wat nu?

26-03-2011 18:23 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een half jaar daten en veel teleurstellingen ben ik nu een nieuwe weg ingeslagen.

Het probleem was dat ik telkens wel iemand vond die erg leuk leek, maar wanneer ik er na een aantal dates mee in bed beland, bleek het telkens 3x niks te zijn. Daar had ik genoeg van en vanaf nu wil ik meteen weten wat voor vlees ik in de kuip heb!

Morgen en woensdag heb ik dates gepland staan met twee verschillende heren, maar nu heb ik toch een beetje twijfels of ik dat wel kan doen. Wat vinden jullie?
Huh? Wat is je vraag nu?

* Kan ik met twee mannen tegelijk daten?

* Moet ik meteen met de mannen het bed in duiken om hun seksuele capaciteiten te testen?

Ik volg je even niet in ieder geval.
Ik volg het ook niet.

Maar hoe erg is het om een paar keer te daten zonder seks, voordat je er achter komt dat het niet klikt in bed?

Behalve tijd is geld kan ik geen erge dingen ontdekken.
Wat zijn de twijfels?

Je kunt toch daten zonder sex te hebben?

Wat is het probleem?
Mmm je wilt meteen weten of ze kunnen neuken ofzo?

Want hoe kun je nu in 1 date weten hoe iemand precies is?

Anyway, morgen en woensdag een date: ja hoor, kan best.
Lijkt me dan ook wel weer zowat dat je de eerste date lekker neukt en er dan achter komt dat je iemand niet aardig vindt, of niet aantrekkelijk........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 maart 2011 @ 18:38:

Lijkt me dan ook wel weer zowat dat je de eerste date lekker neukt en er dan achter komt dat je iemand niet aardig vindt, of niet aantrekkelijk........Precies wat ik dacht. Beetje kortzichtig dus. Tenzij je een relatie zoek alleen voor de neuk.
Hoi hier ben ik weer (moest even kokon/eten )

Nou, een paar keer had ik een kerel gevonden die echt heel leuk en lief was, maar na een paar maanden (ik wachtte altijd braaf een tijd voor de 1e keer sex..) kwam ik er dan achter dat hij -of een absolute nul in bed was, of er eentje heeft waarvan je je afvraagt of ie al binnen is :(

Ik heb gewoon geen zin meer om telkens na zo'n lange tijd pas er achter te komen dat het niet gaat werken.

En wat betreft of hij wel leuk is.. tja als ik iemand niet leuk vind begin ik er natuurlijk toch al niet aan.

Wat mijn probleem is, is dat ik me afvraag of ik dit wel kan maken? Men oordeelt altijd zo snel en omdat ik nu zelfs twee dates heb staan en beide nog niet gezien heb, ben ik bang dat als iemand er later achter komt, er erge roddelverhalen rond gaan.
quote:twijfeltje2 schreef op 26 maart 2011 @ 19:50:

-of een absolute nul in bed was, of er eentje heeft waarvan je je afvraagt of ie al binnen is :(Dat probleem heb je al zo opgelost, dat kun je toch door zijn broek heen voelen? Daar hoef je toch niet gelijk voor met iemand het bed in te duiken.
Ik zou bij de volgende gewoon vragen hoe lang zijn penis is, zo voorkom je al 1 struikelblok.

Als hij het dan ook nog niet goed doet, tsja, misschien niet te veel verwachten en hem nog een kans geven.
Tja, weet je ik heb er gewoon genoeg van; ik ben zo al meer dan een jaar aan het daten en ik wil gewoon een vent die niet alleen leuk is (dat weet ik vaak al heel snel) maar ook lekker in bed. En tot nu toe lijkt het wel of die kombi niet bestaat :(

(okee ik geef toe, ik wil gewoon een vent die mij echt.. nou ja je weet wel)
ik wil gewoon een vent die mij echt.. nou ja je weet wel)

Nee, vertel....ik snap niet wat je bedoelt. Seksen doe je met zijn tween hoor, je kan niet alleen een man "de schuld" geven...het is ook vaak een wisselwerking...dus misschien breng jij er niks van terecht en reageert hij daar op...
hmmm.. ik weet het natuurlijk niet echt (ik kan mezelf tenslotte niet objectief zien zoals een man mij meemaakt) maar ik moet toegeven dat zo langzamerhand ik wel begin te twijfelen of ik een magneet ben voor mannen waar je in bed niets aan hebt!

(sorry word gewoon kwaad als ik eraan denk)
En het is geen optie om samen te ontdekken hoe je wél een geslaagd seksleven kunt hebben?

(Of ben ik nu weer te ouderwets ingesteld? )
helemaal mee eens, zou ook aan jou kunnen liggen. Misschien vind jij jezelf wel erg geweldig in bed en ligt het niet aan hun. En al zou de sex niet super zijn, als je die persoon wel leuk vindt kom je er samen uit, misschien vind hij jou juist wel leuk en vindt ie t daarom enger ofzo.

ik vind t werkelijk een idioot idee om 2 dates te plannen om ze op hun sexcapaciteiten te testen. Maargoed blijkbaar zit de wereld nog gekker in elkaar dan ik al dacht. Misschien moet je eens een GB organiseren, dan zit er vast 1 tussen die je bevalt..
uhhh.. sorry maar wat is een GB?!?

(ja, ik ben blond maar ik geloof niet dat het daarmee samenhangt)
GB is een gangbang...
Als je gek op iemand bent en je voelt je aangetrokken tot hem, dan lijkt me dat het tussen de lakens toch ook wel goed moet komen? Misschien niet gelijk de eerste keer maar na een tijdje voel je elkaar als t goed is beter aan.

Als ik me niet sexueel tot een man aangetrokken voel, begin ik er niet eens aan. Alleen maar iemand leuk en lief vinden is voor mij zeker niet genoeg, als die spanning ontbreekt, wordt t in bed ook niks!
Moet trouwens toegeven dat als er idd sprake is van een ienimienie kraantje daaro ik ook niet overloop van blijdschap.
Ik denk dat je alles wilt en ook gelijk direct pronto subiet de eerste keer.

Laat me je dit vertellen: Dalman en ik, de eerste keer... Jij zou gillend weg zijn gelopen zo te horen. Allebei te weinig ervaring, te lang geleden, te nerveus. Ging daarna de tweede, derde, vierde en ontelbaar veel keren daarna een stuk beter hoor . Er kwam zowaar 16 maanden geleden een kleine Timanni van!

Gooi jij werkelijk een leuke vent de deur uit alleen omdat hij in jouw ogen niet kan neuken? It takes two to tango, en ook zoiets moet echt groeien hoor! Volgens mij heb jij teveel Bouquet-reeksjes gelezen...
@ Tia Dalma

In de Bouquetreeks dringt zijn mannelijkheid ook maar teleurstellend kort haar warme schoot binnen hoor.

De Intiemreeks, die moet TO hebben. Daar beroert hij voor de open haard in het luxe penthouse haar vochtige intimiteit met zijn gespierde handen en kreunt zij verlangend, waarop hij haar opgewonden vrouwelijkheid urenlang met zijn ferm kloppend lid laat kennismaken en zij beiden in volledige extase geraken. Dit herhaalt zich in drie variaties en pas als de zon opkomt vallen zij in elkaars armen in slaap.
Wat dacht je van meer dan 1x proberen? (maar waarom zo snel??) je moet toch ook nog aan elkaar wennen en leren wat je lekker vindt allebei?
mannen die je gelijk de 1e keer de sterren laten zien zijn lekker, maar hebben vaak meerdere pannetjes op het vuur.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 26 maart 2011 @ 22:33:

mannen die je gelijk de 1e keer de sterren laten zien zijn lekker, maar hebben vaak meerdere pannetjes op het vuur.

Plus dat ze na die eerste keer al gauw inkakken (heb ik me laten vertellen) omdat ze nu eenmaal de keus uit veel vrouwen hebben. Of zelfs die eerste keer al niets presteren om die reden.

Of, dat kan ook, ze laten je meteen de sterren zien om daarmee iets anders te compenseren. Waar je ook al niet blij van wordt.
Je wilt alles te snel. Leer eerst eens iemand kennen. Je kunt ook niet meteen weten wat voor vlees je in de kuip hebt, daarvoor moet je iemand leren kennen nogmaals. Doe het eens wat rustiger aan en ga niet zoveel daten, dat maakt je onrustig en je bent onrustig. Zoek eerst eens de rust in jezelf dan pas kan er wat. Succes.
voer eendjes geen oorlog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven