Pfff

26-03-2011 01:43 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben een meid van 26 jaar en heb 3 jaar een relatie gehad met een hele lieve jongen. Ik heb het op een gegeven moment uitgemaakt omdat mijn gevoelens voor hem weg waren. Ik gaf nog wel heel veel om hem maar zag geen toekomst in onze relatie.

Beide hebben wij hier veel verdriet om gehad. IK kon het op een of andere manier niet goed afsluiten want we hebben nog een paar maanden veel contact gehad (wel veel vanuit zijn kant). Toen kreeg ik een nieuwe vriend. Mijn ex was erg verdrietig en vond het heel jammer dat wij geen contact meer konden houden. Hier had ik namelijk niet echt behoefte meer aan. Mijn ex is toen gestopt met contact zoeken maar we praatte nog wel eens bij als we elkaar tegenkwamen.

Ik ben heel gelukkig met mijn nieuwe vriend (nu een jaar een relatie en wonen samen) maar ik heb mijn ex nu al 2,5 maand niet meer gezien of gesproken en het begint een beetje te knagen. Ik zou hem best graag weer eens willen spreken en ik merk dat ik nu iets vaker weer aan hem denk dan eerst. Wat moet ik hier nu mee? Ik mis hem (denk ik) niet echt maar heb wel een zwak voor hem en zou graag weer eens willen bijpraten. Alleen ik vind dit zo'n vreemd gevoel. De laatste keer met uitgaan zag ik hem veel met andere meisjes praten en ergens steekt het nog steeds.
Precies, al die draadjes. Dat is pas pffffff
TO, regel anders een onafwasbare stempel: 'GERESERVEERD'. En druk die dan op het voorhoofd van elke man wiens diensten je in de toekomst nodig zou kunnen gaan hebben. Een leiband geeft meer zekerheid, maar daar kan hij zichzelf van ontdoen. Vandaar: stempel.
Dat dunne draadje heb je zelf defintief doorgeknipt toen je bot en onbeleefd tegen hem ging doen omdat je hem even niet kon gebruiken in je leven. En nu heb je weer behoefte aan een beetje egostreling omdat de ergste vlinders bij je huidige vriend er wel af zijn en dus ga je terugdenken aan degene die lang bereid is geweest jouw egootje flink op te vijzelen: je gewillige ex. Nogmaals: vind je het nou niet ontzettend sneu dat je blijkbaar te weinig eigenwaarde hebt om het zonder aandacht van aanbidders te kunnen redden? Ga daar iets mee doen. Voor alle partijen incl. jezelf de meest eerlijke optie.
Alles wat smeult kun je of aanwakkeren, of laten smeulen, of doven. Doof dat nog smeulende vuurtje voor je ex. Stop met erover te piekeren en na te denken. En kom je hem toevallig een keer tegen vraag gewoon even hoe het gaat.

Nooit met vuur spelen!
Beter een half motto....
quote:MEFS schreef op 26 maart 2011 @ 08:11:

even bellen? Vragen hoe t met hem gaat? Zo simpel als dat

Waarom?

Laat die knul ook verder gaan met zijn leven
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:suniss schreef op 26 maart 2011 @ 01:43:

Ik mis hem (denk ik) niet echt maar heb wel een zwak voor hem.

Ze zeggen altijd, alles voor de maar is niet waar.

Is ook lastig, je relatie beëindigd, een nieuwe man

ontmoet, samen wonen en er dan achter komen dat

je eigenlijk nog gek ben op je ex, leg dat maar eens

aan jezelf en nog erger aan je omgeving uit.

Ga maar eens voor jezelf nadenken wat je echt wil.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven