Goedkoop badpak
zaterdag 26 maart 2011 om 13:23
Ik zit te denken naar welke winkel ik zal gaan voor een goedkoop badpak. Heb al op wat sites gekeken om een idee te krijgen maar ik vond ze of toch nog te duur, of ze hadden bijna geen keus.
Het enige waar ik m voor gebruik is voor baantjes trekken in t zwembad. Het hoeft niet figuurcorrigerend, niet met voorgevormde borsten, niet met kleurtjes of bloemetjes. Gewoon een zwart/blauw of grijs badpak.
Wil t trouwens wel bij een 'echte' winkel halen ivm passen, niet online.
Het enige waar ik m voor gebruik is voor baantjes trekken in t zwembad. Het hoeft niet figuurcorrigerend, niet met voorgevormde borsten, niet met kleurtjes of bloemetjes. Gewoon een zwart/blauw of grijs badpak.
Wil t trouwens wel bij een 'echte' winkel halen ivm passen, niet online.
zaterdag 26 maart 2011 om 13:29
zaterdag 26 maart 2011 om 13:49
Goede tips.
Ik had al even gekeken bij de Hema en zag allemaal van die combi-dingen hemdje-broek, en één badpak. Maar er zal nog wel een rek zijn dan.
Hema is wel een optie omdat je t gewoon in de winkel kunt terugbrengen. Wil niet een pakje bestellen en dan weer naar t postkantoor om t terug te sturen, dat bedoel ik.
Jamadi ook goede tips, dank je!
Ik had al even gekeken bij de Hema en zag allemaal van die combi-dingen hemdje-broek, en één badpak. Maar er zal nog wel een rek zijn dan.
Hema is wel een optie omdat je t gewoon in de winkel kunt terugbrengen. Wil niet een pakje bestellen en dan weer naar t postkantoor om t terug te sturen, dat bedoel ik.
Jamadi ook goede tips, dank je!
zaterdag 26 maart 2011 om 13:54
Ik heb drie jaar geleden het perfecte badpak bij de C&A gekocht voor 20 euro. Dit jaar weer eentje, ook 20 euro. Ze knellen niet, dus geen vetrollen bij de billen en als je van vrij basic houdt qua kleur (zwart/bruin) dan zijn ze echt perfect. Kwaliteit is ook goed, na drie jaar is mijn badpak nog steeds goed.
zaterdag 26 maart 2011 om 15:07
Perry sport? Kan je ze wel net als bij de Hema terug brengen.
Op de site heb ik er wel een aantal van ongeveer 25 euro zien staan.
Tweka heeft ergens een koopjes-winkel zitten. Daar verkopen ze die voor 25 euro. Ik heb het hier ooit op het forum gelezen. Bij Wehkamp was ik net te laat, maar daar hadden ze er voor 5 euro. Tijdens het bestellen vlogen ze van de site af. Toen ik bij het afrekenen was toen waren ze op 1 na allemaal uitverkocht.
Op de site heb ik er wel een aantal van ongeveer 25 euro zien staan.
Tweka heeft ergens een koopjes-winkel zitten. Daar verkopen ze die voor 25 euro. Ik heb het hier ooit op het forum gelezen. Bij Wehkamp was ik net te laat, maar daar hadden ze er voor 5 euro. Tijdens het bestellen vlogen ze van de site af. Toen ik bij het afrekenen was toen waren ze op 1 na allemaal uitverkocht.
zaterdag 26 maart 2011 om 23:04
Mijn laatste badpak heb ik gewoon bij Livera of Hunkemöller gekocht. Anders even googlen op sportzaken. Soms hebben ze nog iets van de oude collectie hangen.
V&D hebben ze ook badpakken. Bij WE zag ik tweedelig staan, maar misschien dat ze in de winkel meer hebben.
Bij C&A kan je op de eigen site ergens (weet nu niet meer waar) opzoeken in welke plaatsen ze sportkleding hebben.
V&D hebben ze ook badpakken. Bij WE zag ik tweedelig staan, maar misschien dat ze in de winkel meer hebben.
Bij C&A kan je op de eigen site ergens (weet nu niet meer waar) opzoeken in welke plaatsen ze sportkleding hebben.