Beoordeel de SMS
vrijdag 25 maart 2011 om 19:24
Hallo, ik zit een beetje hoog met het volgende verhaal, enige tijd geleden heeft mijn eega op valentijnsdag een SMS gekregen van 'iemand' anders dan ondergetekende, dat kan, ik ben best ruimdenkend, maar plots liet ze het mij lezen (ongevraagd) en las ik de tekst; "zou bij je willen zijn maar dat in de praktijk niet mogelijk"(iets van die strekking, het is immers ook al ruim 2 jaar geleden). Door haar onbesuisdheid in het laten zien van die sms, en mijn naïviteit heb ik daar niet verder iets achter gezocht.. Althans ik vond het wel een vreemde sms, maar ik heb er niet meer bewust aan gedacht.. tot onlangs ik het licht zag, het kwartje viel, ik getroffen werd door bliksem.. noem het maar, maar nu heb ik zoiets, wacht even.. iemand stuurt zoiets alleen maar als ie een goede reden zou hebben om dat te doen.. of zoek ik nu monsters? ben ik juist om te denken dat er toch een relatie heeft gespeeld?
zaterdag 26 maart 2011 om 10:55
Nee, maar ff serieus, TO, die sms kan heel goed zijn geweest van een dromende verliefde man. Die helemaal gelijk had, toen 'ie schreef dat 'bij elkaar zijn in de praktijk niet mogelijk is'. Dat hoeft helemaal niet te zijn omdat zij niet bij hem kon zijn, waarschijnlijker is dat ze gewoon geen enkele interesse had. Ik denk dat de kans groter is dat je vriendin hem nauwelijks kende, oprecht van d'r stoel viel en de sms daarom aan je liet lezen. En niet om je een rad voor ogen te draaien.
zaterdag 26 maart 2011 om 10:59
quote:yellowlove schreef op 25 maart 2011 @ 19:37:
Ik voel me weer net zo dom als met die alfabetische kruiden... Ik snap het niet...Even totaal offtopic, maar in de xenos hangen ze niet op alfabetische volgorde! We zijn niet hélemaal achterlijk...
Ik voel me weer net zo dom als met die alfabetische kruiden... Ik snap het niet...Even totaal offtopic, maar in de xenos hangen ze niet op alfabetische volgorde! We zijn niet hélemaal achterlijk...
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zaterdag 26 maart 2011 om 11:45
quote:gewoonisookleuk schreef op 26 maart 2011 @ 03:50:
WoW.. wat een reacties.. dankjulliewel,
toelichting:
ja 2jr geleden gelezen.. geen idee of ze het heeft bewaard.. zij heeft het aan mij laten zien, ik ga niet haar mobiel doorspitten.. waarom viel het toen niet op? geen idee, mogelijk door mijn idee dat het idd niets was in eerste instantie, want zag geen aanknopingspunten, zij reageerde verbaasd op die sms en liet het me lezen.. zou wel kort door de bocht zijn dacht ik toen.. ik vertrouw(de?) haar dus geen aandacht aan geschonken. Zo lopen de dingen nu eenmaal.. gewoon.. (@ Charlotte; ja man)
Waarom kwartje/bliksem etc? door vriendin wat meer inzicht gekregen in de vrouwlijke kant van het hebben van een relatie.. naast je huwelijk.. en toen moest ik weer denken aan die sms..
Ik weet ook nog een gezegde....een hoop woorden maken nog geen tekst.
Want echt hoor, mijn kwartje over de hele zaak valt na deze tekst nog steeds niet...
WoW.. wat een reacties.. dankjulliewel,
toelichting:
ja 2jr geleden gelezen.. geen idee of ze het heeft bewaard.. zij heeft het aan mij laten zien, ik ga niet haar mobiel doorspitten.. waarom viel het toen niet op? geen idee, mogelijk door mijn idee dat het idd niets was in eerste instantie, want zag geen aanknopingspunten, zij reageerde verbaasd op die sms en liet het me lezen.. zou wel kort door de bocht zijn dacht ik toen.. ik vertrouw(de?) haar dus geen aandacht aan geschonken. Zo lopen de dingen nu eenmaal.. gewoon.. (@ Charlotte; ja man)
Waarom kwartje/bliksem etc? door vriendin wat meer inzicht gekregen in de vrouwlijke kant van het hebben van een relatie.. naast je huwelijk.. en toen moest ik weer denken aan die sms..
Ik weet ook nog een gezegde....een hoop woorden maken nog geen tekst.
Want echt hoor, mijn kwartje over de hele zaak valt na deze tekst nog steeds niet...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 26 maart 2011 om 11:52
quote:gewoonisookleuk schreef op 26 maart 2011 @ 03:50:
Waarom kwartje/bliksem etc? door vriendin wat meer inzicht gekregen in de vrouwlijke kant van het hebben van een relatie.. naast je huwelijk.. en toen moest ik weer denken aan die sms..Welke inzichten heb je gekregen? Is ze vreemd gegaan? Heeft ze een goed vriend waarvan jij denkt dat deze meer voor haar betekent dan alleen een vriend? Wat was de aanleiding dat de bliksem na twee jaar zwerven plots wel jouw brein bereikte?
Waarom kwartje/bliksem etc? door vriendin wat meer inzicht gekregen in de vrouwlijke kant van het hebben van een relatie.. naast je huwelijk.. en toen moest ik weer denken aan die sms..Welke inzichten heb je gekregen? Is ze vreemd gegaan? Heeft ze een goed vriend waarvan jij denkt dat deze meer voor haar betekent dan alleen een vriend? Wat was de aanleiding dat de bliksem na twee jaar zwerven plots wel jouw brein bereikte?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 26 maart 2011 om 11:57
zaterdag 26 maart 2011 om 11:58
quote:Haley schreef op 26 maart 2011 @ 10:48:
[...]
Dan zou ik mezelf zo'n ezel voelen en bovendien zo bedrogen voelen dat dat gesprek ook niet meer ging helpen. Je moet je sowieso afvragen wat je met dat gesprek opschiet. Zij gaat hoogstwaarschijnlijk ontkennen en dan?
Goed punt Haley... En dan?
Als je het niet vraagt weet je het niet en blijft de onzekerheid
knagen.
Misschien moet TO gewoon open kaart spelen en zijn
vriendin deelgenoot maken van zijn onzekerheid.
quote:wolkje8 schreef op 26 maart 2011 @ 10:55:
Ik denk dat het geen ruk voorstelt, als ze echt iets te verbergen had gehad, had ze je die sms echt ni laten zien, laat staan lezen. En dit zeg ik vanuit vrouwelijk perspectief!
Of zoals ik al eerder schreef, vriendin van TO was bang
dat TO de sms gelezen had en speelde een verbazing,
die overigens 2 jaar gewerkt heeft tot er kwartjes gingen
vallen.
[...]
Dan zou ik mezelf zo'n ezel voelen en bovendien zo bedrogen voelen dat dat gesprek ook niet meer ging helpen. Je moet je sowieso afvragen wat je met dat gesprek opschiet. Zij gaat hoogstwaarschijnlijk ontkennen en dan?
Goed punt Haley... En dan?
Als je het niet vraagt weet je het niet en blijft de onzekerheid
knagen.
Misschien moet TO gewoon open kaart spelen en zijn
vriendin deelgenoot maken van zijn onzekerheid.
quote:wolkje8 schreef op 26 maart 2011 @ 10:55:
Ik denk dat het geen ruk voorstelt, als ze echt iets te verbergen had gehad, had ze je die sms echt ni laten zien, laat staan lezen. En dit zeg ik vanuit vrouwelijk perspectief!
Of zoals ik al eerder schreef, vriendin van TO was bang
dat TO de sms gelezen had en speelde een verbazing,
die overigens 2 jaar gewerkt heeft tot er kwartjes gingen
vallen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 26 maart 2011 om 11:58
zaterdag 26 maart 2011 om 13:01
Nou mijn proefballonnetje heeft goed gewerkt, ik ben me bewust dat je door je eigen optiek meestal maar een beperkte visie hebt op de zaak, dus vandaar mijn vraag in dit forum, dat er zoveel reacties op kwamen had ik niet kunnen dromen, een hoop geleerd zal ik maar zeggen, ook over hoe de kruiden hangen in de Xenos.
ik denk dat ik het maar eens ter sprake breng... op een terloopse niet verwijtende manier.. en eens kijken waar het heen gaat.. want het enige wat knaagt is de mogelijkheid dat ik dus twee jaar zo blind ben geweest als een mol, en ja me dan een dome ezel voel. en zoals iemand zei.. misschien is het niets, een verliefde collega, die ze afgewimpeld heeft..
Bedankt voor de reacties
ik denk dat ik het maar eens ter sprake breng... op een terloopse niet verwijtende manier.. en eens kijken waar het heen gaat.. want het enige wat knaagt is de mogelijkheid dat ik dus twee jaar zo blind ben geweest als een mol, en ja me dan een dome ezel voel. en zoals iemand zei.. misschien is het niets, een verliefde collega, die ze afgewimpeld heeft..
Bedankt voor de reacties
zaterdag 26 maart 2011 om 13:15
zaterdag 26 maart 2011 om 13:20
quote:gewoonisookleuk schreef op 26 maart 2011 @ 13:01:
Nou mijn proefballonnetje heeft goed gewerkt
WELK proefbalonnetje???
Ik heb geen ballon gezien hoor!
ik denk dat ik het maar eens ter sprake breng... op een terloopse niet verwijtende manier.. en eens kijken waar het heen gaat..
Wat ga je ter sprake brengen dan?
Zeg schat, nog even over die sms van 2!!!! jaar geleden.
Als je dat tegen mij zou zeggen zou ik echt van de bank rollen van het lachen...Nou ja, succes ermee zou ik zeggen.
Nou mijn proefballonnetje heeft goed gewerkt
WELK proefbalonnetje???
Ik heb geen ballon gezien hoor!
ik denk dat ik het maar eens ter sprake breng... op een terloopse niet verwijtende manier.. en eens kijken waar het heen gaat..
Wat ga je ter sprake brengen dan?
Zeg schat, nog even over die sms van 2!!!! jaar geleden.
Als je dat tegen mij zou zeggen zou ik echt van de bank rollen van het lachen...Nou ja, succes ermee zou ik zeggen.
zaterdag 26 maart 2011 om 14:09
Beoordeel de sms: gebrek aan punctuatie, geen hoofdletters maar extra punten voor een gebrek aan smileys en "hey wassup kippeke xxx jewetzelluf". Ik geef het een 6.
Verder, twee jaar geleden? En daar kom je nu mee af? Het zou me nog verbazen moest ze het zich nog herinneren, maar ik heb dan weer een slecht geheugen .
Verder, twee jaar geleden? En daar kom je nu mee af? Het zou me nog verbazen moest ze het zich nog herinneren, maar ik heb dan weer een slecht geheugen .
zaterdag 26 maart 2011 om 14:41
quote:Philein schreef op 26 maart 2011 @ 14:14:
Oh leuk dit. Mogen we hier nu al onze smsjes neerpleuren ter beoordeling?
Nice!
Kan iemand hier zijn/haar licht over laten schijnen?
"hi lief, vandaag DDay, ik moet presteren, maar te weinig geslapen gister...zie je morgen! X"
Wat moet ik hiervan denken?
Oh leuk dit. Mogen we hier nu al onze smsjes neerpleuren ter beoordeling?
Nice!
Kan iemand hier zijn/haar licht over laten schijnen?
"hi lief, vandaag DDay, ik moet presteren, maar te weinig geslapen gister...zie je morgen! X"
Wat moet ik hiervan denken?
zaterdag 26 maart 2011 om 15:59
zaterdag 26 maart 2011 om 16:08