Beoordeel de SMS

25-03-2011 19:24 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik zit een beetje hoog met het volgende verhaal, enige tijd geleden heeft mijn eega op valentijnsdag een SMS gekregen van 'iemand' anders dan ondergetekende, dat kan, ik ben best ruimdenkend, maar plots liet ze het mij lezen (ongevraagd) en las ik de tekst; "zou bij je willen zijn maar dat in de praktijk niet mogelijk"(iets van die strekking, het is immers ook al ruim 2 jaar geleden). Door haar onbesuisdheid in het laten zien van die sms, en mijn naïviteit heb ik daar niet verder iets achter gezocht.. Althans ik vond het wel een vreemde sms, maar ik heb er niet meer bewust aan gedacht.. tot onlangs ik het licht zag, het kwartje viel, ik getroffen werd door bliksem.. noem het maar, maar nu heb ik zoiets, wacht even.. iemand stuurt zoiets alleen maar als ie een goede reden zou hebben om dat te doen.. of zoek ik nu monsters? ben ik juist om te denken dat er toch een relatie heeft gespeeld?
quote:Moonlight82 schreef op 25 maart 2011 @ 19:28:

Ik ga even mijn glazen bol pakken, momentje

Lag 'ie weer in de tuin?
quote:quattro35 schreef op 28 maart 2011 @ 00:27:

[...]

Lag 'ie weer in de tuin? Ja, het schijnt dat ie daar beter van gaat werken. Af en toe een tijdje in de tuin. Contact met de elementen enzo...
Ik heb vandaag (of nouja gisteren ,zondag dus) helemaal geen sms van niemand ontvangen. Wat zegt dat?!
quote:Zamirah schreef op 27 maart 2011 @ 23:12:

Een " tering" was in vroeger tijden een verbastering van een seringenstruik. Teringstruik.

Hij wil graag een sering in jouw tuintje planten. Dat is weer een metafoor voor zijn struik, dus..ja, hij wil inderdaad neuken.
quote:Chardonnay schreef op 27 maart 2011 @ 23:25:

Mazzelpik!Die heeft 'ie inderdaad ja
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven