje moet opgezogen worden. en gepoetst. Zeker als ze iets zelfs heeft geknoeid moet het helemaal weg zijn voor ze verder eet,

en nog steeds word haar neus overal ingesnoten...moet denk ik iets harder zijn...Man heeft haar van de week voor het eerst straf gegeven..(op de trap gezet) ze was helemaal uit haar doen...mama trap, nie papa....haha ze vond het maar raar dat papa haar ook straf kon geven.

Elza; jullie gaan bijna naar Tenerife, heerlijk! moet nog steeds boeken, schiet voor geen meter op. Keuken word hier ook het meest gepoetst, hou van een leeg aanrecht, wel inmiddels onmogelijk in dit poppenhuis.

Ben lekker druk, want fiets gestolen.....nu heb ik geen keuze en moet wel een fiets. dus vlug geregeld net in 5 min,. een fiets gekocht..Nu alle papieren invullen...en wat denk je is mijn verzekering afgelopen op 1 maart ....heb ik dat!
Nou, hier is de zon dus ook weg !! Ben ik er net klaar voor om erin te gaan zitten....

Hip, ik denk dat jij zoon op moet halen volgende week vrijdag en ik heb 10u afspraak in het z'huis voor mijn vinger. Moet waarschijnlijk toch een operatie, vinger staat nog helemaal krom. Jaaaa, ik word echt oud...vinger, knie enz...

Maar, die week erop....is dat niks?

Ik heb laatst korte beige laarsjes in A'dam gekocht....kan ff niet opkomen welke winkel, maar dan met platte hak ..heeft Zalando niks?

Achja, ik dacht dat hier ook geen plastic speelgoed zou komen maar dit is ze volgend jaar weer ontgroeid dus het is maar tijdelijk en ze vind het geweldig....mooi toch! Voor grote houten speeltoestellen hebben we niet genoeg de ruimte in de tuin....daarvoor gaan we wel naar de speeltuin hier verderop...kan ze ook lekker met de andere kindjes spelen.

Kaatje, die Luuk...dat is me er eéntje hoor. Gelukkig viel het mee. Wens je veel sterkte met de verbouwing...ik heb in mijn andere huis ook uitbouw en keuken laten zetten en het stof vond ik het jaar erop nog op zolder terug

Wil je niet ontmoedigen hoor, toen het af was was ik echt heel blij dat ik het had gedaan. Hadden soort woonkamer van onze slaapkamer gemaakt toen....zaten we 's avonds tenminste niet in de troep beneden.

Kos, wat is dat...je fiets gestolen....dat is lekker!!! Waar dan?

Balen van je verzekering, zal je net altijd zien.

Mijn vriend is vrij makkelijk ook hoor als het om zijn oogappeltje gaat, als hij ziet hoe ze straalt als ze iets van Kitty ziet of krijgt...dan zet je toch snel je eigen principes opzij.

Oh en roze bloemen...dat vind ik dus weer helemaal niks...haha..net zo min als gele...

Janets, handig hoor dat het speelding helemaal uit elkaar is en je het zo op kunt halen. Succes nog met schuren...laatste loodjes hé!
Over Bugaboo gesproken....hij staat hier al een maand of 3 ongebruikt op zolder. Vraag me af of ik dat ding nog ga gebruiken...

Wat denken jullie....ik denk niet dat Tess nog in dat ding gaat zitten...ze loopt alles zelf. Voor eventuele noodgevallen heb ik nog een buggy.
Ff snel voor hip Fred de la bretoniere heeft leuke korte laarsjes met hak. Fijn weekend allemaal!
Elza zit hier nou net heel trots te kijken naar haar ROZE tulpen......;)
Haha Elza, voor tulpen vind ik het dan weer wel kunnen...al koop ik zelf altijd de witte/creme.

Jemig, wat is het opeens ontzettend koud geworden zeg...geen zonnetje meer gezien...

Dacht dat de stroom hier uit was vanmiddag dus ik netjes wachten...na een tijdje toch maar vriend gebeld en volgens de Nuon was er helemaal geen stroomstoring in de buurt. Weet nu wel dat de droger, wasmachine, vaatwasser en strijkbout niet tegelijk aan kunnen

Tess is nog steeds aan het glijen buiten in haar winterjas met dikke sjaal
Morgen kan ik het speeltoestel ophalen!!! Denk dat ik mijn vader even regel om mee te gaan. Ben erg benieuwd!

Gezellig hier, we bivakkeren in de "suite" kamer, (ongeveer 4x4 meter groot) omdat manlief nu bezig gaat met houten vloer schuren, het is wel erg knus zo.

Sanne, je ontkomt idd bijna niet aan plastic speelgoed, ach s' avonds even "puinruimen" en je hebt weer je eigen kamer.

Die vinger................, denk vaak an je als ik de bedden opmaak, dan schiijnt het ook vaak voor te komen dat je die blessure oploopt. Dus wel aan je vinger gedacht maar nooi tmeer naar gevraagd hoe het nu is, maar nog niet goed dus. Heb je er ook last van??

Kosmic, je fiets gestolen, balen zeg!!!!
Sanne; haha was je lekker bezig in het huishouden. Glijbaan word dus goed gebruikt. Vind het ook koud. vandaag bijna niet buiten geweest. Of nouja, alleen maar op pad voor fiets enzo...madam werd pas om 16.30 wakker! ligt nu heerlijk te tukken. Heb het rijk nog even alleen man is naar SPH familie ophalen en thuis brengen,

Elza; haha, heb je zelf tulpenbollen in de grond gestopt? Ik hou wel van roze bloemen in de tuin, moet wel een beetje op passen voor het marjolein bastin-gehalte. gele bloemen hoef je bij mij ook niet mee aan te komen. gele tulpen met pasen zijn wel leuk...

ga even eten, moet wel gebeuren natuurlijk..ben even mijn shoppingroute voor morgen aan het maken
Tulpjes staan 'slechts' in een vaas hoor meiden ;) ga echt geen bollen in de grond stoppen... wel groeien hier een boel narcissen, maar dat is gewoon natuurlijk geloof ik, niet door middel van bollen. Kos, die zijn dan wel weer geel natuurlijk hahaha!! Staat wel zonnig hoor.

Balen van je fiets!!!

Sanne oh ja je vinger! jemig moet je dan toch onder het mes... en daarna dus weer in gips en wat nog niet meer? gedoe...

Over vinger; hoe is het met die van Doggie?? Is dat helemaal goed gekomen?

hahah die Tess vriest nog vast aan haar roze HK glijbaan ;)

Janets, gezellig hoor met z'n allen in de lounge ;) doe je dat in ploegendienst? hihi.. morgen dus een mooi toestel in de tuin, super!!! wil het ook snel gaan regelen.

Joy kreeg vandaag weer allemaal complimentjes toen ik haar haalde van het KDV, ze is daar een klein moedertje, wil kleinere kindjes voeren, helpt ze waar ze kan. Is ook daar aan het boenen en opruimen. Lieverd.
Elza> wat kost dat daar nou, zo'n geïmporteerd bosje tulpen? En forummen tijdens bv is easy. Ben me nu verder aan het bekwamen in tegelijkertijd te eten, bellen, Tirza entertainen en fruit schillen en/of koekverpakkingen open maken. Wat is Joy trouwens een schatje zeg, als ik het zo lees. Ligt zij ook wel eens gillend op de grond?

Kaatje> het is wel druk ja, maar niet veel drukker dan ik had verwacht. Wat Janets ook zegt: met een baby ben je gewoon onwijs in de weer. Dus daar was ik wel een beetje op ingesteld. Ben wel heeeel blij dat het lekker weer is. Gooi gewoon Chris in de wandelwagen en ga lekker boodschappen doen en naar de speeltuin of de eendjes voeren ed. Als ik daar maar lang genoeg over doe kan Tirza daarna een boterham en naar bed. vind het wel een onderneming om echt met twee voor langer op pad te gaan met de auto, maargoed dat zal ook wel wennen. Jij had je kids ook wel dichter op elkaar toch? Tirza is toch wel aardig zelfstandig nu moet ik zeggen. En ze praat natuurlijk super, dus je kunt ook echt dingen aan haar vragen en uitleggen. Dat scheelt wel veel denk ik. Enfin, we gaan ons wel redden. Jij hoeft je trouwens ook niet te vervelen met Lukas hè! Kan me voorstellen dat je schrikt! Ik zei laatst nog tegen man dat we nog nooit een incident met bloed hebben gehad met Tirza... Maar dat heb je met jongens wellicht eerder! Haha.

Kos> was dat de voorzienigheid, je oude fiets gestolen nu je net een nieuwe had uitgezocht? Wel echt gaat van de verzekering zeg... Had je hem anders ingeruild? En geniet van het shoppen morgen!!

Janets> ideaal dat het gedemonteerd is al! Soms moet je het op MP dan zelf demonteren zie ik wel eens staan. Ik was op zoek naar zo'n houten speelhuisje.... Enfin, zowel binnen als buiten is straks als nieuw bij jullie dus! Wel foto's plaatsen hoor!

Sanne> ik was gisteren in een babyzaak met opheffingsuitverkoop en zag een HK-buggy in zilver met roze. Moest meteen aan je denken! Ik gebruikte de Bugaboo nog wel voor Tirza moet ik zeggen. Maar nu dus niet meer. Tja, als je er echt niets meer mee doet zou ik hem op MP zetten hoor. Kun je nog best wat geld voor krijgen zag ik! Net wat je zegt: je hebt ook je buggy nog!

Hippie is een weekendje afkicken. Ben benieuwd hoe dat bevalt. Haha.

Zo, ben weer beetje bij. Heerlijk die gestolen uurtjes. Mannetje ligt heerlijk op mij te slapen. Zo maar eens kijken of ie weer in zijn bedje wil. Over twee uur staat zijn zus weer voor zijn neus. Het valt me trouwens wel op dat je met een tweede veel sneller een goed ritme hebt. Met Tirza zaten we echt wel tot laat beneden; Chris ligt ook gewoon tussen zeven en acht op bed voor de nacht. Lekker hoor. Enfin, gisteren lekker met zijn vieren naar Artis geweest. Echt zo gezellig weer! Straks naar mijn zusje en zwager; zij hadden de housewarming van hun nieuwe huis net de dag nadat Chris is geboren, heb het dus nog helemaal niet meer gezien nadat het is ingericht. Wel even leuk dus.

Oh fijn, nu poept Chris zijn luier vol. Duty calls! Tot later!!!

Ohja, Julia, hoe is het met Eline? Of heb ik de update gemist? Dat kan natuurlijk, het is nog vroeg!
Goedemorgen dames,

Ha RR weer een update gegeven midden in de nacht! haha... Goh handig als je gewoon door kan gaan met de gewone dingen terwijl je voedt ;)

Een bosje tulpen kost hier 3 pond, was een aanbieding. Ik had toch echt 2 bosjes nodig dus 6 pond.. best duur vind ik, bloemen hier.

Even een vraagje aan Hip, spreken jullie kids nu echt volledig Nederlands en Engels? Ik begreep van de week dat alleen nederlands praten thuis niet voldoende is? Ze leren dan alleen maar huis-tuin en keuken NL? Hadden jullie in NY Nederlandse TV eigenlijk...

het regent hier een beetje, jammer! Moet vanmiddag naar de kapper, haren mooi laten maken want vanavond weer een ball.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven