Het theehuis
zaterdag 5 januari 2008 om 22:58
zaterdag 5 januari 2008 om 22:58
quote:Inad schreef op 05 januari 2008 @ 22:44:
Oja, Mirjam, Chica is nu 2 jaar en 5 maanden. Volgens mij is ze het oudste theehuis kindje. Toch?? (checkcheclcheckerdecheck, jaa, geloof t wel, oh nee duhhhh, Tony is ouder, toch Kess? of niet. Nouja. tja. Jaja )
Eerst Tony, dan Oudste, dan Chica.
Wel oudste grietje.
Oja, Mirjam, Chica is nu 2 jaar en 5 maanden. Volgens mij is ze het oudste theehuis kindje. Toch?? (checkcheclcheckerdecheck, jaa, geloof t wel, oh nee duhhhh, Tony is ouder, toch Kess? of niet. Nouja. tja. Jaja )
Eerst Tony, dan Oudste, dan Chica.
Wel oudste grietje.
zaterdag 5 januari 2008 om 22:59
quote:Kess schreef op 05 januari 2008 @ 22:58:
Wat en vreselijk lief kaartje trouwens, van jou en Nemo. Dank je! Tony had meteen door dat er kinderhandjes aan het werk waren geweest en heeft de kaart echt uitgebreid beownderd. (en daarna dus poes eraf gesloopt!)Nemo had er ook nog een dier ingeplakt toch? Hij had het zelf uitgekozen dus weet niet welk dier maar ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
Wat en vreselijk lief kaartje trouwens, van jou en Nemo. Dank je! Tony had meteen door dat er kinderhandjes aan het werk waren geweest en heeft de kaart echt uitgebreid beownderd. (en daarna dus poes eraf gesloopt!)Nemo had er ook nog een dier ingeplakt toch? Hij had het zelf uitgekozen dus weet niet welk dier maar ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zaterdag 5 januari 2008 om 23:02
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH
wat erg!!
Ik snap gewoon NU de Lola Rent associatie pas
*gaat snel bed in duiken zo want vrees dat slaaptekort hersencellen doet afsterven in meer dan aanzienlijk rap tempo*
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH
wat erg!!
*gaat snel bed in duiken zo want vrees dat slaaptekort hersencellen doet afsterven in meer dan aanzienlijk rap tempo*
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 05-01-2008 23:03
Reden: OOOOOOO OOOO OOO ;-)
Reden: OOOOOOO OOOO OOO ;-)
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zaterdag 5 januari 2008 om 23:03
Drank vliegt me om de oren hierrrrr, we hebben gewoon vanavond onze nieuwjaarsborrel hier gezellig!
Jaa Tiffany is net floortje, heb de hele avond Idols gekeken om de finale te missen, wie ligt eruut?
Oooooooh 3 tweelingen bizar.
Jammer Kess dat backspace toets je weer wil aanraken
Mooi rood bad Inad!! Klinkt super...
Jaa Tiffany is net floortje, heb de hele avond Idols gekeken om de finale te missen, wie ligt eruut?
Oooooooh 3 tweelingen bizar.
Jammer Kess dat backspace toets je weer wil aanraken
Mooi rood bad Inad!! Klinkt super...
zaterdag 5 januari 2008 om 23:03
quote:Inad schreef op 05 januari 2008 @ 23:02:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH
wat erg!!
Slaap ze.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHH
wat erg!!
Slaap ze.
zaterdag 5 januari 2008 om 23:22