Pakjesbestellers
vrijdag 25 maart 2011 om 09:42
Tegenwoordig denken de pakjesbestellers dat je achter de voordeur ligt! Natuurlijk willen ze zo snel mogelijk al hun pakjes kwijt maar om direct na het aanbellen al naar de buurvoordeur te lopen en daar ook aan te bellen.............pffffffffffffffffff. Vervolgens verontschuldigt hij zich bij de buren omdat ik toch thuis bleek te zijn?????????? Ik vind dit zo jammer!
maandag 28 maart 2011 om 15:37
Groenoogje; ik heb er ook al over gedacht om een klacht in te dienen, maar aan de andere kant denk ik dan ook dat fouten maken menselijk is, al is het wel irritant! Ik zal er nog eens over nadenken, misschien doe ik het alsnog.
Ik heb nu met mijn moeder afgesproken dat ik mijn pakketjes voortaan bij haar laat bezorgen, die is meestal thuis, vindt het geen bezwaar en dan hoef ik ook de buren niet lastig te vallen met mijn pakketjes.
Ik heb nu met mijn moeder afgesproken dat ik mijn pakketjes voortaan bij haar laat bezorgen, die is meestal thuis, vindt het geen bezwaar en dan hoef ik ook de buren niet lastig te vallen met mijn pakketjes.