Entertainment alle pijlers

Beste 1 april grap!

26-03-2011 20:52 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaja! 1 april komt er weer aan... Wat is de leukste 1 april grap die jullie ooit hebben uitgevoerd of meegemaakt hebben?

Ik heb zin om mijn vriend in de maling te nemen dus tips zijn welkom !
Haha ja zamirah!! Die is ook leuk! Mijn vriend wordt gek! Ik kan heel serieus blijven dus hij gaat er zeker intrappen!
Ik ben echt heel erg van de practical jokes, maar belletje trekken gaat me te ver.

Alhoewel ik laatst in mijnbroek heb gepiest van het lachen toen twee jonge jochies (schijnbaar voor het eerst) bij mij belletje 'trokken'. Ze waren namelijk vergeten weg te rennen. Die blikken in hun ogen....
Dat is schattig Hanneke
Haha leuk Hanneke. Dat durfde ik nooit, en nu ook nog niet

Ik heb als kind ook eens 8 boodschapppentassen vol oude kranten door een brievenbus gestopt. Vond t hilarisch, maar als iemand het nu bij mij zou doen..... Minder leuk maar wel rechtvaardig!
quote:goldmember schreef op 26 maart 2011 @ 21:09:

Jawel zuigstengel, dat meen ik. Doe t voor de grap eens. Wedden dat je heel hard gaat rennen?Nee dank u, kan er de lol echt niet van inzien op 30 jarige leeftijd...
T hoeft natuurlijk ook niet zuigstengel.
Stuur hem een gefingeerde boete van het Justitieel Incasso Bureau, zo echt mogelijk namaken.

Voor te hard rijden: 200 euro.
Opbellen dat zijn auto inbeslag is genomen :D kunnen de meeste mannen ook heel slecht tegen als het over hun auto gaat.
Ja emv dat zou hij vreselijk vinden! Of ik zeg dat ik diesel heb getankt ipv benzine. Zegt hij namelijk elke keer als ik zijn auto leen: benzine, geen diesel!
quote:goldmember schreef op 26 maart 2011 @ 21:31:

Ja emv dat zou hij vreselijk vinden! Of ik zeg dat ik diesel heb getankt ipv benzine. Zegt hij namelijk elke keer als ik zijn auto leen: benzine, geen diesel!Als je dat in het echt doet, kun je niet rijden. Vraag me af of hij daar intrapt.
Of dat je er een deuk in hebt gereden.....
Je kunt hem ook op het werk bellen dat je een hondje hebt gekocht. Een vlinderhondje en je gaat hem Fladder noemen.
En dan 's ochtends het water, voer en mandje klaarzetten. Ghe, en het mooiste zou zijn als je er één kunt lenen.
Om een echte goeie grap kan ik zeker lachen. Voetbalteam van mijn vriend had de keeper een paar weken van tevoren een uitnodiging gestuurd uit naam van de plaatselijke eredivisieclub dat hij mocht komen proefspelen. Datum, 1 april. Dus meneer kwam aanzetten met al z'n spullen bij zich maar niemand wist natuurlijk niks! Vooral omdat het zelf zo'n grappenmaker is kon ik daar erg om lachen:)
Haha siesa! Leuk!

Zamirah: als je tank niet helemaal leeg is bij het tanken kan je best lang doorrijden.
MIjn broer heeft ooit in de nacht van 1 april álle klokken in huis 2 uur vooruit gezet.

Schoonzusje dacht dus dat ze vreselijk te laat was voor een afspraak en heeft zich rot gehaast. Haha vond het wel een goeie grap!
quote:Zamirah schreef op 26 maart 2011 @ 21:32:

Of dat je er een deuk in hebt gereden.....

"Hoi schat met mij eeh .. "

"zeg de spiegel van de auto heb ik kapot gereden"

Hij: "maakt niet uit hoor we zetten er we zetten er wel een nieuwe op"

jij weer:" eeh... tja ik weet het niet de auto ligt op die spiegen schat"
Dropshot dat is ook een goeie!!
quote:Flowerfield schreef op 26 maart 2011 @ 21:36:

En dan 's ochtends het water, voer en mandje klaarzetten. Ghe, en het mooiste zou zijn als je er één kunt lenen.

Ja, zo'n grappig hoerenhondje.

Ik heb zelf ook niks met 1 april grappen, maar mis op die dag wel altijd mijn oorspronkelijke werk, namelijk dat van juf.

'Juf, je veter is los'

'Juf, er zit een vlek op je trui'

En dan elke keer verschrikt roepen: 'Nee toch?!'

Met als beloning die glunderende koppies.

Ja, dat was leuk.
quote:Zamirah schreef op 26 maart 2011 @ 21:32:

[...] Als je dat in het echt doet, kun je niet rijden. Vraag me af of hij daar intrapt. Als je nog een restje benzine hebt waar je diesel bovenop gooit kan je nog redelijk rijden uiteindelijk sta je wel weer stil omdat er diesel binnenkomt in de motor.

Is mij ook eens overkomen benzine in een dieselauto gedaan. Ik vond het al zo duur tanken . Gelukkig maar een litertje of 10 benzine in de tank. Daar heb ik maar 40 liter diesel bij in gedaan en een litertje motor olie. De auto rijdt nog steeds, nergens last van.
quote:Zamirah schreef op 26 maart 2011 @ 21:43:

[...]

Ja, zo'n grappig hoerenhondje.

[afbeelding]Dat plaatje met dat onderschrift.. Geniaal
quote:Noni schreef op 26 maart 2011 @ 21:48:

[...]

Dat plaatje met dat onderschrift.. Geniaal Idd. wel een lief kopje van dat hondje
Wij hebben 3 jaar geleden een collega in de maling genomen. Die was in die tijd overtuigd kinderloos en wachtte al een tijd op een parkeervergunning. Hij belde elke week wel even om te checken op welke plaats hij stond.

Toen hebben we hem een brief van de gemeente gestuurd dat de gemeenteraad had besloten dat gezinnen met kinderen voorrang zouden krijgen bij het verlenen van parkeervergunningen met een telefoonnummer dat gebeld kon worden voor nadere informatie. Het nummer was alleen van de plaatselijke Prenatal

Alleen jammer dat we zijn hoofd niet konden zien bij het lezen van de brief maar we hebben er naderhand heel hard om gelachen.
Hahaha bianca! Geweldig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven