Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
arme kos, nu dus wel lekker uitgerust??

Hippie, fijn dat je er weer bent. Leuk om de tuin op te knappen, moe thier ook maar zal wel begin mei worden, de weekenden zijn wat druk de komende weken.

Sanne, het is ook zonde om dan weer te gaan snaaien maar ik groei niet, kan wel weken lang snaaien zonder een gram zwaarder te worden, afvallen gaat wel lekker snel en ik wil er eigenlijk ook nog 3 kilo af, maar stel het de hele tij duit, ga dus deze week beginnen met hardlopen dan gaat het vanzelf.
Ff snel met Iphone. Alles goed hier. Heb alles bijgelezen op mijn iphone elke keer in buitenland, maar weinig tijd gehad en of te moe om te reageren. Ben nu bij mijn ouders en zal vanavond of morgen reageren.
Hee Hip, goed dat je er weer bent En Dog ook weer terug !

Hip, al bij Fred de la Bretonniere gekeken ? Collega had hele deze leuke simpele lage laarsjes gekocht met hak:

http://www.mooieschoenen. ... 33-taupe-sued/g21/p19695/

HK speldjes heb ik ook en zijn een hit !

Aaah toch wel een lieverd die man van jou Kos ! Je hebt je rust blijkbaar gewoon nodig als je gisteren de hele dag op bed hebt gelegen. Mag ie best vaker doen

Ik had trouwens toch laatst nieuwe schoentjes voor Sofie gekocht ? Van het weekend begon ze te brullen toen we ze aandeden. Zouden ze nu al te klein zijn ? Hoop het niet, zo vaak heeft ze ze nog niet aangehad. Zal het van de week nog eens bij d'r proberen.
Hmm, ik had voor het eerst vandaag Tess d'r spijkerjasje aangedaan vanmorgen. Zo warm is het volgens mij helemaal niet. Toch morgen maar weer haar winterjas aan naar het kdv?

Wat doen jullie nu?

Zo Dog, nu weer lekker de hele week bijtanken denk ik van het heen en weer gevlieg?

Kos, heerlijk toch even lekker bijslapen...doe je goed hoor. En goed geslaagd ook nog dus.

Bobbie, niet te hopen dat ze nu al te klein zijn...zou echt zonde zijn. Tess heeft wel al een paar weken een fase dat ze alleen d'r witte met roze Nikes of d'r zilveren laarsjes aan wil...best irritant want heb dus 3 paar splinternieuwe schoenen die madam echt niet aan wilt...ook al doe ik ze stiekum aan, dan is het meteen "uit uit" En voor het kdv vind ik het prima maar in het weekend wil ik ook wel's wat anders.

Zelfs die sketchers die ik vorige week had gekocht wilt ze niet aan....als ik vraag of ze ze mooi vind zegt ze gewoon "NEE" Gelukkig zijn alle schoentjes wel wat aan de grote kant en van de week heeft ze wel opeens haar zilveren Nikes aangehad die ze ook nooit aan wilde..dus zal met de rest hopelijk ook goedkomen.
Ow Sanne, zou dat het zijn dat ze ze niet mooi vindt Sofie liep er heel raar op op d'r tenen zeg maar.

Ik heb een 'tussenjas' van de C&A, niet echt een winterjas maar perfect voor nu. Misschien bodywarmer over het spijkerjasje heen ?
Ja Bobbie, jij kan ze wel mooi vinden maar Sofie misschien niet Maar goed, als ze op d'r tenen loopt lijkt het er meer op dat ze te klein zijn denk ik.

Zal 's kijken vanavond of ze haar bodywarmer nog past.
Hahahaa Kos dacht dat ik in galajurk buikspier oefeningen doe op een bal ;) hihi...

Hip, leuk dat je er weer bent! niks aan he zonder internet of tv! arme oppas... nou Ziggo, ik heb daar zo'n ruzie mee gehad, hoogzwanger was ik en ze werkten voor geen meter mee. Maar jij had een apetijtelijke monteur zo te lezen, ook wat waard ;)

Klinkt goed hoor, die tegels! Is de tuinman een beetje opgeschoten?

Jammer van het jasje, maar goed dat weet je dan maar en kan uit je hoofd, hoewel je nu wsch echt zo'n jasje moet!!

Sanne, oh super toch, 2 kg kwijt. Ik schommel momenteel enorm in gewicht.. zo was ik vanmorgen 1,5 kg zwaarder dan zaterdag overdag. raar.... door het vele spinnen zou ik toch moeten afvallen; vandaag maar weer gedaan.

Chicaa, tjonge meid, die knie is echt even goed out of order! je bent er mee klaar mee!

juul ik denk ook dat als je leuke dingen met haar gaat doen als ze niet wil slapen, dat je het dan aantrekkelijk maakt. maar ja.... ga er maar aanstaan! Merk wel dat Joy vanmiddag ook weer moeite had om in slaap te komen, ik denk 45 minuten.

Bobbie, ik heb voor Joy nieuwe schoenen die ze eerst ook niet aan wilde; drama! maar nu gaat het wel goed gelukkig. Maar als Sofie op haar tenen loopt is er toch iets mis denk ik? heb je ze laten aanmeten?

Ze krijgen al echt een mening he!

Kos, geen schutting? Dan hoop ik dat je leuke buren hebt! Die Em, ze vindt het wel wat denk ik, zelf maar een glijbaan kopen? Hoe bevalt het verder, al wat meer gewend in dat huis?

En groot gelijk dat je een dag je rust hebt genomen! Man idd toch wel lief ;) Wat voor tas heb je? ik wil heel graag en Mulberry tas, zijn wel aan de prijs, Er was een veiling op het charity ball met oa een leuke oranje schoudertas met makeup erin in van Versacci (tas was ander merk). Ik had 'm bijna maar toen iemand na mij 450 pond bood, bedacht ik dat ik dan beter even kan doorsparen en voor een echte mooie kan gaan. Wel hebben we Rufus de knuffelbeer voor Joy gescoord, 150 pond haha! en nog wat zaken.

Kan je al staartje bij Em??? hier niks nog, een spelde in het haar staat heel lief, maar ze trekt ze er uit en voor staartjes is het nog te dun. Vandaag werd ze weer voor jongen aagezien :(

Dog, haai! beetje overleefd allemaal? Lekker uitrusten nu, ben je nog even vrij?

Hier nog een winterjas hoor, althans... vandaag.

park was prachtig!! hele mooie omgeving, grote speeltuin en dierentuin met heel veel konijnen, ezels, geiten, pauwen, kalkoenen, soort lama's en nog meer. ook aquaria met heuze piranias!

het was wel wat koud nog.. dat is jammer. En Joy vond alle diertjes eng. Behalve de poes die er rond liep ;)
hahaha die joy, alleen de poes is niet eng, daar is ze aan gewend he! Toch maar een aquarium aanschaffen met piranyas!!

Sanne, hie rook de winterjas, of zonder jas (de groten bepalen dat zelf, gaan ze s' ochtends met winterjas naar school en dan is het lekker warm tussen de middag en ja hoor, weer zonder jas.)

Maar het is wel moeilijk dit jaargetijde, je zit er net wat tussen in. Bodywarmer over spijkerjasje heen is een goeie!!

Manlief heeft net het bankstel en de tv kast bij mijn zus afgeleverd, dat wordt een week op tuinstoelen of gewone keukenstoelen zitten!! Nou ja alles wendt!
Pff, ik ben bekaf. Was toch een beetje een te ambitieuze planning vandaag al met al. Maargoed, we hebben het gered. Chris woog trouwens 4090 gram. Groeit dus als kool! Ga nu slapen. MIsschien vannacht meer!
Goeiemorgen !

Zo Elza 150 pond voor een beer, maar tis voor het goede doel natuurlijk ! Jammer dat Joy de speldjes iedere keer uit d'r haar trekt. Sofie deed dat ook een tijdje geleden, maar die fase is weer voorbij.

Hihi RR het leek mij al zo'n een druk programma, laat staan voor jou Goede nacht gehad ? En wat super dat Chris zo goed groeit !

Het gekke met de schoentjes is dat Sofie ze al wel vaker gedragen heeft. Ik heb een tijdje geleden haar voetjes laten opmeten (maat 23) en toen deze in maat 23 besteld via internet. Ze zijn van Shoesme, handig is dat je de binnenzool er uit kunt halen en aan de voetafdruk kunt zien of ze niet te klein zijn. Nu zit de groteteenafdruk al best dicht tegen de voorkant aan, dus toch te klein ? Mijn schoonmoeder heeft gisteren nog een aantal keer geprobeerd om de schoentjes aan te doen maar ze roept steeds 'au, niet aan'. Vrees dus echt dat ik nieuwe moet kopen

Dog, jij had toch ook laatst dat Tim zijn voeten in een paar weken zo hard waren gegroeid ?
Vind deze ook wel leuk:

http://www.mooieschoenen. ... 214-a-zilver/g15/p156664/
Goeiemorgen....

Elza, ik kan me dat Ziggo verhaal nog wel herinneren van jou toen hahaha...was toen ook echt irritant...zeker omdat je toen hoogzwanger niet kon forummen terwijl je dat dan net zo hard nodig hebt!! Mijn gewicht schommelt ook altijd wel wat en spieren wegen zwaarder dan vet dus dat zou dan wel kunnen.

Maar ik zie het ook duidelijk aan mijn kleding...dat is eigenlijk de beste graadmeter.

Tess moet ook niet zoveel van loslopend wild hebben tegenwoordig. Vorig jaar vond ze alles nog prachtig, aaide zo een geit over zijn kop maar nu vind ze alles alleen leuk van een (grote) afstand.

RR, fijn dat Chris zo goed groeit!

Heeft ie doorgeslapen dat we je niet meer gelezen hebben vannacht

Janets, nog even afzien maar dat heb je het vast heel mooi voor elkaar.

Tess laat alles netjes zitten in haar haar, ze vind het echt leuk om een staartje en speldjes te hebben volgens mij.

Als ze niks in heeft vind ze het volgens mij maar gek...zit ze te plukken boven op haar hoofd en zegt "staart staart"

Ja Bobbie, dan lijken ze me toch echt te klein. Kan volgens mij snel gaan, volgens mij had Jolijn van Chicaa ook laatst zo'n groeispurt. Jammer maar mss kun je ze op MP zetten.

Ik heb van het weekend ook Tess haar Shoesme's erop gezet van vorig jaar zomer en hoogste bod tot nu toe is toch 10 euries.

Sowieso wat schoentjes erop gezet en loopt als een tierelier, heb voor Converse gympies ook bod van 10 euro en voor d'r Haivaianas slippertjes 7 euro en voor de Pedipeds 7 euro. Best mooie bedragen toch!

Vanmorgen de babyschommel en de blauwe schelp (zandbak) aan de juf van het kdv gegeven voor haar zoontje. Ruimt lekker op zo
Goedemorgen meiden,

Kos, bedankt voor je tips. We hebben inderdaad al een hoop geprobeerd bij Eline wat betreft slapen, maar ik denk dat het probleem misschien is dat we het niet lang genoeg volhouden. Fijn dat je zo goed geslaagd bent met het shoppen!

Gister heeft ze trouwens 2 uur geslapen overdag op het kdv en vandaag is ze bij mijn schoonouders. Dan zal ik vanavond ook wel weer horen dat ze zo geweldig geslapen heeft... :S

Kaatje geweldig sta je dan op het strand met zo'n menneke die niet met z'n voeten in het zand wil!

Mijn ouders hebben mij een keer het hele wad over gedragen omdat ik vertikte om met mijn voeten in de prut te staan

Chicaa, hoe is het nu met je knie? Wordt het al wat minder?

Hoe lang mag je hem nu niet belasten?

Haaaaaai Hip, fijn dat je weer internet hebt! Gezellig!

Sanne, al twee kilo kwijt!! wat goed van je. Ik heb gister weer een half pak koekjes weggewerkt voor de tv. Was een beetje chagerijnig en dan ga ik altijd veel te veel eten. Vanavond ga ik weer lekker lopen. Ik ga les 11 nog een keer doen die vind ik echt verschrikkelijk. Dus even die koekjes van gister goedmaken.

Over staartjes. Eline moet echt een clipje of staartjes hebben, anders wordt het heel erg onverzorgd. Maar gister haalde ik haar op van het kdv en toen had ze weer een mooie ingevlochten vlecht op haar hoofd... zucht dat lukt mij echt nog niet. Ik denk dat ik zo'n opmaakpop ga kopen zodat ik kan oefenen.

Wel al 3x geknipt trouwens, ik wilde er eerst niet aan, maar het werd heel piekerig. Ze houdt nog een behoorlijke bos haar over, dus het is niet zo erg, maar de eerste keer vond ik het niet zo grappig.

Elza, dat klinkt als een mooie dierentuin. Hier ook een beetje een bij elkaar geraapt zooitje. Een heel oud hangbuikzwijn en een aantal vieze schapen. Maar ach, Eline vindt het leuk dus ik vind het ook prima. Ik wil van het weekend eigenlijk wel weer naar de geitenboerderij.

Sanne, bij ons ook nog gewoon een winterjas, ik moest vanmorgen krabben het vriest in de ochtend gewoon nog. Dus ik heb een dik vest meeggeven naar mijn schoonouders wat ook wel als zomerjas door kan, maar in de ochtend dus gewoon een jas.

Je bent goed bezig met de grote schoonmaak. Misschien ga ik ook nog wel wat schoenen van Eline op MP zetten. Eigenlijk nog nooit gedaan (bij mij is het altijd gratis af te halen....)

Nou, volgens mij ben ik weer een beetje bij....
ja ik kan het me ook herinneren! haha.

bobbie, anders wil ik ze best van je overnemen! Ik heb voor tess nog niet zoveel schoentjes. Watvoor schoentjes zijn het eigenlijk? ik vind alles wel leuk wat ij koopt volgens mij

Zeg maar wat je ervoor wil hebben!

Sanne gaat tess niet meer op9 de babyschommel dan? Ik denk dat mijn tess daar nog wel op moet hoor! op een gewone kan ze nog niet.

Mijn tess heeft nog steeds haar speldje in....... zit nu aardbeien aan haar baby te voeren. Schattig.
oja, ik heb de box ook op mp gezet.... ben benieuwd wat ik er voor kan krijgen. In perfecte staat! Niemand in mijn omgeving wilde hem hebben want ik geef graag dingen weg! Ben je er maar vanaf en iemand anders is er blij mee.

Julia ach ja ik heb ook een flinke bak m&m's gegeten gisteravond. Doen we allemaal wel eens....... oja en dat invlechten is idd gewoon oefenen!

Hier ook nog de winterjas. Als het dan later op de dag warmer wordt de bodywarmer. Die past ze nog van v orig jaar die had ik toen in maat 86 gekocht.
Oeps, les 11 dus pittig Juul?

Vanavond heb ik les 10 dus hij zit eraan te komen...

Maar je bent dus nog wel lekker aan het lopen, dan kunnen die koekjes echt wel een keer hoor

Kan me wel voorstellen dat je ervan baalt dat Eline ergens anders wel goed slaapt maar dat zal wel met die vreemde ogen dwingen te maken hebben.

Dat gratis afhalen was hier ook altijd maar ben er wel een keer klaar mee, ik kan nl zelf nooit ergens wat gratis afhalen.

Daarbij zagen die schoentjes die ik op MP heb gezet er nog zo mooi uit, zeker die Shoesme's en daar is ook echt veel vraag naar.

Die Havaianas slippertjes zaten nog nieuw in de doos dus die ga ik ook niet zomaar weggeven.

Ik was wel blij dat die babyschommel en zandbak uit de tuin waren dus die mogen ze dan weer wel gratis hebben

Bobbie, dat zijn idd ook lieve schoentjes...lijken er wel een beetje op toch?
Hip, Tess schommelt in de speeltuin op de grote schommels en de babyschommel die ik had was een heel rek dus niet alleen zo'n losse schommel die je aan een balk kan hangen. Ze sleepte met haar beentjes over de grond...kon je helaas niet stellen.

Volgens mij kun je voor een box zo 50 tot 60 euro krijgen.

M&M's....hmmmmmmmmmmm.

De meeste van mijn vriendinnen hebben al kinderen op de basisschool dus ik heb ook niet zoveel mensen in mijn omgeving die op "afdankertjes" van Tess zitten te wachten.
Hip, deze had ik voor jou gezien

http://www.mooieschoenen. ... 33-taupe-sued/g21/p19695/

En dit zijn de schoentjes van Sofie:

http://www.mooieschoenen. ... 120-b-zilver/g15/p157273/
Zat iedereen gisteren lekker voor de tv? Ik heb een schaaltje Chipito`s op! lekker! Morgen maar weer even sporten. Was niet van plan om weer 25 kilo aan te komen

Lees over weggevertjes...tja ik heb ook nooit die mazzel. Alles nieuw gekocht en inmiddels aan iedereen aan het uitlenen.

Bobbie; lijkt mij te kleine die schoenen. Welke maat zijn ze? Vind ze ook leuk, dus marktplaats is verlopig nog niet nodig haha (handig een forum)

Hip; sleept tess har baby ook overal mee naar toe? hier moet pop ineens alles doen wat em doet...zoo grappig. We hebben er een extra kindje bij aan tafel!

RR: tja, dat was wel te verwachten met dat progamma...ach je hebt de hele week om bij te tanken fijn dat Chris het goed doet op je slagroom!

Sanne; Vind het eigenlijk nog schijtprijzen...7 euro voor een paar nieuwe slippers...tsss. Box kan je aardig wat voor krijgen. Als je je wagen nog wil verkopen dan ken ik ws wel iemand.

succes vanavond met rennen. Het is er ideaal weer voor. Jammer dat ik het zelf nu niet mag.

Elza; ja em kan weer twee staartjes.(het is aangegroeid gelukkig!) Gewoon boven op (halve staartjes dus...snappie?) Man vond het erg leuk staan. ze worden niet uitgetrokken maar sommige speldjes wil ze echt niet in...ik ga de strijd maar niet meer aan..

tas is gewoon merkloos geval. Leuk canvas met bloemen en leren stukken. Mulberry..staat ook op mijn wensen lijstje...

Julia; idd het is doorzetten en langvolhouden...en ja ik snap dat het enorm balen is als anderen zeggen..oh hier slaap ze wel goed..wat gek....Hier het zelfde maar dan met eten.

Bobbie; denk dat jij je ook prima kan vermaken bij deze schoenenwinkel live

heb er vandaag geen zin in...zit helemaal alleen en dat is zooo saai. zo maar even winkelen doet het altijd goed! morgen naar de notaris en donderdag de echo!
bobbie, die link met wat je voor mij had gezien werkt niet (ook met copy and paste niet).

die schoentjes van sofie zijn echt leuk!! Wil ze graag overnemen als je ze kwijt wil en zeker weet dat ze te klein zijn voor d'r!

Kos, notaris voor het nieuwe huis? En ja vanochtend moest pop ook mee naar school opde fiets. Liet ze hem natuurlijk precies op een kruispunt vallen.... hmpf moest ik stoppen en hem oprapen, allemaal autos.....! Daarna heb ik hem vast gezet bij haar in het riempje.

had net mijn oom op bezoek en tess was helemaal weg van hem! Hij kreeg zelfs een kus aan het eind. Grappig.
ik vond trouwens die van fred wel mooi hoor! Niet die van jouw collega maar een andere die er bij stond. GA van de week maar even kijken in de winkel hier.... goeie tip dus! Alhoewel het nu alweer zo bijna tijd is voor ballerinas! zeker als het id 20 graden wordt van het weekend.
Hip, ik ga het nog een keer proberen en dan laat ik je weten of je ze kunt overnemen (of Kos). Ik had die site gebeld om te vragen of ik ze kon omruilen omdat ze nu al te klein zijn. Werd ik meteen gebeld dat ze dat helaas niet doen (snap ik ook wel) en dat het best zo kan zijn dat voetjes binnen een paar weken een maat kunnen groeien.

Hihihi wat een toestand eigenlijk. En dan gaat gewoon over schoenen voor mijn kind en niet eens mijn eigen schoenentic Ja Kos, heb voor mezelf ook al wel leuke gezien, maar hou me ff in als ik voor Sofie ook weer nieuwe moet kopen
Kos, ik heb ook geen zin vandaag....veel te mooi weer om te werken...morgen wordt het weer bewolkt!

Ik denk wel dat ik mijn Bugaboo weg doe, dus als je iemand weet prima! Donderdag echo, spannend hoor!

Ah wat schattig Hip dat je oom een kusje kreeg van Tess.

Ik ben wel heel blij nu hoor met mijn creme laarsjes...staat heel voorjaars, heb ze vandaag aan en draag ze rustig de hele zomer door op de wat minder warme dagen.

Ik heb net nog een bodywarmer gescoord voor Tess van Salty Dog....een stoere zachtroze met opdruk voor en achter. Moest echt goed zoeken voor die roze, zilver was nog wel overal te krijgen. Mt 92, hopelijk is ie niet te groot.
Sanne, Sofie heeft een winterjas van SD maat 98. Vond die niet supergroot vallen. Klinkt leuk !

Hier nog een die totaal geen zin heeft, maar eigenlijk een hoop te doen heeft
Sanne, die zilveren schoentjes zijn erg leuk!!

Idd, vet weegt minder zwaar dan spierweefsel, de weegschaal zegt ook niets, de kleding daar kan je het prima aan zien en merken, dat doet dan zo goed als het ruimer gaat zitten he!!

Je hebt gelijk hoor om dingen op mp te zetten, ik deed het ook nooit maar heb wel aardig de smaak te pakken, alleen kleding geef ik zo weg want dat is zo'n gedonder met foto's maken ect.. en ik krijg van mijn buurvrouw ook vaak voor de meiden kleidng dus we ruilen als het ware!

Bobbie, zonde van die schoentjes, maar klinkt wel als te klein!

RR, ik vond het ook al een druk programma, geen wonder dat je moe was!

Hip, wat herkenbaar van die pop die midden op een kruispunt valt...............!! Hier ook meerder keren gebeurt (nou ja dan niet op een kruispunt) net als er een auto aan komt en er twee op de fiets zitten, pffff, een heel gedoe om dan te bukken en zo'n knuffel weer te pakken, ze mogen nu nooit meer iets mee nemen op fiets.

Julia, wat ben jij streng voor jezelf, les 11 weer overdoen!!

Vind het wel fijn om te lezen dat er meer zijn die zo snaaien (heerlijk hip die m&m's!!)

Heb vanochtend mijn nachtlenzen opgehaald, vannacht voor het eerst in en zien of ik morgen zonder mijn bril of lenzen kan! Ben erg benieuwd. Morgenochtend meteen weer voor controle komen.

Ga even een cappuccino drinken, straks geen tijd meer om rustig te zitten, dochter gym, zoon tennis, daarna ik zelf naar tennis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven