Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het gaat gewoon hardstikke goed blijven gaan, Trav

Hier ook in de tuin bezig. Ene kant achtertuin al klaar en zomerbloemen (komen zo eind mei/begin juni uit) geplant. Nu andere kant nog waar minigroentetuin komt.

Ja, zo leuk, bloesem op canvas, moet je echt nog keer doen

Ik maak nu elke dag foto's voor het verloop. Ik houd nu al zo van die boom, zo fijn om bij em te mogen wonen
quote:Inadje schreef op 22 maart 2011 @ 23:02:

Ik houd nu al zo van die boom, zo fijn om bij em te mogen wonen Heerlijke Inaduitspraak, dit!
Wat zijn Seabands? Ik wilde morgen even op zoek naar wat positiespul voor onder mijn jurkjes, dus dan huppel ik meteen even langs de Hema. Pakje is al gekocht, trouwens!
Ah, ik heb al even gegoogled. Help dat echt???
Wanneer komt die tattoo nou eindelijk trouwens Trav?
Inad, hoe is het voor de rest?
Gaat wel weer, Star, nog wel bij valgen heel verdrietig, maar minder overweldigend zeg maar, moeilijk uit te leggen. Verder vooral beetje gevoel dat alles op losse schroeven staat qua wat ik ga doen qua werk/studie. Ga me in elk geval deze week nog echt inschrijven Dat helpt denk ik wel.

Bij jou?
quote:Inadje schreef op 22 maart 2011 @ 23:02:

Ik houd nu al zo van die boom, zo fijn om bij em te mogen wonen
Tattoo zit nog steeds in de planning maar al mijn potjes voor extraatjes zijn leeg. En ik wil er eerst nog 15 kilo afhebben, walg echt van mezelf nu. Maandag maar weer eens beginnen met een dieet want gewoon normaal eten en niet snoepen zorgt voor 2 kilo erbij in 2 weken. Dus moet maar weer streng.

Wat ga je voor spannends beginnen Inad?

Ik ga maffen, heb net de prut van mijn lijf gedouched. De tuin is helemaal leeg nu, hoekje voor groenten is klaar. Vrijdag nog een keer flink omgooien en dan volgende maand wat vaste planten erin gooien. Heb er zin in.

Morgen langs klant, spannend!!!

Trust
Kheb een loonstrook, kheb een loonstrook olé olé olé

I Carlton!

Wat goed Trav! Van je eerste salaris moet je jezelf ook een cadeautje geven, he? Niet vergeten hoor!
Ik stuur je wel even Hyvesbericht, Trav.

Carlton is grappig
Hi Inad!

Hoe was het bij je klant, Trav? En belangrijker nog: wat had je aan? (Hmmm, nou klinkt het net of je een meisje van lichte zeden bent. Ach, das ook een beroep!)
quote:Inadje schreef op 23 maart 2011 @ 13:27:

Gaat wel weer, Star, nog wel bij valgen heel verdrietig, maar minder overweldigend zeg maar, moeilijk uit te leggen. Verder vooral beetje gevoel dat alles op losse schroeven staat qua wat ik ga doen qua werk/studie. Ga me in elk geval deze week nog echt inschrijven Dat helpt denk ik wel.

Bij jou?

Goedzo, concrete stappen zijn goed

Hopelijk snel verdriet verdrongen naar de achtergrond door nieuw geluk!
Inad, ik ga dat gebreide geluksgevalpoppetje van Trav naar je toe sturen! Ik heb er intussen alle vertrouwen in, en volgens mij kun jij hem nu goed gebruiken.
Jaaaa alle gelukspoppetjes naar Inad!
De klant deed niet open. En ik zag er nog wel zo netjes uit.

Jeee

Lief!
quote:Travis schreef op 24 maart 2011 @ 20:51:

De klant deed niet open. En ik zag er nog wel zo netjes uit.

[afbeelding]
***Pakt breinaalden en gaat weer aan de slag***
Echt, als deze baan niks wordt -wat natuurlijk belachelijk is, want het ís wat- kun je best je geld gaan verdienen met pimpen, knutselen, slopen, kwasten en fröbelen.
Komt door alle liefde die ik erin stop.
Dat geloof ik meteen!
Hahahahahaha ik zie haar al haken voor haar geld
ik kijk nu naar écht héle domme meisjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven