Mode & Beauty alle pijlers

Goedkoop badpak

26-03-2011 13:23 18 berichten
Ik zit te denken naar welke winkel ik zal gaan voor een goedkoop badpak. Heb al op wat sites gekeken om een idee te krijgen maar ik vond ze of toch nog te duur, of ze hadden bijna geen keus.

Het enige waar ik m voor gebruik is voor baantjes trekken in t zwembad. Het hoeft niet figuurcorrigerend, niet met voorgevormde borsten, niet met kleurtjes of bloemetjes. Gewoon een zwart/blauw of grijs badpak.

Wil t trouwens wel bij een 'echte' winkel halen ivm passen, niet online.
Alle reacties Link kopieren
Hema?
Heb bij de hema een fijn badpak gekocht.

Was 30 euro geloof ik. Vond ik niet te duur.
Ha Moonlight,

Ik weet niet of je perse niet corrigerend wil of dat het niet perse hoeft maar wel mag. In dat geval raad ik ook de badpakken van HEMA aan. Ik heb een corrigerend badpak en ben er erg tevreden over (volgens mij was het 35 euro). Wellicht hebben ze daar ook badpakken zonder poespas
Bij Hema kun je ook niet passen toch?

Ik zou het bij Scapino proberen.
The time is now
ter stal,henk ter hoor,scapino,zeeman,wibra.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Bristol
Goede tips.

Ik had al even gekeken bij de Hema en zag allemaal van die combi-dingen hemdje-broek, en één badpak. Maar er zal nog wel een rek zijn dan.

Hema is wel een optie omdat je t gewoon in de winkel kunt terugbrengen. Wil niet een pakje bestellen en dan weer naar t postkantoor om t terug te sturen, dat bedoel ik.

Jamadi ook goede tips, dank je!
Ik heb drie jaar geleden het perfecte badpak bij de C&A gekocht voor 20 euro. Dit jaar weer eentje, ook 20 euro. Ze knellen niet, dus geen vetrollen bij de billen en als je van vrij basic houdt qua kleur (zwart/bruin) dan zijn ze echt perfect. Kwaliteit is ook goed, na drie jaar is mijn badpak nog steeds goed.
Zeeman, Wibra ?

Voor 30/35 euro koop je een zwart Speedo-sportbadpak bij de sportwinkel, dat zit lekker, en tot maat 48, geloof ik.
Hier ook een badpak van de C&A al 2 jaar en ziet er nog steeds prima uit. Heb ik toen voor ¤18.95 op de kop getikt.
C en A had op de website vrijwel niets. Maar misschien in de gewone winkel wel. Bedankt!

Moppetoet, dat is goedkoper dan ik dacht, Speedo. Is ook een optie. Dan weet je ook dat het langer mee gaat en zeker chloorbestendig is.
Weet niet of er eentje bij jou in de buurt is maar Decathlon heeft goede en goedkope badpakken. Ik zwem ook baantjes en verslijt er nogal wat. Vorig jaar was er een aanbieding 10 euro per stuk dus heb er gelijk wat ingeslagen...
Wilde ik net gaan posten, de Decathlon! Daar hebben ze prima basisbadpakken, precies voor jouw doel, altijd voor 6 of 10 euro ofzo!
Bij actie sport hebben ze deze week leuke in de aanbieding voor 25 euro geloof ik.
Perry sport? Kan je ze wel net als bij de Hema terug brengen.

Op de site heb ik er wel een aantal van ongeveer 25 euro zien staan.

Tweka heeft ergens een koopjes-winkel zitten. Daar verkopen ze die voor 25 euro. Ik heb het hier ooit op het forum gelezen. Bij Wehkamp was ik net te laat, maar daar hadden ze er voor 5 euro. Tijdens het bestellen vlogen ze van de site af. Toen ik bij het afrekenen was toen waren ze op 1 na allemaal uitverkocht.
Decathlon zit hier niet helaas.

Actie sport en perry wel. Allemaal winkels die ik zelf nog niet bedacht had (stom). Bedankt!
Mijn laatste badpak heb ik gewoon bij Livera of Hunkemöller gekocht. Anders even googlen op sportzaken. Soms hebben ze nog iets van de oude collectie hangen.

V&D hebben ze ook badpakken. Bij WE zag ik tweedelig staan, maar misschien dat ze in de winkel meer hebben.

Bij C&A kan je op de eigen site ergens (weet nu niet meer waar) opzoeken in welke plaatsen ze sportkleding hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven