Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik heb ook herpes type 1 (koortslip) heb volgens mij nog nooit iemand besmet met een herpes genetialis ..

wel goedom naar de huisarts te gaan

Ik heb iets gedaan en twijfel of ik er goed aan heb gedaan , hoef ook geen reactie op de mail maar twijfel of ik er goed aan heb gedaan om de mail te sturen..

Heb nl Mrdate een mail gestuurd vanmiddag hoe ik tegen dingen aan kijk , de reden waarom ik bepaalde reacties heb gegeven en bepaalde vragen heb gesteld.. Hopelijk begrijpt hij het iets beter , niet dat ik er iets van verwacht , maar hoop vooral dat ie mij iets beter begrijpt... Best wel kwetsbaar opgesteld in t mailtje..Denk dat ik t daarom ook een beetje eng vind.
JOEHOEOE... Xan!!!

Heb je nou verkering met Prinses op de E.????? Hebben jullie het al gedaan? (samen drop gegeten bedoel ik uiteraard)
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Goed van je Vleer, dan heb je voor jezelf een beetje een afsluiting gevonden. En als hij je op je kwetsbare dingen gaat pakken dan weet je zeker dat het een lul is!
Vleer weet niet zo goed wat ze met t contact verder moet... Vrienden blijven wat heeft t voor zin ?

In oktober had ik hem al gezegd dat hij eerlijk moest zijn , duidelijk moest zijn en geen tegenstrijdige dingen en dubbele signalen moest afgeven..

Vervolgens doet hij t doodleuk weer dit keer bij mij..

Ik ben het vertrouwen kwijt in hem. Al was hij vanavond wel met momenten eerlijk nav mijn mailtje. Dat hij wegloopt voor zichzelf en voor anderen die gevoelens hebben voor hem..

Beste is dat hij dat lekker eens voor zichzelf gaat uitzoeken wat hij wil , ik wil gewoon geen contact voorlopig.

Heb afgelopen dagen na gedacht er over, geen stress, geen gedoe om over na te moeten denken. Gewoon relaxed na gedacht over wat ik wil , wat ik verwacht van mijn a.s partner, wat ik verwacht in vriendschappen.. En hij past niet goed in dat plaatje..

Zal hem zeker wel missen als maatje waar ik leuke gesprekken mee voerde ( t was niet altijd heibel en gedoe namelijk) en had altijd een leuk pokermaatje..

En wie weet ooit in de toekomst dat we weer eens gewoon neutraal relaxed contact kunnen hebben , maar daar wil ik nu nog even niet aan denken.

Ik vind de manier waarop hij met mij is omgegaan not done en dat gevoel wordt steeds heviger. En voordat ik helemaal uit de pan schiet lijkt het mij beter om even aan mijzelf te denken.
maar het doet wel erg veel pijn de manier waarop hij met mij is omgesprongen maar ook .... dat loslaten .. afscheid nemen...

Heb hem t medegedeeld toen hij al offline was op msn..Hij zal t berichtje pas weer lezen als hij zijn msn aan doet... Misschien zwak van mij maar ik wilde niet direct zijn reactie lezen of dat hij helemaal niet reageerde..

Geen idee ook of t de juiste beslissing en keuze is , maar de tijd zal dat uitwijzen.
Verstandig van je Vleer, lekker he, even rustig kunnen nadenken? Heb er deze vakantie ook veel aan gedaan!

Maar hij reageerde dus wel op je mailtje, das fijn! En nog (redelijk) positief dus.

Denk maar rustig verder over wat je met hem wilt qua contact.

Hoe is het met je huisje? Of ben je nog niet zo ver met je contract?
Vind het lastig om te moeten beslissen wat ik wil met het contact

maaar ik lig nu op bed met laptop das veullll belangrijker om te melden
Moeilijk he Vleer die dingen... Soms is het toch echt beter en vooral rustiger voor jezelf om geen contact te hebben.

Pfff ik ben gewoon al wakker terwijl ik vrij ben vandaag. LJ moest wel weer gaan werken, vakantie voorbij. Maar het is wel goed, want ik wil vandaag veel dingen doen. Mijn huisje netjes maken, cadeautjes bekijken, naar de dierenarts (mijn hondje loopt mank...) en vanavond lekker uit eten met een vriendinnetje. Maar eerst nog maar een beetje wakker worden...

Ik begin toch steeds meer na te denken over LJ en mij... Er is best een kans aanwezig dat het niet gaat werken in de toekomst (als hij (of ik heel misschien) uiteindelijk toch afhaakt en het wel/ niet kinderen probleem... Maar ik merk dat ik steeds verder in het stadium kom dat ik helemaal niet wil dat dit voorbij gaat! En het is gewoon nog steeds heel leuk, LJ gaf dit weekend ook ineens best veel bevestiging (dat het leuk is om mij veel te zien, dat hij een hele leuke vakantie heeft gehad samen met mij, en gisteren noemde hij me voor het eerst 'lieverd' en 'schatje.') Dus ik wil er helemaal niet mee stoppen, maar moet mezelf misschien wel in bescherming nemen... Moeilijk!!!
Vleer: belangrijk inderdaad dat je eerst voor jezelf alles rustig op een rijtje gaat zetten. Neem daar lekker de tijd voor!

HM: leuk dat je toch zo'n fijne tijd hebt met LJ en kan me voorstellen dat die bevestiging vanuit zijn kant ook wel prettig is!

Ik ben alweer effekes aan het werk. Kwam er gisteren achter dat een RP-contact van mij hier ook wel eens forumt Weet niet of ik daar nou zo blij mee ben...
quote:sunshineforever schreef op 06 januari 2008 @ 19:40:

Xan, kun je wat van de sigaretten afblijven? Hoe is het met je? Zit je zo te shaken dat je niet eens meer kunt forummen? Heel veel sterkte met je ontwenningsverschijnselen!!!

Goedemorgen Sun

Ben nu zwaar aan het afkicken! Valt niet mee: Last van mijn keel, onrustig, lichte hoofdpijn, slecht slapen, transpireren....allemaal afkickverschijnselen...

Dus echt gezellig ben ik momenteel niet.....wel trots dat ik gestopt ben!! Voelt wel stoer....

Verder een leuk weekend gehad
quote:Very Cherry schreef op 06 januari 2008 @ 20:26:

JOEHOEOE... Xan!!!

Heb je nou verkering met Prinses op de E.????? Hebben jullie het al gedaan? (samen drop gegeten bedoel ik uiteraard)

Hé hallo VC!!!....hahaha! verkering......wat klinkt dat ehm.....euhhh...

Vooralsnog zitten we in de "aftast"-fase....
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 07 januari 2008 @ 09:38:

Dus echt gezellig ben ik momenteel niet.....
Peas on earth!
Mhhh Xan en Prinses... Aftast fase klinkt al anders dan flirtfase ! Waar blijven de roddels???

Nou ik heb net de huisarts gebeld, ik ben zelf soa-vrij , maar ze hebben niet op herpes getest omdat ik geen klachten heb.

Sun; jij zei toch dat ze het alleen konden testen wanneer je klachten hebt? Want daarover kon ik niks terugvinden op het internet. De klachten van LJ komen nog steeds wel overeen met herpes, al heeft hij het dan weliswaar heel licht... We hopen nog steeds een beetje dat het iets anders is, of gewoon overgebruik
quote:Halvemaan schreef op 07 januari 2008 @ 10:14:

Mhhh Xan en Prinses... Aftast fase klinkt al anders dan flirtfase ! Waar blijven de roddels???

Ehmmm...er zijn geen roddels HM....
Ik mis hier iets volgens mij Heb nog niet zo ver terug gelezen geloof ik...
Prinses roddelt niet

Hier alles goed. Heb ook een leuk weekend gehad, en vandaag weer matig fris&fruitig aan't werk. Druk weekje deze week, moet nu weer volop aan de slag!

Nu eens even tussen alle bedrijven bijlezen...
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 07 januari 2008 @ 10:17:

[...]

Ehmmm...er zijn geen roddels HM....Mhhh... misschien moet ik daarvoor bij VC zijn dan
quote:Denise657 schreef op 07 januari 2008 @ 10:19:

Ik mis hier iets volgens mij Heb nog niet zo ver terug gelezen geloof ik...Je mist niks hoor Denise.....
Knuffel voor Vleertje
Peas on earth!
quote:Halvemaan schreef op 07 januari 2008 @ 10:24:

[...]

Mhhh... misschien moet ik daarvoor bij VC zijn dan Hahaha! VC weet helemaaaaal niks heurrrr!
Ik weet ook van nix

Xan, praat mij eens bij?

Over droptwist gesproken, collega's testen nu mijn (verkeerd gekochte) droptwist zoethout-steranijs, maar geven de voorkeur aan napeoleonnetjes!
Peas on earth!
Er valt niks te vertellen Prinses, denk dat een hoop forummers van dit topic het verkeerd begrijpen....denk je ook niet?

Vinden je collega's de zouthout/steranijs variant wel lekker? of vinden ze het niks???
Ik denk dat forummers misschien even sensatiebelust een interessant verhaal zoeken

Steranijs-zoethout valt redelijk in de smaak hier, maarrrrr drop-napoleonnetjes zijn de onbetwiste winnaar! Collega's hebben echter nog geen kennisgemaakt met honing-laurier-droptwist, en zouden dan de steranijs-zoethoudt-droptwist meteen in de prullenbak mieteren!
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven