harde pik

24-03-2011 21:22 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe reageerde jij toen je voor het eerst de harde pik van je vriendje of man zag ? raakte je opgewonden of schrok je juist heel erg.

Voelde het prettig of juist niet?
Ik krijg morgen nieuwe schoenen en een nieuwe tasssssssss

Ach, Juf_achterbak toch
Ik dee un stapje achteruit de eerste keer want ik wist nie hoe groot dat-ie werd.
IK dacht:wat een kleintje...! Maar de rest vond ik veel interessanter: leuke aantrekkelijke vent... borsthaar om in te kroelen... een zak met grote ballen die je kunt laten rollen... Dan neem ik dat kleintje wel op de koop toe hoor...
quote:Juf_achterbak schreef op 24 maart 2011 @ 23:22:

Ik krijg morgen nieuwe schoenen en een nieuwe tasssssssss

Ach, gut. Nou, een mazzeltje voor jou is je in dit geval zeker gegund hoor!

* *
Ik heb hem op sterk water gezet. Hij staat in de vensterbank, naast de vingerplant.
quote:Nova78 schreef op 24 maart 2011 @ 22:07:

Is nog niet gebeurd. Ben nog in de rouw vanwege mijn dode cavia...Ik probeer de brug te vinden van de vraag die het draadje start.. en een dode cavia..
Nou bedankt, ze staan me geweldig en de tas ook
quote:rood_kapje schreef op 25 maart 2011 @ 15:27:

[...]

Ik probeer de brug te vinden van de vraag die het draadje start.. en een dode cavia.. is net zo iets als een cavia met een open ruggetje oftewel een ongeschoren doos?
quote:rivaenchg schreef op 25 maart 2011 @ 22:46:

[...]

is net zo iets als een cavia met een open ruggetje oftewel een ongeschoren doos??....
Hebben we het niet meer over harde pikken? :(

*gaat op zoek naar een ander topic tegen nachtelijke verveling*
quote:macumba schreef op 24 maart 2011 @ 21:31:

[...]

Ik werd er best wel geil van bij het aanzien van die harde knotsDus je bent homo...
Het is ongelofelijk dat ik hier serieus op ga reageren, maar ik schrok me toevallig wel echt rot ja!
Omdat ie zo groot was of omdat ie zo klein was?

Of was er wat anders raars mee?
Ja enorm dik dus. Maargoed ik was een 16 jarig schaap en ik snapte het allemaal niet zo goed (lees: geen ervaring). Gek ook dat die condooms maar niet paste....
Ja dat is een akelige historie, die er op neerkomt dat ik ineens met twee halve zat. Nou ja, de ene helft hing nog aan een draadje. Het is dus ook niets geworden toen.
quote:meds schreef op 24 maart 2011 @ 21:34:

Macumba is zekerweten een man. Vrouwen zullen nooit spreken van een "harde". Sowieso denken ze meestal aan nieuwe schoenen, ook als ze de piemel van hun man zien. Piemel=verkering=meer inkomen=nieuwe schoenenOf knots
Mijn mond viel open, ik zag die kloppende eikel en hoorde engelen zingen...

Pfff kerels!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
@mali30

Tuurlijk, want wat de aanblik van jouw lichaam in seksueel opgewonden staat doet met je sekspartner interesseert jou natuurlijk geen reet, daar ben je tenslotte vrouw voor.
We hebben het over de 1e erectie die ik zag! Niet over wat het nu lichamelijk doet met mij als ik zie dat mijn vriend een harde heeft. En dan nog hij heeft wel vaker een harde en dan sta ik ook niet altijd kwijlend en trappelend van verlangen te zwijmelen! En soms wel :-)
Of wat dat met hem doet for that matter!
Ik schrik me eigenlijk meer rot als ie niet stijf is, terwijl ik daar wel op had gehoopt.
Ik dacht, wowwwwwwwwww !
quote:Nova78 schreef op 24 maart 2011 @ 22:07:

Is nog niet gebeurd. Ben nog in de rouw vanwege mijn dode cavia...sterkte
Ik was vooral erg verbaasd toen ik de 'pik' van mijn huidige vriend voor 't eerst zag. Hij is namelijk een vrij klein, iel ventje en zijn leuter.. Tsja, een komkommer is er niks bij. Oke, das wat overdreven, maar ik had niet verwacht dat er zo'n enorm ding uit zijn broek getoverd werd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven