harde pik

24-03-2011 21:22 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe reageerde jij toen je voor het eerst de harde pik van je vriendje of man zag ? raakte je opgewonden of schrok je juist heel erg.

Voelde het prettig of juist niet?
quote:charlottew88 schreef op 24 maart 2011 @ 21:54:

[...]

Ik vind het meer een kloteklus. Heb het aangepast.....klote klus dekt de lading beter inderdaad!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
een paar opties

Canvas, mail morgen meteen de http://www.canvascompany.nl

en wat vinden jullie van

http://www.tuinposteropmaat.nl ??

of eventueel:

http://www.fotoopglas.nl??
quote:Moonlight82 schreef op 24 maart 2011 @ 21:55:

[...]

En de grootte van de hond heeft er ook mee te maken. Meen ik laatst gelezen te hebben.Oh echt vraagt zich nu af hoe het zit met een man die een chihuahua heeft.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
@Charlotte: Man met klein hondje.
beetje rare vraag,je ziet de stijve lul van je vriendje voor het eerst,en dan hoe het voelde

en jij dan,jij schrok je zeker dood toen je dat zag voor het eerst?
Is het niet gewoon een kutklus?
quote:Moonlight82 schreef op 24 maart 2011 @ 22:02:

@Charlotte: Man met klein hondje.Oh ja inderdaad ik was dat topic helemaal vergeten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Is nog niet gebeurd. Ben nog in de rouw vanwege mijn dode cavia...
quote:Summerdance schreef op 24 maart 2011 @ 21:52:

[...]

Foto behang, wat een uniek idee! .

Dank je! Tis ook een waar plaatje: laat mijn lief natuurlijk niet voor lul staan.

quote: En hoe moet ik dat zien...als ik een hele grote pik over de hele breedte van de kamer, of allemaal pikken in een bepaald motief? Wat dan wel weer lastig behang plakken is...

Wat een Kloteklus is dat zeg...behangen met een motiefje!!!!*Lumineus idee!!* Ik denk dat ik al mijn foto's bij elkaar sprokkel en dan het volgende fabriceer > lul. Maar dan wel mijn liefs eigen lul he, niet deze!
Zo Chrissiy! Die lul uit je voorbeeld, dat is echt wel een enorme lul!
quote:Zo Chrissiy! Die lul uit je voorbeeld, dat is echt wel een enorme lul!. Yep. Daar is die van mijn lief dan weer peanuts bij vergeleken.
En om even on-topic te blijven en in TO's taal te spreken: 'wel een beetje geil' wordt ik niet van die enorme lul die Chrissiy postte. Kan me best voorstellen dat je je een ongeluk schrikt als je die naakt ziet!
quote:nummerzoveel schreef op 24 maart 2011 @ 22:16:

En om even on-topic te blijven en in TO's taal te spreken: 'wel een beetje geil' wordt ik niet van die enorme lul die Chrissiy postte. Kan me best voorstellen dat je je een ongeluk schrikt als je die naakt ziet!

*biedt oprecht d'r excuses aan*

Heb daarom maar linkje geplaatst, plaatje was echt té gek.
Heel verstandig, Crissiy! Een link openen is ieders eigen verantwoordelijkheid. Men is gewaarschuwd...
quote:nummerzoveel schreef op 24 maart 2011 @ 21:55:

@SD

We spreken hier natuurlijk over een motief, niet een motiefje...bedoel je dan een motief als je kan vinden in de link die ik plaats waarvan ik niet weet of het mag
anoniem_110976 wijzigde dit bericht op 24-03-2011 22:38
Reden: dan maar een tuinierplaatje
% gewijzigd
quote:banaanaap schreef op 24 maart 2011 @ 22:24:

[...]

bedoel je dan een motief als je kan vinden in de link die ik plaats waarvan ik niet weet of het wel magNee, denk niet dat dit mag .
@banaanaap

Zoiets ja! Maar denk ook dat dat niet mag
Of 3d afdruk ? Je kent ze toch wel die kaarten ? Misschien hebben ze die ook op xxxxxxl formaat
wahahaha, poldervrouw.

Ik zie het helemaal voor me: mijn moeder (fervent 3D kaartenmaker) die aan de X-rated 3D kaarten knutselt aan de keukentafel.

Auw.. Dat is helemaal geen leuke gedachte.. (lacht nu maar verder al boer met kiespijn)
Wat een énig lullen motiefje:

quote:Summerdance schreef op 24 maart 2011 @ 22:41:

Wat een énig lullen motiefje:

[afbeelding]gaap, gaap, spice it up...
quote:meds schreef op 24 maart 2011 @ 21:34:

Piemel=verkering=meer inkomen=nieuwe schoenen
quote:nesbojofan schreef op 24 maart 2011 @ 22:45:

[...]

gaap, gaap, spice it up...Weltrusten
quote:Nova78 schreef op 24 maart 2011 @ 22:07:

Is nog niet gebeurd. Ben nog in de rouw vanwege mijn dode cavia...DIKKE DIKKE pech voor jou
Heb ik o pde valreep toch even heel hard gelachen vandaag! Geweldig dames! BEdankt!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven