buitenlandse lovers

03-09-2007 22:31 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk mis ik de Nederlandse man verschrikkelijk.

ik vind fransen vaak veel te macho

italianen zijn van die glibbers

etc etc

welke nationaliteit spreekt jou het meest aan en waarom?
Haha ben nieuw op dit forum en wat een herkenbare verhalen...

Heb een vriend in Guatemala, we zijn daar 3 maaden samengeweest en kunnen elkaar nu 5 maanden niet zien (tot februari)... Tja en latino´s en vreemdgaan: ik heb er veel ontmoet die het idd niet zo nauw nemen met de monogamie, maar ik weet dat mijn vriend daar niet bijhoort! Het is nog erg pril allemaal maar ik heb vertrouwen...

En haha idd, ik heb ook altijd het idee dat ik in het Nederlands veel grappiger ben, we communiceren in het Spaans en daar kan ik me humoristisch gezien nog niet bepaald leuk uitdrukken ofzo, frustrerend soms!!
quote:somnah schreef op 29 september 2007 @ 23:00:

Een Tjech? Waar moet ik die vinden?

Grote kans dat je er een in Tsjechie vindt...
Ben ook niet zo'n fan van de Nederlandse man in het algemeen... beetje lomp en niet zo heel galant aangelegd, vinnik.

Ben nu met een Fransman en ik vind het echt anders... herkende de andere verhalen over de Franse man wel, mijne is ook lichtelijk jaloers.

Maar goed, hij is ook galant, romantisch, grappig en gewoon de liefste die er is
quote:Nadja700 schreef op 16 oktober 2007 @ 20:34:

[...]

Ja, eigenlijk zit ik ook met verbazing te lezen...

Ik ben zelf aan de italiaanse man..

Tja en WAAR wordt je door aangetrokken...

Denk in eerts instantie gewoon om wie hij is...

En JA, het geeft een extra sausje aan een relatie, omdat niet alles zo heeeel vanzelfsprekend is... en dat kan weer leuk zijn en interessant.

Maar goed, ik kan niet zeggen op wat voor man ik val en of dat met zijn culturele achtergrond heeft te maken

Hij is toevallig Italiaans en nee, geen mammoni of gladjakker...

Tot nu toe echt wel de meest lieve, galante en geintresseerde man die ik ooit heb ontmoet.

(en tussen de NL mannen ben ik dit nog niet tegengekomen... maar ja of dit zo Italiaans is??? Denk toch eerder karakter)

Maar je zegt dat je dit nog niet tegen bent bij Nederlandse mannen, ik heb precies hetzelfde. Mijn Spaanse vriend is toch in bepaalde dingen heel anders dan mijn NL vriendjes, wat denk ik wel met cultuur te maken heeft. Ik had het er met een NL vriendin over hoe onze Spaanse relatie zó anders is dan onze vroegere relaties met Nederlanders.

Ik spreek Spaans met mijn vriend, en ik mis dan toch af en toe de woordenschat om me goed uit te kunnen drukken bijvoorbeeld als ik boos ben. Verder is het wel grappig soms, de verschillen tussen ons en gewoontes, het geeft wel iets extra´s.
Ik ga trouwen met een duitser en ben op het moment zwanger , (word dus een duits-nederlands kindje), en ik vind niet dat je duitsers over een kam kunt scheren, net zo min je in Nederland verschillen hebt met mannen uit Friesland, Limburg of de Randstad, heb je dat in Duitsland ook.

Mijn schat is wel heel pietje precies, heel georganiseerd en stipt, zoals men van de duitsers zegt, aan de andere kant is hij erg beleefd, een levensgenieter, erg sociaal en lief. Het is wel zo dat wij in Oostenrijk wonen, en daardoor ook veel Oostenrijkse trekjes hebben overgenomen, maar ik word wel eens erg moe van de vooroordelen de Nederlanders tegenover de Duitsers, maar natuurlijk ook omgekeerd.

Voetbal WM was trouwens wel erg gezellig bij ons thuis
Tja, ik heb overal en nergens gewoont, en heb daardoor altijd in een hele internationale circel gezeten. Qua uiterlijk zijn mijn ex-en en huidige vriend extremen van elkaar, van hoogblond en lang, tot donker en van mijn lengte (= normaal, ik hou niet van dwergmannen), en alles er tussen in (al klinkt dat erg onbedoeld en onterecht sletterig).

En qua kijken, vind ik heel veel mannen leuk en mooi
Zou wel willen weten of de dames die hier in 2007 postten nu nog met hun buitenlandse mannen samen zijn.
Grappig, dat zo opeens een topic uit 2007 naar boven komt!
Hihi ja, ik had niet op het jaartal gelet toen ik reageerde, want ik was benieuwd of er topics waren over relaties met buitenlandse mannen
Ja, ik ben nog steeds met mijn buitenlandse man samen en we verwachten van de zomer ons eerste kindje.
Tja Biebeltje maar jouw man is natuurlijk wel héél speciaal.
Ik ben getrouwd met een (in Nederland geboren) Turk.

De Turkse cultuur spreekt mij sowieso aan.

Op 1 maart waren we drie jaar samen, toen zijn we ook voor de wet getrouwd.

Ik ben ontzettend gelukkig met hem en met mijn schoonfamilie.
Ik heb nog nooit een Nederlandse vriend gehad. Wel en Amerikaan, een Duitser en nu ben ik helemaal stapel op een Indiër. (en andersom ook )
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
.
Ja wij zijn nog steeds samen en inmiddels hebben we 2 zoontjes. Eentje van bijna 2,5 en eentje van bijna 4 maanden
quote:azurblauw schreef op 24 maart 2011 @ 19:31:

Tja Biebeltje maar jouw man is natuurlijk wel héél speciaal.

Ik zou niet weten waarom hij zo speciaal zou zijn... (sorry, kan de bedoeling van je opmerking niet achterhalen).

Ik reageer alleen op de vraag wie er nu nog steeds samen zijn...
Omdat ik er één van hetzelfde soort heb. En ik kan je uit ervaring vertellen dat dat héle mooie kindjes oplevert.

Philein, jammer dat je je post hebt weggehaald.
Sorry, ik verwisselde je met iemand denk ik Biebeltje. Bovendien vergeet ik ook steeds dat ik van nick veranderd ben omdat ik ineens niet meer kon inloggen.
Ik heb een franse vriend, ontmoet in Finland!

Maar hij is totaal niet macho, erg lief en doet alles voor me!

Er zijn soms wel verschillen qua cultuur, maar goed daar leer je juist weer van. Heb verder nooit een Nederlandse vriend gehad, dus kan het niet vergelijken.

Ik denk ook niet dat je iemand kan kiezen, qua nationaliteit, je komt hem gewoon tegen, waar hij ook vandaan komt.
haha, ja, zo wordt het wel lekker verwarrend...

Die van mij is LEB.

Hopelijk levert het mooie kindjes op!
Ik ben alleen van nick veranderd, niet van Man
quote:Kuzu schreef op 24 maart 2011 @ 19:35:

Ik ben getrouwd met een (in Nederland geboren) Turk.

De Turkse cultuur spreekt mij sowieso aan.

Op 1 maart waren we drie jaar samen, toen zijn we ook voor de wet getrouwd.

Ik ben ontzettend gelukkig met hem en met mijn schoonfamilie.

Las ik nou ergens dat jij Moslim (geworden?) bent, Kuzu?

Lijkt me wel heftig, om dat voor een relatie over te hebben.

Die van mij is gelukkig atheïst.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Als je als vrouw met een moslim trouwt, word je toch automatisch moslim? Aan jou natuurlijk om er wel of niet iets mee te doen.

Mijn man ook Biebeltje. En wij hebben 3 prachtige dochters.
..
Ben benieuwd naar je LEB verhaal, maar neem aan dat het niet goed is afgelopen? (nav je laatste zin) LEBS zijn er in verschillende soorten hè, misschien had je net de verkeerde. En als we met nl-se vrouwen tegen de LEB mannen een front moeten maken, laat maar weten.

Moet wel lachen, heb mijn man in 20 jaar nog nooit een LEB genoemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven