Het theehuis
zaterdag 5 januari 2008 om 22:22
Inad, wat spannend ook van Mille's dochtertje. Is Mille jouw zus? En hoe oud is jouw Chicaatje nu? En inderdaad, gluten zitten in zo vreselijk veel dingen..
Kess, Vito groeit goed he! Op welke dag ga je zijn verjaardag vieren? (de burgelijke stand had hem toch op de verkeerde dag ingeschreven?) En 's nachts is hij een spookje? En ook dit jaar niet trouwen? Je kunt hem toch ook vragen? Of is dat niet jouw ding?
Kess, Vito groeit goed he! Op welke dag ga je zijn verjaardag vieren? (de burgelijke stand had hem toch op de verkeerde dag ingeschreven?) En 's nachts is hij een spookje? En ook dit jaar niet trouwen? Je kunt hem toch ook vragen? Of is dat niet jouw ding?
zaterdag 5 januari 2008 om 22:27
zaterdag 5 januari 2008 om 22:28
zaterdag 5 januari 2008 om 22:43
Wooow, dank Mirjam. Wat is de bedoeling met de Ezel?
Mijn bad to be ziet er net iets afgeragder uit, Kesselientje, maar tis wel zo'n bad. Op MP zie ik zelfs de uitgeleefde 5e hands badkuipen weggaan voor paar honderd euro dus ben erg in nopjes met deze voor de leuke prijs van 50 euro. De buitenkant is rood.
Luna, oja, eerst t elftal voltallig maken
Diri, wat een grappig verhaal in NS
Mijn bad to be ziet er net iets afgeragder uit, Kesselientje, maar tis wel zo'n bad. Op MP zie ik zelfs de uitgeleefde 5e hands badkuipen weggaan voor paar honderd euro dus ben erg in nopjes met deze voor de leuke prijs van 50 euro. De buitenkant is rood.
Luna, oja, eerst t elftal voltallig maken
Diri, wat een grappig verhaal in NS
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zaterdag 5 januari 2008 om 22:44
zaterdag 5 januari 2008 om 22:47
zaterdag 5 januari 2008 om 22:55
quote:Mirjam762 schreef op 05 januari 2008 @ 22:27:
[quote]Laluna schreef op 05 januari 2008 @ 22:20:
[...]
En aangezien wij nog niet klaar zijn met kinderen... quote]
Luna, mijn ouders kennen mensen die in 5 jaar tijd 7 kinderen hebben gekregen..waarvan 3 tweelingen
Misschien lukt dit jullie ook nog wel.Ik weet wel waar ik deze nacht van wakker lig.
[quote]Laluna schreef op 05 januari 2008 @ 22:20:
[...]
En aangezien wij nog niet klaar zijn met kinderen... quote]
Luna, mijn ouders kennen mensen die in 5 jaar tijd 7 kinderen hebben gekregen..waarvan 3 tweelingen
Misschien lukt dit jullie ook nog wel.Ik weet wel waar ik deze nacht van wakker lig.