Beoordeel de SMS
vrijdag 25 maart 2011 om 19:24
Hallo, ik zit een beetje hoog met het volgende verhaal, enige tijd geleden heeft mijn eega op valentijnsdag een SMS gekregen van 'iemand' anders dan ondergetekende, dat kan, ik ben best ruimdenkend, maar plots liet ze het mij lezen (ongevraagd) en las ik de tekst; "zou bij je willen zijn maar dat in de praktijk niet mogelijk"(iets van die strekking, het is immers ook al ruim 2 jaar geleden). Door haar onbesuisdheid in het laten zien van die sms, en mijn naïviteit heb ik daar niet verder iets achter gezocht.. Althans ik vond het wel een vreemde sms, maar ik heb er niet meer bewust aan gedacht.. tot onlangs ik het licht zag, het kwartje viel, ik getroffen werd door bliksem.. noem het maar, maar nu heb ik zoiets, wacht even.. iemand stuurt zoiets alleen maar als ie een goede reden zou hebben om dat te doen.. of zoek ik nu monsters? ben ik juist om te denken dat er toch een relatie heeft gespeeld?
vrijdag 25 maart 2011 om 20:08
quote:nummerzoveel schreef op 25 maart 2011 @ 20:07:
Vraagje voor de minaressen onder ons: als je een affaire hebt en je lover stuurt een SMSje 'dat hij bij je wil zijn maar helaas kan dat niet', laten jullie dat dan aan je partner lezen?altijd nummerzoveel, altijd
Vraagje voor de minaressen onder ons: als je een affaire hebt en je lover stuurt een SMSje 'dat hij bij je wil zijn maar helaas kan dat niet', laten jullie dat dan aan je partner lezen?altijd nummerzoveel, altijd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 25 maart 2011 om 20:24
quote:nummerzoveel schreef op 25 maart 2011 @ 20:07:
Vraagje voor de minaressen onder ons: als je een affaire hebt en je lover stuurt een SMSje 'dat hij bij je wil zijn maar helaas kan dat niet', laten jullie dat dan aan je partner lezen?
Nou, misschien wel, dubbele bluf he?
Als je maar vaak genoeg doet of je alles open laat zien, vertrouwt je partner je meer.
Vraagje voor de minaressen onder ons: als je een affaire hebt en je lover stuurt een SMSje 'dat hij bij je wil zijn maar helaas kan dat niet', laten jullie dat dan aan je partner lezen?
Nou, misschien wel, dubbele bluf he?
Als je maar vaak genoeg doet of je alles open laat zien, vertrouwt je partner je meer.
vrijdag 25 maart 2011 om 21:00
quote:emaille schreef op 25 maart 2011 @ 19:49:
Oke, nog een keer: partner van TO kreeg twee jaar geleden een sms en liet hem die lezen.
Nu denkt hij ineens: WTF? En heel terecht lijkt me. Maar wel een beetje laat ja. Vraag is wat dat nou ineens weer getriggerd heeft.
Idd, met andere woorden: Traag van begrip.
Beter laat dan nooit.
Oke, nog een keer: partner van TO kreeg twee jaar geleden een sms en liet hem die lezen.
Nu denkt hij ineens: WTF? En heel terecht lijkt me. Maar wel een beetje laat ja. Vraag is wat dat nou ineens weer getriggerd heeft.
Idd, met andere woorden: Traag van begrip.
Beter laat dan nooit.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
vrijdag 25 maart 2011 om 21:31
vrijdag 25 maart 2011 om 21:36
quote:liselore schreef op 25 maart 2011 @ 21:33:
[...]
ja dat kwartje hé, daar zit het probleem sinds we de euro hebben ....
Oh Gog, helemaal niet bij nagedacht....
TO, kan je tijdens het bedenken dat kwartje misschien inwisselen voor een duppie (heet dat nog zo...10 eurocent)
Want anders zitten we hier helemaal te wachten tot Sint Juttemis tot we eindelijk eens horen waar jouw eerste kwartje nou precies vandaan kwam...
[...]
ja dat kwartje hé, daar zit het probleem sinds we de euro hebben ....
Oh Gog, helemaal niet bij nagedacht....
TO, kan je tijdens het bedenken dat kwartje misschien inwisselen voor een duppie (heet dat nog zo...10 eurocent)
Want anders zitten we hier helemaal te wachten tot Sint Juttemis tot we eindelijk eens horen waar jouw eerste kwartje nou precies vandaan kwam...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 26 maart 2011 om 03:50
WoW.. wat een reacties.. dankjulliewel,
toelichting:
ja 2jr geleden gelezen.. geen idee of ze het heeft bewaard.. zij heeft het aan mij laten zien, ik ga niet haar mobiel doorspitten.. waarom viel het toen niet op? geen idee, mogelijk door mijn idee dat het idd niets was in eerste instantie, want zag geen aanknopingspunten, zij reageerde verbaasd op die sms en liet het me lezen.. zou wel kort door de bocht zijn dacht ik toen.. ik vertrouw(de?) haar dus geen aandacht aan geschonken. Zo lopen de dingen nu eenmaal.. gewoon.. (@ Charlotte; ja man)
Waarom kwartje/bliksem etc? door vriendin wat meer inzicht gekregen in de vrouwlijke kant van het hebben van een relatie.. naast je huwelijk.. en toen moest ik weer denken aan die sms..
toelichting:
ja 2jr geleden gelezen.. geen idee of ze het heeft bewaard.. zij heeft het aan mij laten zien, ik ga niet haar mobiel doorspitten.. waarom viel het toen niet op? geen idee, mogelijk door mijn idee dat het idd niets was in eerste instantie, want zag geen aanknopingspunten, zij reageerde verbaasd op die sms en liet het me lezen.. zou wel kort door de bocht zijn dacht ik toen.. ik vertrouw(de?) haar dus geen aandacht aan geschonken. Zo lopen de dingen nu eenmaal.. gewoon.. (@ Charlotte; ja man)
Waarom kwartje/bliksem etc? door vriendin wat meer inzicht gekregen in de vrouwlijke kant van het hebben van een relatie.. naast je huwelijk.. en toen moest ik weer denken aan die sms..
zaterdag 26 maart 2011 om 04:16
@liselore.. voor dit speekwoordelijke gezegde is nog geen wisselkoers vastgesteld
@SD.. geeft niet, blond maakt het leven wat aangenamer.. voor alle betrokkenen
@monalisalove.. ja je hebt het bij het rechte end, was een bekoelde periode, ging allemaal wat stroef, dacht dat ik de bron was.. (nee geen ander, was meer 'toekomst' perspectief.. althans plotsklaps gebrek daar aan)
@erwt & cemile.. je zal versteld staan hoe snel de tijd kan gaan als er veel gebeurt in je leven..
@SD.. geeft niet, blond maakt het leven wat aangenamer.. voor alle betrokkenen
@monalisalove.. ja je hebt het bij het rechte end, was een bekoelde periode, ging allemaal wat stroef, dacht dat ik de bron was.. (nee geen ander, was meer 'toekomst' perspectief.. althans plotsklaps gebrek daar aan)
@erwt & cemile.. je zal versteld staan hoe snel de tijd kan gaan als er veel gebeurt in je leven..
zaterdag 26 maart 2011 om 10:33
quote:gewoonisookleuk schreef op 25 maart 2011 @ 19:24:
.. of zoek ik nu monsters? ben ik juist om te denken dat er toch een relatie heeft gespeeld?
Inderdaad een vreemde sms, lijkt op een verbroken relatie.
Maar wat ik vreemd vind is dat ze je het laat lezen al dan
niet met een gespeelde verbaasdheid.
Mensen die vreemd gaan zijn natuurlijk wantrouwend, altijd
bang dat het uitkomt.
Misschien heeft ze inderdaad een relatie gehad, die verbroken
en voor jou gegaan.
En die sms dan? Waarom liet ze die lezen?
1) Hij was inderdaad niet voor haar bedoeld en de
verbazing was oprecht.
2) Het was haar ex minaar en ze hield rekening met de
mogelijkheid dat jij in haar mobiel keek.
Toen ze het berichtje las koos ze voor een "vlucht vooruit"en speelde verbazing en liet het je lezen.
.. of zoek ik nu monsters? ben ik juist om te denken dat er toch een relatie heeft gespeeld?
Inderdaad een vreemde sms, lijkt op een verbroken relatie.
Maar wat ik vreemd vind is dat ze je het laat lezen al dan
niet met een gespeelde verbaasdheid.
Mensen die vreemd gaan zijn natuurlijk wantrouwend, altijd
bang dat het uitkomt.
Misschien heeft ze inderdaad een relatie gehad, die verbroken
en voor jou gegaan.
En die sms dan? Waarom liet ze die lezen?
1) Hij was inderdaad niet voor haar bedoeld en de
verbazing was oprecht.
2) Het was haar ex minaar en ze hield rekening met de
mogelijkheid dat jij in haar mobiel keek.
Toen ze het berichtje las koos ze voor een "vlucht vooruit"en speelde verbazing en liet het je lezen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 26 maart 2011 om 10:40
zaterdag 26 maart 2011 om 10:43
quote:Haley schreef op 26 maart 2011 @ 10:40:
Waarom maak je je hier nu nog druk om? Ben je nog steeds bij dezelfde vrouw? En wat wil je er nu mee, ga je hier een gesprek over beginnen met haar?
Als mijn vent vanavond tegen me begon over een SMS van 2 jaar geleden, dan zou ik hem oprecht vragen of hij wel goed bij z'n hoofd is.
En als je er achter kwam dat hij 2 jaar geleden een ander
heeft gehad?
Dat is natuurlijk de kern van TO's vraag en onzekerheid.
Gaat achter die sms een gevalletje vreemdgaan schuil?
Waarom maak je je hier nu nog druk om? Ben je nog steeds bij dezelfde vrouw? En wat wil je er nu mee, ga je hier een gesprek over beginnen met haar?
Als mijn vent vanavond tegen me begon over een SMS van 2 jaar geleden, dan zou ik hem oprecht vragen of hij wel goed bij z'n hoofd is.
heeft gehad?
Dat is natuurlijk de kern van TO's vraag en onzekerheid.
Gaat achter die sms een gevalletje vreemdgaan schuil?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zaterdag 26 maart 2011 om 10:48
quote:hollebollegijs schreef op 26 maart 2011 @ 10:43:
[...]
heeft gehad?
Dan zou ik mezelf zo'n ezel voelen en bovendien zo bedrogen voelen dat dat gesprek ook niet meer ging helpen. Je moet je sowieso afvragen wat je met dat gesprek opschiet. Zij gaat hoogstwaarschijnlijk ontkennen en dan?
[...]
heeft gehad?
Dan zou ik mezelf zo'n ezel voelen en bovendien zo bedrogen voelen dat dat gesprek ook niet meer ging helpen. Je moet je sowieso afvragen wat je met dat gesprek opschiet. Zij gaat hoogstwaarschijnlijk ontkennen en dan?