Pakjesbestellers

25-03-2011 09:42 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig denken de pakjesbestellers dat je achter de voordeur ligt! Natuurlijk willen ze zo snel mogelijk al hun pakjes kwijt maar om direct na het aanbellen al naar de buurvoordeur te lopen en daar ook aan te bellen.............pffffffffffffffffff. Vervolgens verontschuldigt hij zich bij de buren omdat ik toch thuis bleek te zijn?????????? Ik vind dit zo jammer!
wat is een pakjesbesteller?
The time is now
quote:Banba schreef op 25 maart 2011 @ 09:44:

wat is een pakjesbesteller?

TO

Geen pakjes meer bestellen dus.

Maar even serieus. Ik begrijp dat het soms wat irritant is. Je moet gewoon werkloos worden, dan bestel je bijna nooit meer wat. Snif. Heb even medelijden met mijzelf...
quote:toffifee schreef op 25 maart 2011 @ 09:47:

[...]

TO
quote:toffifee schreef op 25 maart 2011 @ 09:47:

[...]

Je moet gewoon werkloos worden, dan bestel je bijna nooit meer wat. Snif. Heb even medelijden met mijzelf...Nou precies, en áls je dan eens iets bestelt, heb je de tijd om de hele dag voor de deur te gaan liggen wachten op de pakjesbesteller
The time is now
quote:Banba schreef op 25 maart 2011 @ 09:52:

[...]

Nou precies, en áls je dan eens iets bestelt, heb je de tijd om de hele dag voor de deur te gaan liggen wachten op de pakjesbesteller
Nou ik ben werkloos en bestel nog steeds wel eens wat. Maar ook al ren ik meteen naar beneden bij het horen van de bel dan nog haalde ik het niet de laatste keer. Bezorger ging wel zelf het pakketje terug halen bij de buren, dat dan weer wel.
Ze bedoelt toch bezorgers i.p.v. bestellers?? Anders snap ik 'm niet.
zie hier
en hier
Ik heb er nooit last van, want ben overdag naar m'n werk als er pakjes worden bezorgd. We hebben 'n vaste postbode en als m'n auto niet in de oprit staat denk ik dat ie niet eens aanbelt bij mij maar gelijk naar de buren gaat.
Even voor de uitleg klik

Een bezorger van post / pakjes heet gewoon een besteller.

Maar hier dus ook zo'n irritante, die belt aan en begint dan direct als een dwaas op de deur te rammen. Ik heb er al een paar keer wat van gezegd maar dat interesseert 'm geen moer. Nou schijnt 't dat ze per pakje betaald worden dus die willen zo snel mogelijk van deur naar deur. Heel irritant.
Nooit geweten dat een bezorger besteller heet. Wat gek. Weer wat geleerd. Thnx!
Wij hebben een super pakjesbesteller. Als wij 's ochtends niet thuis zijn, dan rijdt hij 's middags nog even langs. Altijd correct en netjes. Als wij zeker weten niet thuis zijn dan geven we aan dat ze moeten bezorgen bij de buren. Mag niet altijd ivm tekenen, maar hij doet het wel op ons verzoek. Super toch?
Hier in de straat kan volgens mij wel een depot komen met pakjes..zovaak dat het busje hier rijdt en stopt en bezorgt. Nu hebben wij een buurman(5 huizen verder)/vriend die nadat hij anderhalf jaar geleden gescheiden is (geen kids ) en nu helemaal los gaat..hij bestelt volgens mij alles wat los en vast zit (heeft wel het geld ervoor hoor)..maar dat terzijde...hij heeft 1x een briefje op de deur gehad of hij het hier wilde bezorgen (in overleg hoor) en sindsdien...niet overdreven staat de tnt hier letterlijk 4x per week aan de deur met zijn pakjes..!! hij gaat daar niet eens meer aan de deur......soms wel irri want net natuurlijk als je de fles geeft/luier verschoont/ander op de wc schreeuwt dat ik moet helpen enz...maar goed. daar ben je buren/vrienden voor
Puck
TO heeft gelijk, ik erger me er ook aan. Ze geven je niet de tijd om naar de deur toe te lopen en open te doen, voordat ik er ben lopen ze al schrijvende weg, of nog erger, proberen ze je 11-delig servies door de brievenbus te proppen. "Ja, ik keek even of het paste"
quote:miekie1 schreef op 25 maart 2011 @ 10:54:

Even voor de uitleg klik

Een bezorger van post / pakjes heet gewoon een besteller.

Maar hier dus ook zo'n irritante, die belt aan en begint dan direct als een dwaas op de deur te rammen. Ik heb er al een paar keer wat van gezegd maar dat interesseert 'm geen moer. Nou schijnt 't dat ze per pakje betaald worden dus die willen zo snel mogelijk van deur naar deur. Heel irritant.

ja, die heb ik ook, zo'n ramenbonzer.

Heb er een keer een klacht voor ingediend, ben me wezenloos geschrokken ne dahct dat mijn raam het begaf door die dwaas.
quote:Sim69 schreef op 25 maart 2011 @ 18:34:

TO heeft gelijk, ik erger me er ook aan. Ze geven je niet de tijd om naar de deur toe te lopen en open te doen, voordat ik er ben lopen ze al schrijvende weg, of nog erger, proberen ze je 11-delig servies door de brievenbus te proppen. "Ja, ik keek even of het paste" Tis eigenlijk te erg voor woorden maar ik moest er toch erg om lachen
Wij hebben een leukerd, we noemen hem Achmed, maar zo heet ie denk ik niet. Het zal nog wel eens fout gaan, mijn dochter roept steeds keihard, mam daar is Achmed!

ze wil hem ook steeds binnenvragen om thee te drinken..nog maar niet gedaan, en zo te lezen bij jullie heeft Achmed haast..
En hoe kan het, dat bezorgers lijken te wachten met aanbellen totdat je op de WC zit?
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Aha, bezorgirritaties! Dan heb ik er ook nog één...

Ik was laatst niet thuis toen een pakje bezorgd werd, dus een briefje in de bus dat het bij de buurman bezorgd was. Dat vond ik al vreemd, want mijn buurman is er nooit op die dag. Hij was idd niet thuis 's avonds. De volgende avond geïnformeerd, maar hij had geen pakje ontvangen, hij was die dag inderdaad niet thuis geweest. Toen bij de andere buren gaan vragen, die hadden ook niets aangenomen. Uiteindelijk 3 (!) woningen verderop mijn pakketje gevonden.

Ik vond het niet erg dat het daar bezorgd was, maar zet het dan goed op het briefje!
It's not you, it's me. No wait. It's you. It's totally you...
ah nee, ik heb ook een achmed. echt een schatje. hij weet al of ik er ben of niet (auto) en weet dat als er een briefje hangt, hij alles voor de deur kan zetten. anders probeert hij het bij de buren maar hij komt ook wel eens terug in de middag en..... hij zette ooit een pakje neer, kwam de volgende dag met iets anders en zei dat hij de dag ervoor in de middag terug was gekomen om te kijken of het pakje wel weg was... er hing namelijk geen briefje, maar hij had het wel voor de deur gezet.... vond dat zo schattig. nope hier geen irritante besteller/bezorger maar een aardige man.
Bij ons vorige huis werden pakjes zomaar op de gallerij van de flat gedumpt als wij niet thuis waren, waar dus ieder ander uit de flat de boel zo mee kon nemen.Of het werd buiten onder de brievenbus gezet, waar iedereen erbij kon. Onze buren hebben toen nog wel een wat in hun huis gezet als ze het zagen staan. Nu was het een beetje een flat met nogal rare mensen verder, dus het zou me niets verbaasd hebben als er eens wat gejat zou zijn. Na een flinke klacht ingediend te hebben is het wel nooit meer gebeurd,

Onze huidige bezorger is erg aardig en er gaan hier geregeld pakjes heen en weer tussen buren, dus dat gaat wel goed.
Ik heb net een mailtje gestuurd, zal mij benieuwen wat voor diplomatiek antwoord ik daar op krijg.
Ik had laatst iets besteld en via track and trace van TNT kon ik zien dat het was afgeleverd (niet bij mij, want ik was werken en vriend ook). Vlak erna had ik mijn vriend aan de telefoon die net thuis was, maar volgens hem lag er geen briefje in de bus dat mijn pakketje elders was afgeleverd. Ik kijk weer op de site van TNT en kon ik de handtekening bekijken en zag een naam. Een naam die ik niet kende, dus ik ik raakte al lichtjes in paniek. Want waar is mijn pakketje?!?!?!

Toen ik thuis was de hele straat langs geweest en uiteindelijk ongeveer 20 huizen verderop had ik prijs..

Bedankt TNT!

Oh ja, volgens de website waar ik besteld had, stond dat ze het eerst twee keer aan zouden bieden en bij twee keer niet thuis zouden ze het afgeven bij het postkantoor.

Vind het ook maar raar dat die pakjes overal neer gekwakt worden, ze willen er gewoon van af en hebben geen zin om er enige moeite voor te doen lijkt wel.

Volgens mij klink ik tamelijk gefrustreerd, sorry Maar ik heb het nu al zo vaak gehad dat pakjes overal en nergens worden afgeleverd en heb nu al 4 (!) keer géén briefje in de bus gehad dat het ergens anders is afgeleverd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven