Thuis!
dinsdag 22 maart 2011 om 23:02
Het gaat gewoon hardstikke goed blijven gaan, Trav
Hier ook in de tuin bezig. Ene kant achtertuin al klaar en zomerbloemen (komen zo eind mei/begin juni uit) geplant. Nu andere kant nog waar minigroentetuin komt.
Ja, zo leuk, bloesem op canvas, moet je echt nog keer doen
Ik maak nu elke dag foto's voor het verloop. Ik houd nu al zo van die boom, zo fijn om bij em te mogen wonen
Hier ook in de tuin bezig. Ene kant achtertuin al klaar en zomerbloemen (komen zo eind mei/begin juni uit) geplant. Nu andere kant nog waar minigroentetuin komt.
Ja, zo leuk, bloesem op canvas, moet je echt nog keer doen
Ik maak nu elke dag foto's voor het verloop. Ik houd nu al zo van die boom, zo fijn om bij em te mogen wonen
woensdag 23 maart 2011 om 13:27
woensdag 23 maart 2011 om 21:01
Tattoo zit nog steeds in de planning maar al mijn potjes voor extraatjes zijn leeg. En ik wil er eerst nog 15 kilo afhebben, walg echt van mezelf nu. Maandag maar weer eens beginnen met een dieet want gewoon normaal eten en niet snoepen zorgt voor 2 kilo erbij in 2 weken. Dus moet maar weer streng.
Wat ga je voor spannends beginnen Inad?
Ik ga maffen, heb net de prut van mijn lijf gedouched. De tuin is helemaal leeg nu, hoekje voor groenten is klaar. Vrijdag nog een keer flink omgooien en dan volgende maand wat vaste planten erin gooien. Heb er zin in.
Morgen langs klant, spannend!!!
Trust
Wat ga je voor spannends beginnen Inad?
Ik ga maffen, heb net de prut van mijn lijf gedouched. De tuin is helemaal leeg nu, hoekje voor groenten is klaar. Vrijdag nog een keer flink omgooien en dan volgende maand wat vaste planten erin gooien. Heb er zin in.
Morgen langs klant, spannend!!!
Trust
donderdag 24 maart 2011 om 20:46
quote:Inadje schreef op 23 maart 2011 @ 13:27:
Gaat wel weer, Star, nog wel bij valgen heel verdrietig, maar minder overweldigend zeg maar, moeilijk uit te leggen. Verder vooral beetje gevoel dat alles op losse schroeven staat qua wat ik ga doen qua werk/studie. Ga me in elk geval deze week nog echt inschrijven Dat helpt denk ik wel.
Bij jou?
Goedzo, concrete stappen zijn goed
Hopelijk snel verdriet verdrongen naar de achtergrond door nieuw geluk!
Gaat wel weer, Star, nog wel bij valgen heel verdrietig, maar minder overweldigend zeg maar, moeilijk uit te leggen. Verder vooral beetje gevoel dat alles op losse schroeven staat qua wat ik ga doen qua werk/studie. Ga me in elk geval deze week nog echt inschrijven Dat helpt denk ik wel.
Bij jou?
Goedzo, concrete stappen zijn goed
Hopelijk snel verdriet verdrongen naar de achtergrond door nieuw geluk!