betalen met paypal veilig?
zaterdag 26 maart 2011 om 19:11
zaterdag 26 maart 2011 om 20:56
Heeft weinig met PayPal te maken, maar alles met een mevr. die nog niet ervaren is met het verkopen via het net. Eerst je geld binnen, dan de goederen versturen. En als je je niet aan die regel houdt, dan maakt het niet uit op welke manier je je geld ontvangt.
Ik gebruik al een jaar of 4 PayPal en heb me altijd veilig gevoeld. Eén keer een rare transactie gehad en toen hingen ze meteen aan de lijn. En één keer een dubbele betaling en ook dat is goed opgelost.
Ik gebruik al een jaar of 4 PayPal en heb me altijd veilig gevoeld. Eén keer een rare transactie gehad en toen hingen ze meteen aan de lijn. En één keer een dubbele betaling en ook dat is goed opgelost.
zaterdag 26 maart 2011 om 22:49
Dat stukje gaat over phishing. Dat gebeurt niet alleen bij Paypal maar ook bij gewone banken. Iemand krijg een mail van zijn bank met daarin een link naar internetbankieren en logt in op zijn bank. Alleen lijkt de website van de bank te zijn (nagenoeg identiek) maar van een cirminele organisatie die nu lekker over de internetcodes van de consument beschikt. Dagelijkse kost helaas (maar houdt me wel aan het werk, dat dan weer wel).
zaterdag 26 maart 2011 om 23:08
Wat een verschrikkelijk item heeft kassa gemaakt zeg! Hoe kan paypal hier nou verantwoordelijk voor gehouden worden? Het is internetoplichting door vreemde Nigerianen! Net als met mailtjes van ING/Rabobank. Je houdt toch ook de bank niet verantwoordelijk voor die mailtjes.
Bovendien, als je jezelf ECHT goed in de materie hebt verdiept, dan weet je hoe het in z'n werk gaat. En inderdaad.....iemand uit laten praten zou wel zo netjes zijn.
Bovendien, als je jezelf ECHT goed in de materie hebt verdiept, dan weet je hoe het in z'n werk gaat. En inderdaad.....iemand uit laten praten zou wel zo netjes zijn.
zondag 27 maart 2011 om 07:40
quote:mormeltje08 schreef op 26 maart 2011 @ 22:49:
Dat stukje gaat over phishing. Dat gebeurt niet alleen bij Paypal maar ook bij gewone banken. Iemand krijgt een mail van zijn bank met daarin een link naar internetbankieren en logt in op zijn bank. Alleen lijkt de website van de bank te zijn (nagenoeg identiek) maar van een cirminele organisatie die nu lekker over de internetcodes van de consument beschikt. Dagelijkse kost helaas (maar houdt me wel aan het werk, dat dan weer wel).
Dat stukje gaat over phishing. Dat gebeurt niet alleen bij Paypal maar ook bij gewone banken. Iemand krijgt een mail van zijn bank met daarin een link naar internetbankieren en logt in op zijn bank. Alleen lijkt de website van de bank te zijn (nagenoeg identiek) maar van een cirminele organisatie die nu lekker over de internetcodes van de consument beschikt. Dagelijkse kost helaas (maar houdt me wel aan het werk, dat dan weer wel).