Geld & Recht alle pijlers

betalen met paypal veilig?

26-03-2011 18:37 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Dadelijk bij Kassa op nederland 1 het onderwerp Paypal......het blijkt volgens hun ECHT niet veilig te zijn....

Heb er verders nog geen info over ontvangen maare.......ik ga zo kijken
En alles wat "Kassa" beweert klopt altijd?
waarom zouden ze er over liegen?
Je ziet 1 voorstukje, en zegt meteen je account op?
quote:sylvana1 schreef op 26 maart 2011 @ 18:53:

waarom zouden ze er over liegen?Waarom lees je jezelf niet even in?
Joh, kijk nou eerst even de uitzending voorday je paniek gaat lopen zaaien.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Tja kassa is een programma voor consumenten dus.......en klopt heb gelijk account opgezegd tegenwoordig hoor je zoveel narigheid en ik loop liever geen risico....ook al lijkt dat onmogelijk

En neee geen paniek hoor gewoon even een tip
Wat een gedoe in die uitzending trouwens. Wat kan Paypal er nu aan doen dat er Nigerianen frauderen en de naam van Paypal misbruiken?

Ze doen het in die uitzending enigszins voorkomen alsof het Paypal's schuld is dat die mevrouw niet beter heeft opgelet is opgelicht.
Kan iemand het probleem even uitleggen? Kan nu niet kijken
Eens met Kriebelbeest
Ik vond het trouwens een heel vervelend interview, die man kreeg niet eens de kans om zijn zinnen af te maken.
Heeft weinig met PayPal te maken, maar alles met een mevr. die nog niet ervaren is met het verkopen via het net. Eerst je geld binnen, dan de goederen versturen. En als je je niet aan die regel houdt, dan maakt het niet uit op welke manier je je geld ontvangt.

Ik gebruik al een jaar of 4 PayPal en heb me altijd veilig gevoeld. Eén keer een rare transactie gehad en toen hingen ze meteen aan de lijn. En één keer een dubbele betaling en ook dat is goed opgelost.
Dat stukje gaat over phishing. Dat gebeurt niet alleen bij Paypal maar ook bij gewone banken. Iemand krijg een mail van zijn bank met daarin een link naar internetbankieren en logt in op zijn bank. Alleen lijkt de website van de bank te zijn (nagenoeg identiek) maar van een cirminele organisatie die nu lekker over de internetcodes van de consument beschikt. Dagelijkse kost helaas (maar houdt me wel aan het werk, dat dan weer wel).
Wat een verschrikkelijk item heeft kassa gemaakt zeg! Hoe kan paypal hier nou verantwoordelijk voor gehouden worden? Het is internetoplichting door vreemde Nigerianen! Net als met mailtjes van ING/Rabobank. Je houdt toch ook de bank niet verantwoordelijk voor die mailtjes.

Bovendien, als je jezelf ECHT goed in de materie hebt verdiept, dan weet je hoe het in z'n werk gaat. En inderdaad.....iemand uit laten praten zou wel zo netjes zijn.
Vond het ook nogal stemmingmakerij. Vrouw let zelf niet goed op en dan ligt het (uiteraard) niet aan haarzelf, maar is opeens Paypal niet veilig.
quote:mormeltje08 schreef op 26 maart 2011 @ 22:49:

Dat stukje gaat over phishing. Dat gebeurt niet alleen bij Paypal maar ook bij gewone banken. Iemand krijgt een mail van zijn bank met daarin een link naar internetbankieren en logt in op zijn bank. Alleen lijkt de website van de bank te zijn (nagenoeg identiek) maar van een cirminele organisatie die nu lekker over de internetcodes van de consument beschikt. Dagelijkse kost helaas (maar houdt me wel aan het werk, dat dan weer wel).
Ik gebruik al jaren Paypal, vind het een fijne gedachte dat als ik iets online bestel en de winkel leverd niet, of het pakketje raakt kwijt dat ik mijn geld bij Paypal meteen terug kan vragen.

Als heb ik dit nog nooit hoeven gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven