harde pik
donderdag 24 maart 2011 om 21:38
donderdag 24 maart 2011 om 21:43
donderdag 24 maart 2011 om 21:44
www.dikkehardegrotepikopcanvas.nl is denk ik het enige juiste adres
donderdag 24 maart 2011 om 21:44
quote:meds schreef op 24 maart 2011 @ 21:38:
[...]
vooral een kleine pik=meer compensatiedrang voor de man=betere baan=meer inkomsten=nieuwe schoenen en misschien zelfs nieuwe tasGoh misschien heeft het daarom wel zolang geduurd voor ik erachter was dat ik niet op mannen val. Ben dol op tassen en schoenen
[...]
vooral een kleine pik=meer compensatiedrang voor de man=betere baan=meer inkomsten=nieuwe schoenen en misschien zelfs nieuwe tasGoh misschien heeft het daarom wel zolang geduurd voor ik erachter was dat ik niet op mannen val. Ben dol op tassen en schoenen
donderdag 24 maart 2011 om 21:49
quote:poldervrouw schreef op 24 maart 2011 @ 21:44:
www.dikkehardegrotepikopcanvas.nl is denk ik het enige juiste adresik drukte ook nog, oh mijn god...
www.dikkehardegrotepikopcanvas.nl is denk ik het enige juiste adresik drukte ook nog, oh mijn god...
donderdag 24 maart 2011 om 21:52
donderdag 24 maart 2011 om 21:52
quote:chrissiy schreef op 24 maart 2011 @ 21:40:
[...]
Toppie! Tis dat óf fotobehang: wij zijn er nog niet uit.
Foto behang, wat een uniek idee!
En hoe moet ik dat zien...
als ik een hele grote pik over de hele breedte van de kamer, of allemaal pikken in een bepaald motief?
Wat dan wel weer lastig behang plakken is...
Wat een Kloteklus is dat zeg...behangen met een motiefje!!!!
[...]
Toppie! Tis dat óf fotobehang: wij zijn er nog niet uit.
als ik een hele grote pik over de hele breedte van de kamer, of allemaal pikken in een bepaald motief?
Wat een Kloteklus is dat zeg...behangen met een motiefje!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 24 maart 2011 om 21:54
quote:Summerdance schreef op 24 maart 2011 @ 21:52:
[...]
Wat een tyfusklus is dat zeg...behangen met een motiefje!!!!Ik vind het meer een kloteklus.
[...]
Wat een tyfusklus is dat zeg...behangen met een motiefje!!!!Ik vind het meer een kloteklus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.