Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Leuk, positieve verhalen.

Hier: op die 50plus site hebben de heren er ook zin in: ik een lekkere jonge blom van nog geen 50, en zij: vanaf 65 tm 80 jaar!

Gelukkig kunnen ze me geen berichtje sturen, maar kijken op mijn pro kan nog wel. En daar ben ik dus niet blij mee!!!! Mijn max. zoek-leeftijd is 55, en dat vind ik al aan de oude kant . . . . Verkeerde site gekozen dus.

Werd ooit eens gewezen op een site voor cougars, maar zo zie ik mezelf nu ook weer niet , iets jonger mag wel, tot een jaar of 5. Anders wordt het verschil toch echt te groot . . . . .

Wordt vervolgd . . . . zodra een nog oudere knar zich meldt . . . .
Alle reacties Link kopieren
Haha Carenza!

Kun je die oude mannetjes niet blokken? Dat doe ik dus wel, dat idee dat ze naar je profiel staren ieuw.
Daisy376, dat ga ik doen wanneer het tot een tweede keer kijken komt. Dan wordt het echt hinderlijk! Blokkeren moet op die site vanaf het profiel van de bezoeker, dus je moet eerst naar die oude man in kwestie, en daar op blokkeren drukken. Heb bij de redactie aangekaart, of dat niet anders kan. Dat zou in de groep worden gegooid, maar ik denk dat dat kansloos is. Weet niet of ik de enige ben die er last van heeft, een profiel is tenslotte openbaar . . . . .

80 vond ik een triest dieptepunt, ik zal straks wel eens kijken hoe oud de oudste man daar is . . . . . . .
Ik ga verhuizen, als ik kijk op die datingsite zie ik dat de leukste mannen in Limburg en Brabant wonen!

Zit dus aan de verkeerde kant van NL

Als jullie berichtjes ontvangen, zijn dat ook van die standaard berichten die ze naar iedere vrouw kunnen sturen?

Ik vind dat zo onpersoonlijk, schiet maar op elke vrouw die ze voorbij zien komen en kijken of het iets oplevert.
Nou vind je 70 niet al heel oud haha.

Ik blok ook zelfs mannen die niets sturen maar al meer dan 5 keer hebben gekeken, ben ik dan heel raar?
Daisy376: Standaard-berichten, flirts, glimlachjes of hoe ze ook heten, kunnen mannen versturen wanneer ze gratis lid zijn. Persoonlijke berichten kunnen alleen wanneer je full/premium member bent. Bij mij reageerde een full member wel eens met een flirt terwijl hij kon zien dat ik ook full member ben. Daar ga ik dan verder niet op in, niet eens moeite willen doen zegt mij genoeg!

Op de 50plus-site 41 heren in Ned. tussen 70-80 jaar, boven de 80 niets.
Om maar een voorbeeld te geven: mijn moeder is 72 . . . . .
Nou ik sta op 2 datingsites, en de ene is gratis de is ook alles mogelijk. Maar ben ik uit nieuwsgierigheid naar RP gegaan en dacht als ik terug in NL wil ik miss wel member worden. Nu heb ik het idee dat DR to be, en net een meneer gewoon een standaardbericht hebben getypt en dat naar zoveel mogelijk vrouwen versturen om te kijken wie reageert. Dit kun je enkel doen als jezelf member bent.

Vandaar dat ik vraag hoe zit het bij jullie, kunnen mannen niets leuks per persoon sturen? Is dat normaal of zien jullie dat als afknapper? Ben echt een LEEK op dit gebied
Is er niets anders dan die site Carenza?

Echt dit klinkt wel heel erg!
He getsie nu ga ik aan mezelf twijfelen en dat door 1 smsje...
ben je bang dat hij al smoezen aan t verzinnen is om niet weer te daten?
wij slapen nooit.
Ik mag het niet hopen...

En ik zou het ook heel raar vinden, want aan zijn non-verbale (en ook verbale) communicatie kon ik in niets merken dat hij me niét leuk vond.

De komende dagen laat ik het even op z´n beloop... mocht ik eind vd week nog niets gehoord hebben, dan bel ik hem denk ik even. Weet ik gelijk waat ik aantoe ben.
heel verstandig.
wij slapen nooit.
@Anniemal Haha, ga nou niet zo twijfelen! Gewoon even afwachten. Komt vast goed!

@Carenza Best leuk toch, je weer een jonge blom voelen . Nee, ik zou toch maar een andere site kiezen. Heb net een nieuwe ontdekt trouwens, Pepper. Die bestaat nog maar een week, ik heb nul matches, haha. Maar hij is wel leuk opgezet, dus kijk het nog maar even aan.

@Daisy Ja, dat is mij ook opgevallen, veeel singles in het zuiden. Hoe kan dat? Mss heeft 't met carnaval te maken ? Ik vind trouwens dat de leukste mannen in de Randstad zitten. En das voor mij weer ver weg.

Mijn RP-man is exit. En volgens mij is hij boos op mij. Das al de tweede. Niet leuk vind ik dat
@ Anniemal: Doe jij eens even niet zo mal! Een heerlijke avond gehad wat toch ook vrij heftig was. Enige wat hij aangeeft is dat hij even wat ruimte nodig heeft. Gewoon geven. Hiermee geef je jezelf ook gelijk de ruimte om weer tot jezelf te komen en het vervolg in rustiger vaarwater voort te zetten.

@ Carenza: Dit heb je al een keer eerder geschreven. Gelijk uitschrijven daar zou ik zeggen. Totaal niet op je plaats. Op de "gewone" datingsite pas je prima tussen hoor.

@ BM: Balen dat je RP-man niet meer is. Waarom zou hij boos zijn?

Ik woon in een goede omgeving. En ik heb de leukste.

Net weer gesproken en dinsdag ga ik naar hem toe.

Ga lekker dromen. Truste.
Zucht....... wat was het leuk.... en wat ging het makkelijk. Hij had een cadeautje mee voor dochter omdat ze van de week jarig was. Ze ging er meteen mee aan de slag. Het ging heel soepel. Gezellig samen gegeten en lekker zitten kletsen. Hij reageerde heel leuk op haar en zij ook op hem.

We zijn nu 2 maanden aan het daten en het werd later op de avond ook gezelliger..... hij bleef toch wel heel voorzichtig en de vorige keer hebben we wel gezoend maar bleef het nog heel rustig. Nu kwam er aanzienlijk meer gevoel los bij de zoen....

Ik heb nu al zin in volgende week al is het ook wel spannend om zijn familie dan te leren kennen.

Ik ga nu lekker slapen... Ik reageer snel weer op jullie verhalen....
@BMarianne en A&K: jullie hebben ook helemaal gelijk hoor , alleen blijft er altijd zo'n stemmetje in mijn hoofd zeggen "wat als...". Ik weet ook wel dat ik die nu even uit moet schakelen en gewoon even aan zaterdagavond/nacht moet denken. Nooit, maar dan ook nooit vond ik een man op de 1e date al zo geweldig leuk, lief en lekker... en bij hem viel alles op de een of andere manier op zijn plaats. Ook hij heeft meerdere keren gezegd: "dít is mij echt nog nooit overkomen en véél meer dan ik ooit vtv had verwacht." Pfff al die kronkels... hoofd: hou eens op!
Misschien neemt die RP man nog contact op Marianne.

Hoe kan het dat hij boos is?

Elise gaat goed daar dus, misschien gaat het langzaam maar dat is toch niet erg of zou je liever hebben dat er ietsje meer vaart in zit dan? Je hebt je dochter ook om aan te denken.

Heb nog niet echt een man omgeving Randstad gezien die leuk genoeg is om te reageren.

Zon schijnt, ik ga eruit

Prettige dag allemaal
@ Elise: Fijn dat het goed is gegaan. Ik ben even nieuwsgierig. Heb tot nu toe nog geen enkele man mee naar huis genomen om aan de kids voor te stellen. Zelf heb ik in mijn hoofd zitten dat ik dat pas na een maand of 4 zal doen. Nu uitnodigen heb je op dat puur gedaan op je gevoel of rationeel?

@ Anniemal: Probeer echt je argwaan weg te jagen hoor. Heb je niks aan en totaal geen reden voor. Zit je alleen maar in de weg. Ga lekker afleiding zoeken in je werk en de reacties van je collega's op je plek. En daarbij lekker terug denken aan je date.

@ Daisy: Kom je definitief terug naar NL? Ik vind het een beetje afhankelijk van waar in de randstad je zoekt. Omgeving DH zie ik toch wel aardig wat leuke mannen hoor.
Alive, ik kom voor een maand of 3 naar Nederland.

Geef mij even die gegevens door van die mannen uit DH haha

nee hoor, viel me alleen op dat de mannen die er best leuk uit zien uit L of B komen.
quote:Daisy376 schreef op 28 maart 2011 @ 16:45:

Alive, ik kom voor een maand of 3 naar Nederland.

Ok even huidhonger stillen, en dan weer snel terug. Geef mij even die gegevens door van die mannen uit DH haha

We vissen niet in dezelfde vijver, weet je nog?

nee hoor, viel me alleen op dat de mannen die er best leuk uit zien uit L of B komen.

Klopt, ben ik wel met je eens. Ook in het hoge noorden zag ik wel eea leuk schoon. Zal het komen door de gezonde lucht daar?
En, Anniemal, wat zeiden je collega's ? Of had je een sjaaltje om?

Dat de RP-man boos is, is denk ik mn eigen schuld. Ik ben nl. een enorme twijfelaar en ook nogal goed in aantrekken/afstoten. Heel irritant, dat snap ik wel. Ook voor mezelf trouwens. Heb gemailed dat ik er een punt achter wilde zetten maar wel bevriend wilde blijven. Maar hij wilde geen contact meer. Tja.

Nog 1 nachtje slapen, A&K! Wat gaan jullie doen?

Wie zijn dat trouwens, in het hoge noorden? Kan ze wel even voor je checken .
Ik weet dat ik vroeg of laat definitief terug zal komen, maar geen idee wanneer. Wie weet voor een leuke Nederlander?

Ik moet werken in die periode, en hier verteer ik die pot.

Nee, het is voor beiden veilig zolang we maar niet in elkaar vijver vissen! Maar val je op een bepaald type man? Donker is mijn ding, blond en blauwe ogen was vroeger leuk, lees Dolph Lundgren, maar nu niet meer.

Maakt niet uit waar je zit in Nederland, de lucht is sowieso schoner als hier.

Nog wat van LKM gehoord ( zie net dat je morgen met hem hebt afgesproken) ben benieuwd, het gaat natuurlijk steeds leuker worden. Heeft ie geen leuke broers? Voor Marianne, Carenza en mijzelf?
Oeps Marianne, dat trekje herken ik zo goed!

Ik ben van hetzelfde laken en pak.

Ik heb dat met 2 mannen in de afgelopen 2 jaar gehad, en zie hier met Dr to be, deleted en weer teruggehaald.

Laat het anders even, misschien komt ie vanzelf nog wel terug.
Zal van de week eerst es even alles teruglezen; wat is er weer veel geschreven!

Ik ga vanavond weer daten met man met campingbord, hahhaha. Is dus geen afknapper geweest; ik vond het eigenlijk zo lomp dat het ook wel weer schattig was....;-)

En voor de rest nog geen afknappers kunnen ontdekken, dus daten we nog maar even door met elkaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven