Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat is het rustig hier.....

Alive wat leuk dat je LKM dinsdag gaat zien!!

Miepie nog gefeliciteerd!!!! En wat leuk dat hij er zo'n werk van had gemaakt. dat moet een heel lekker gevoel gegeven hebben.

Bibine wat fijn om te horen dat jullie nog steeds samen zijn en dat het goed gaat. Dat zijn de dingen die we willen horen!

Ik ben een beetje zenuwachtig..... morgen komt F hier eten...... en dus ook kennismaken met mijn dochter. Dat is toch wel spannend....Dus zo alvast eens even boodschappen doen......

Verder nog mensen date plannen dit weekend???
Yep... ik

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier heb meegeschreven... veel gebeurd ook de laatste tijd. De 'vorige' keer was ik nog druk aan het daten met een jongen, waar ik me qua uiterlijk niet zo snel voor om zou draaien, maar waar het wel heel goed mee klikte. Ik spreek hem nog regelmatig en volgend weekend gaan we zelfs nog samen naar de sauna... maar we waren/worden allebei niet verliefd. Niet op elkaar tenminste. Heel jammer, maar als je er zoals ons vrede mee hebt, is het ook prima

Nu heb ik afgelopen weekend via rp een enorm leuke kerel leren kennen. Komt oorspronkelijk uit dezelfde stad als waar ik woon, paar maandjes jonger en 1cm kleiner We zijn allebei gek van outdoorvakanties (hoe toevallig). En niet geheel onbelangrijk: meneer is in ieder geval op de foto's erg jummie om te zien! Anniemal heeft zowaar kleine kriebeltjes in haar buik Nu alleen hopen dat het in het echt niet gigantisch tegenvalt...

Vanavond gaan we wat drinken in een voor ons allebei favoriete kroeg
Je hebt het er naar druk mee Anniemal haha

Je hebt iig een leuke tijd gehad samen en gelukkig zijn beiden het er dan over eens dat het verder niets gaat worden. Hopelijk vind je wat je zoekt en deze nieuwe.

Waar is de rest, erg druk allemaal?

Theo, hoe gaat het?

GB hier
@ Elise: Wat spannend dat hij vandaag je kind gaat ontmoeten. Hoe lang zijn jullie nu bij elkaar? Veel plezier en lees graag hoe het gegaan is.

@ Anniemal: Grappig dat je een RP man hebt ontmoet die je blijkbaar ook in het wild in jullie kroeg had tegen kunnen komen. Hoe is het geweest? Was ie net zo leuk irl als op de foto's? En karakter?

Hier nog een paar rustige dagen met kriebels in mijn buik. Mr. Black was er vrijdag niet. Dus die kwam mooi onder de confrontatie uit. Helaas voor hem is het slechts uitstel van excecutie.

Ik vind die mannen idd wel erg rustig hier. Jammer hoor.
Goedemorgen deze morgen

Pfff ik ben ff helemaal flabbergasted hoor...

Wát een ontiegelijk leuke vent! Een wervelende persoonlijkheid, goedgebekt, initiatiefrijk en daarbij overtrof de rl versie de digitale versie met ruim 200% We begonnen dus rond 20u in de kroeg en naarmate de tijd vorderde (en de spanning opliep), werd het leuker...en leuker... en leuker. Op een gegeven moment konden we kiezen: of nóg een kroeg in óf een afzakkertje bij mij thuis. Is dus het laatste geworden... en meneer ging pas rond 02.30u weg

We waren eigenlijk allebei een beetje van ons stuk gebracht, want dit was ons beiden nog nooit overkomen... zoveel aantrekkingskracht heel apart. Het zou me dan ook niets verbazen als ik aankomend weekend daarheen ga. Eerst maar eens een paar dagen alles laten bezinken (op een positieve manier )
Vandaag nog maar eens rustig de posts van de afgelopen weken doornemen... anders mis ik weer veel te veel
Wow Anniemal! Wat leuk voor je. Toen ik je verhaal begon te lezen vroeg ik me af of je niet toevallig met mijn LKM had afgesproken. Haha! Maar nee, ik heb hem gisteravond nog online gezien terwijl jij met jou RP man in een kroeg zat.

Wat super zeg. Blijf lekker op je roze wolk nagenieten zou ik zeggen.
Hahaha, nee A&L, dat lijkt me niet... volgens mij vissen wij niet in dezelfde vijver qua leeftijd toch?

Ja die roze wolk blijft nog wel ff hangen... alleen zit ik nu wel met een overduidelijke plek in mijn nek opgescheept. Maar eens verzinnen hoe ik dat mijn collega's morgen uit ga leggen haha
Hahaha! Pas je wel op met die overduidelijke plekken? Zonder gekheid. Kunnen gevaarlijk zijn he.

Alleen bij een representatieve functie kan die plek een probleem opleveren. Anders gewoon zeggen dat je genoten hebt een van een heerlijk weekend. En daarna mogen ze lekker zelf verzinnen hoe.

Ik weet even niet meer hoe oud je bent Anniemal. Ik vis in de 40+ vijver.
Oeps dat wordt morgen dus gewoon een sjaaltje om... of een hele dikke laag foundation. Gelukkig is het meer een donkerder gekleurd streepje dan een compleet eiland, maar ik schrok toch wel even toen ik vannacht in de spiegel keek :-) Ja denk dat ik het maar in het midden hou...laat ik het gewoon lekker aan de verbeelding over!

Nee, dan was het inderdaad niet jouw LKM, ik vis in de 25+ vijver
quote:Anniemal schreef op 27 maart 2011 @ 10:48:

Oeps dat wordt morgen dus gewoon een sjaaltje om... of een hele dikke laag foundation. Gelukkig is het meer een donkerder gekleurd streepje dan een compleet eiland, maar ik schrok toch wel even toen ik vannacht in de spiegel keek :-) Ja denk dat ik het maar in het midden hou...laat ik het gewoon lekker aan de verbeelding over!

Laat ze maar lekker speculeren. Geeft altijd leuke effecten en wie weet brengen ze je nog op ideeen. Haha!

Nee, dan was het inderdaad niet jouw LKM, ik vis in de 25+ vijver

Pfjeuw, gelukkig! Had het ook niet echt verwacht. Zou wat zijn, hier lekker over onze date schrijven en erachter komen dat je het over dezelfde man hebt. Weet wel dat ik dan eoa actie zou verzinnen om samen hem te confronteren. Haha
Tsja dat zou natuurlijk best een keer kunnen gebeuren. Ik las hier geloof ik ook eens dat 2 vriendinnen contact hadden met dezelfde man. Hahaha ja in de vorm van een dubbeldate o.i.d. Gelukkig hoeft dat ik ons geval dan weer niet... scheelt ook de nodige sores,

Ik heb net trouwens al ff die foundation uitgetest, maar je blijft het nog goed zien hoor Hij verontschuldigde zich er zelfs nog voor, had het ook niet gezien, maarja dat soort dingen gebeuren in het heetst van de strijd he... aaaaaah
Tip: je kan beter de foundation dan niet op doen. Anders valt het juist nog meer op. Benadruk je het alleen maar.

Succes morgen op je werk. Hahaha!
Ja ik geloof het ook, dan maar blanco heb ik weer... mijn ouders komen straks ook nog (even onverwachts) langs
Wish u luck. Niks ergers dan wanneer familie al vrij snel weten dat je gedate hebt. Doe toch wel erg mijn best om over mijn liefdesleven niets te laten merken. Komt wel als het echt serieuze vormen aan begint te nemen.
anniemal, groene oogschaduw op die plek en dan foundation erover.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 27 maart 2011 @ 13:14:

anniemal, groene oogschaduw op die plek en dan foundation erover.Ik heb geen groene oogschaduw nog andere tips???
quote:Aliveandkicking schreef op 27 maart 2011 @ 13:08:

Wish u luck. Niks ergers dan wanneer familie al vrij snel weten dat je gedate hebt. Doe toch wel erg mijn best om over mijn liefdesleven niets te laten merken. Komt wel als het echt serieuze vormen aan begint te nemen.En bedankt he die ouders zijn altijd nog het ergste... zal wel weer een hele preek krijgen...
concealer stift?
wij slapen nooit.
die heb ik dan wel weer, alleen weet ik niet of die volledig dekt... ik ga vanavond wel even het een en ander testen
Hier minstens 12 uur geen stroom gehad, moet nu dus even gaan lezen, zo staat er niets en zo is er weer het een en ander gepost
Anniemal, je dacht van diegene hiervoor dat die leuk was, het kan dus altijd nog leuker? Dat is een leuk bericht, houdt ons op de hoogte. Willen bijna enkel maar positieve berichten horen, nee hoor! Ouders willen toch enkel maar leuke dingen vernemen laat zien die vlek haha, ze zijn toch ook jong geweest of zouden ze er een trauma aan overhouden?

Alive, wat zou je Dr. Black dan zeggen als je hem tegenkomt?

Begrijp me niets verkeerd maar was er dan al echt iets tussen jullie, was dat uitgesproken naar elkaar? Heeft het zin dat je hem iets zegt, is het iemand die het zich aantrekt of gaat het erom dat je je ongenoegen kan laten weten?

Ik vis in de vijver tussen jullie in Anniemal en Alive!

Vraagje, ik ben bijna klaar met DR to be, ik heb nu ruim 2 weken niets van mezelf laten weten, en heeft hij zelf ook niets laten weten, maar wat als ik een dezer weken iets verneem van hem?

Hij weet dat ik zo ongeveer mei terug naar Nederland kom, zouden jullie dan een date plannen, mocht hij dat willen, als jullie in mijn schoenen zouden staan?
Geval ´ouders´ ging goed, ze moesten erg lachen

Ik kreeg net nog een sms van hem... had het ook erg leuk gehad, maar vanwege alle heftigheid gisteren wil hij voor zichzelf alles nog wel even op een rijtje zetten. In the heat of the moment kan er vanalles gebeuren he Heb m net wel teruggestuurd dat ik het ´ondanks alle heftigheid´ wel zeer geslaagd vond en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar. Alleen dan misschien wel ietsje rustiger. We shall see...
@ Daisy, vwb Mr Black, niet bijzonders. Even de nieuwe spelregels uitleggen. Dat is alles.

Met de dr2be what if vraag zou ik me niet eens bezig houden. Wacht nou gewoon af of hij uberhaupt nog iets van zich laat horen. En als hij het wel doet kan je dan wel kijken hoe je pet staat.

@ Anniemal: Gelukkig geen preek gekregen.

Mooi antwoord naar RP-man terug gestuurd trouwens.
quote:Aliveandkicking schreef op 27 maart 2011 @ 20:54:

@ Anniemal: Gelukkig geen preek gekregen.

Mooi antwoord naar RP-man terug gestuurd trouwens.

Heb zijn smsje wel een paar x overgelezen... was dit nu positief of juist negatief? Maar we hebben het toen hij vertrok vannacht al tegen elkaar gezegd, het ging gewoon heel erg snel. En hij had zijn fiets al aan de hand, maar kwam toch nog even terug om me te zoenen Kan toch niet anders dan positief uitpakken, zou je zeggen? Ik kan me ook wel voorstellen dat hij alles nog even moet laten bezinken. We hebben allebei behoorlijk wat dates achter de rug en als je dan iemand tegenkomt waarmee het zo ontzettend goed klikt, komt dat natuurlijk als een flinke schok. Vooral als je er eigenlijk verwachtingsloos instapt.

Ik mag hem daar van mezelf ook niet in pushen, maar als het aan mij ligt, zie we elkaar heel snel weer Gatsie ik vind hem gewoon écht heel erg leuk... wat nou als ik straks tóch de kous op de kop krijg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven