Hoe doen jullie dat toch?

26-03-2011 20:12 27 berichten
Hallo,

Ik ben redelijk nieuw op het forum en verbaas me over de vele nietszeggende onderwerpen waarbij dan meer dan 50 of 60 paginas reacties zijn. Sommige onderwerpen hebben in de naam al Deel heel-veel staan... Ik vind het daardoor moeilijk om onderwerpen te zoeken, het lijkt zo rommelig allemaal. Of ligt dan aan mij?

En als je dan mee wilt praten in 1 onderwerp, moet je dan al die paginas door? Want ik heb dan het idee dat alles wat ik zou willen zeggen, al ergens op pagina 30 langs is geweest, maar breng de moed niet op om alles te gaan lezen..... Hoe doen jullie dat toch?
Alle reacties Link kopieren
Beginnen bij de nieuwe onderwerpen die in de top 10 staat. En voor je het weet lul je ook 30 pagina's onzin vol. Veel plezier!!
Dat zijn gewoon kletstopics, als je mee wil doen hoef je volgens mij niet al die pagina's te gaan lezen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Veel topics zijn kletstopics, waar een vast groepje met elkaar praat over van alles en nog wat. Voor een nieuweling is dat moeilijk te zien, maar na een tijdje zie je wel welke topics kletstopics zijn (meestal met een nummer erachter)

En ja... hoe we 60 pagina's praten over niks....

Als je ergens mee wilt schrijven kun je t best eerst op nieuwe onderwerpen reageren. Dan hoef je niet 30 pagina's te lezen.
of beginnen bij de topics van vandaag...
Wat voor onderwerp doel je dan op?

Als je mee wilt praten in een groep die al langer bestaat, weet men wel dat als je je aanmeld om mee te doe, dat je misschien iets te melden hebt wat al eerder is gezegd. Maakt niet uit toch?

Vind dat persoonlijk overzichtelijker dan 36 topics over hetzelfde onderwerp.
Ik kijk ook altijd bij 'Nieuwe topics' en bij 'Laatste 10' inderdaad.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ingelise: kwestie van je baan opzeggen, je relatie verbreken en je kinderen weggeven, dan heb je wél genoeg tijd om alles hier in de smiezen te houden, je moet er wel wát voor over hebben hoor!
hahahaha Hangmat, weet ik ook meteen waarom jij die naam hebt gekozen

Bedankt dames, ik ga me richten op de nieuwste 10...
Goeie binnenkomer, beginnen met zeggen dat er zoveel nietszeggende onderwerpen op dit forum staan.

Begin jij gewoon een topic wat kont schopt. Klaar ben je.

Have fun.
Ik lees gewoon wat me interessant lijkt. Je gaat me niet vertellen dat alle titels hier op het forum je aanspreken?
enorm goeie binnenkomer idd....

wij dames hier hebben allen een fotografisch geheugen, in t bezit van een immense intelligentie en weten overal raad op.
wij slapen nooit.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
wij hebben geen leven, duh
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nietszeggende onderwerpen op dit forum?Hoe kom je daarbij,het zijn allemaal diepgaande gesprekken....
" Ben ik zwanger, deel XCILXMXII " kun je inderdaad gewoon overslaan.
Vertel ... waar zou je het over willen hebben?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ja, ik heb wel zin in een leuk onderwerp.
wij slapen nooit.
Je kunt natuurlijk ook gewoon op de verschillende pijlers kijken die je aanspreken.

Als dat overige en kinderen zijn snap ik je probleem.

Op alle andere pijlers vallen de kletstopics mee.

En anders idd kijken naar de nieuwste topics.
Of open zelf een topic met een echt onderwerp.
Bij een kletstopic hoef je niet (zo veel) bij te lezen. Je komt binnen, je zegt hallo, ik ben bladibla, en ik zou het leuk vinden hier met jullie mee te kletsen. Maar pas op, niet alle kletstopics zijn even zo laagdrempelig (bestaat dat woord?). Kletsen bij De zeewespen, de tweeduizenelfjes en bar too much is leuk en ben je altijd welkom (denk ik).

Voor andere onderwerpen, inderdaad, bij de nieuwe topics kijken, of open zelf een topic, zoals je net hebt gedaan.

Veel forumplezier en verloren uurtjes toegewenst.
quote:Zamirah schreef op 26 maart 2011 @ 22:04:

" Ben ik zwanger, deel XCILXMXII " kun je inderdaad gewoon overslaan.En "zou ik zwanger kunnen zijn?" ook.
En je hebt ook de spelletjes topics. Je hoeft daar helemaal niet bij te lezen.
Topics over buitenlanders doen het meestal ook wel aardig.
Tja, het is een gave....

M.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven