buitenlandse lovers

03-09-2007 22:31 161 berichten
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk mis ik de Nederlandse man verschrikkelijk.

ik vind fransen vaak veel te macho

italianen zijn van die glibbers

etc etc

welke nationaliteit spreekt jou het meest aan en waarom?
voor mij ook geen nederlandse man, ik waan me in een paradijsje hier in Zuid-Amerika :-) Met als super snoeppie mijn eigen super latino; half itiliaans- half chileens.
Leuk topic!

Voor mij ook geen NL-man... Kweet niet, te gewoon, te saai.. Ja, heel generaliserend ik weet het... Doe mij maar een man met een mooie donkere tint en mooie bruine ogen. Met mijn Arab vriendje is het vuurwerk op alle gebieden. Hij is heel gepassioneerd en maakt dat ik me op en top vrouw voel. Super!

ps: en een geweldig gevoel voor ritme
Ik kan dit beamen, doe het al een tijdje met een heerlijke knappe Turk. En ik hoef er godzijdank niet ver voor te reizen!! Tien minuten fietsen...
Leuk topic, voor mij ook geen Nederlandse man, maar een Boliviaanse. Niet een supermacho latino, maar net dat tikkie Zuid-Amerikaanse dat me bevalt.

Hij houdt niet altijd de deur voor me open, maar wil wel altijd zware dingen voor me dragen. Soms ok, maar soms word ik ook gillend gek: ik kan het best zelf!!

Gelukkig heeft hij een tijd in Europa gestudeerd en verschillende anderes culturen leren kennen en inmiddels kent hij me goed genoeg om te weten wat wel en wat niet.

Hij is ook zo iemand die me nooit in het openbaar zal afvallen en beledigd zal zijn wanneer ik dat wel doe. En ik mag best een keertje met een vriend van hem dansen of zo, maar liever de hele avond met hem. Overigens zullen vrienden het nooit uit zichzelf vragen, uit respect voor hem.

Soms ben ik wel bang hoor voor dat gedrag van: eenmaal getrouwd, dus we kunnen er een minares bijnemen. De relatie hier tussen mannen en vrouwen is heel erg jaloers op elkaar en ook wel appart. Een vriend van ons gaat, zodra zijn vrouw een weekend naar haar ouders is, meteen het hele weekend zich ontzettend lam zuipen. Das toch maf?
Ik ben niet bewust op zoek gegaan naar een andere nationaliteit/kleur... (Ik vind donkere mannen wel mooi, maar zal er niet snel voor vallen.) Ben 'toevallig' compleet gevallen voor een buitenlandse knul.

Ben dan ook heel gelukkig getrouwd met een Libanees (Helemaal echt uit Libanon).

Mijn passie is (stijl)dansen, liefst met mijn eigen partner. maar die vent van mij heeft echt helemaal achteraan gestaan toen het ritmegevoel werd uitgedeeld. Zelfs op housemuziek gaat hij nog uit de maat. Ik baal er erg van dat hij mijn passie niet kan delen (hij zou het wel willen, maar kan het gewoon niet) maar toch hoef ik geen andere vent.

Gepassioneerd? Ja, dat is hij wel. Wij kunnen samen ook ontzettend ruziemaken dat de vonken er vanaf vliegen.
Haha leuk topic dit!

Voor mij ook geen NL man, maar een Franse ! En hij is ABSOLUUT niet macho ! Gelukkig niet, nee

Maar wel heel lief, attent, galant, houdt deuren open, draagt zware dingen voor me, brengt me soms 's ochtends naar mijn werk alhoewel het een uur omrijden voor hem is ! En het leukste is nog wel dat hij net zo'n levensgenieter is als ik !

Een beetje minpuntje is, is dat hij soms nogal jaloers kan zijn, maar dat was vooral in het begin van onze relatie, nu niet meer.

Al met al zijn we na 4,5 jaar nog steeds héél gelukkig met elkaar !! En absoluut geen zin in een andere man
Mijn verloofde (ja echt, serieus ) is een hele fijne turk. Zijn turks-zijn heeft een heleboel voordelen, maar ook een groot nadeel: hij woont namelijk 3500 km verderop
if we all light up, we can scare away the dark...
Ik ben ook al jaren samen (getrouwd) met mijn man, Turks, en niks geen jaloezie/macho/haantjesgedrag. Een kalme huismus, net als ik...

Verschillen met de Nederlandse man? Ik zou het niet weten, misschien is de NLman wat minder galant qua deuren open houden, zware dingen voor je dragen, betalen? Het is al zo lang geleden dat ik een NLvriend had, dat míjn mening niet echt representatief is voor de beschrijving van dé NLman.
Momenteel heb ik een halve Belg / halve Duitser.

Maar ben er eigenlijk nooit voor gevallen.

Val meestal op Fransmannen.

Soms een beetje macho, maar niet te veel. Wel galant, lief en ...

Bij mij zit vooral het Duitse deel mij dwars, die zijn zo strikt en voelen zich precies de besten van de wereld. Kunnen zogezegd nooit iets fout doen.

Vreselijk, nooit nog iets Duist voor mij hoor!
quote:chicha schreef op 04 september 2007 @ 16:55:

Margaretha2, ik herken wel wat je schrijft over de omgangsvormen van de latinos met hun vriendin.

Maar je zou ze de kost moeten geven die ondertussen vrolijk vreemd gaan als ze eenmaal getrouwd zijn en kinderen hebben!!

Je wordt meer gezien als een 'bezit', ook al verpakken ze het leuk.Las dit helemaal verkeerd, i.p.v. omgangsvormen las ik orgasmevormen, tja.
Cum non tum age
quote:Razzmatazz schreef op 20 september 2007 @ 13:04:

Haha leuk topic dit!

Voor mij ook geen NL man, maar een Franse ! En hij is ABSOLUUT niet macho ! Gelukkig niet, nee

Maar wel heel lief, attent, galant, houdt deuren open, draagt zware dingen voor me, brengt me soms 's ochtends naar mijn werk alhoewel het een uur omrijden voor hem is ! En het leukste is nog wel dat hij net zo'n levensgenieter is als ik !

Een beetje minpuntje is, is dat hij soms nogal jaloers kan zijn, maar dat was vooral in het begin van onze relatie, nu niet meer.

Al met al zijn we na 4,5 jaar nog steeds héél gelukkig met elkaar !! En absoluut geen zin in een andere man Heel herkenbaar, ook dat minpuntje trouwens (die van mij na bijna 10 jaar nog steeds).
Cum non tum age
Mijn Fransman had ook last van dat minpuntje.

Zijn ze dan allen zo?
Iemand al ervaringen met Duitsers?

Weet niet goed wat ermee aan te vangen als ik het zo mag zeggen.
Duitsers? Nee, dankje feestelijk.
Ja, ervaring met Duitsers, de ene wilde meteen met me trouwen (vond ik erg snel na een avondje) en die andere was echt heel beleefd.

En het maakt toch niet uit waar iemand vandaan komt, tis toch geen garantie he.
Cum non tum age
Misschien is dit geen garantie, maar ze hebben blijkbaar dikwijls diezelfde trekjes.

Duitsers: stipt, beleefd ook inderdaad, galant niet, veel principes, hoge dunk van zichzelf, wel te vertrouwen, cool (koud), gierig ...

Fransmannen: galant, lief, vrijgevig, heel jaloers, ...

Of vergis ik mij hierin?
Ik vind ze net zo saai als Nederlanders. Ja ik generaliseer, ik weet het...probeer eens een Tjech! Dat zijn een soort veredelde Duitsers.
Trouwen na 1 avond?

Die is goed gek!

Zou ik ook schrik van krijgen.
Zamirah: wat is jouw ervaring met Duitsers dan, dat je nee dank je feestelijk zegt?

Een Tjech? Waar moet ik die vinden?

Wil gewoon iem die galant (niet te), lief, grappig, vertrouwelijk, ... is.
Ik vind ze doorgaans niet moeders mooiste...
Maar zo'n Tjech kan wel mooi je badkamer of keuken verbouwen.
Cum non tum age
Bestaat dit of is het een droom?
Je bedoelt iemand die lief, galant en te vertrouwen is. Natuurlijk bestaan die. En dat heeft niets met nationaliteit te maken.
Cum non tum age
Je bedoelt iemand die lief, galant en te vertrouwen is. fgcolor=#3C71AC]Dat bedoel ik inderdaad.[/fgcolor]

Natuurlijk bestaan die. fgcolor=#3C71AC]Oef.[/fgcolor]

En dat heeft niets met nationaliteit te maken. fgcolor=#3C71AC]Vond de Fransmannen daar precies iets beter in.[/fgcolor]
Okee, Somna, maar als we dan toch aan het generaliseren zijn; Fransen gaan vreemd bij het leven. Daar is eens een onderzoekje op losgelaten.

Plm 40 % van de getrouwde Franse mannen schijnt er een minnares opna te houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven