Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat geweldig Mal!! Jullie beginnen het jaar goed, echt een lichtpuntje!

Zaten jullie te juichen??

Lekker drukjes Enka.

Alvast gefeli en een gezellige dag! Zal CG vertellen over Thijmen.

Naatie, ruzie uitgepraat? Klote he, dat je dan gevoeliger bent. Succes met vertellen straks.

Bridges, wat leuk die fietskar! Kun je van de zomer makkelijker weg denk ik?

Of wil je er geen maxi cosi in?

Fijne avond, ik ga Idols kijken en het huis versieren.
Joepie voor Jonathan!!!

Hmmm nee, Berend snapt het principe nog niet van doorslapen. En er is sowieso geen pijl op te trekken met die nachtelijke voedingen. Zucht... nouja, eens komt de dag. Toch? toch..???

Hier verder geen nieuws.

Doei!
Mal, geweldig! Hi hi, wat zullen jullie (jij?) hebben zitten genieten. Vond hij het zelf ook bijzonder, of was het meer de gewoonste zaak van de wereld?

Ris, haai! Dank voor de foto's nog, echt heel leuk! Spannend, dinsdag. Waar hangt het vanaf of je natuurlijk mag bevallen? Ik duim voor een goede uitslag.

Naat, ha ha, zie je wel, ik dacht het al . Gefeliciteerd joh, super! Mmm, ik zou alleen om dat vertellen al wel weer zwanger willen zijn... (bij wijze van spreken dan he). He, wat vervelend zo'n ruzie. Snel goedmaken hoor (moet van Helenita, zeg maar tegen man )!

Compu, jee, jij verwacht nogal wat mensen: 4 taarten!! Leuk. Heel veel plezier, en alvast gefeliciteerd met jullie grote meid! Je vroeg paar blz terug over verlegenheid; herken het wel beetje. Mare is niet echt verlegen, maar kijkt wel uitgebreid de kat uit de boom en kan in een nieuwe omgeving erg aan me hangen (sinds een week een stuk minder trouwens).

Bridges, wat leuk, een fietskar! Oh, en al aan een achterzitje, stoer! Ik blijf proppen zolang het kan; vindt het zo gezellig voorop

Enka, jullie ook alvast gefeliciteerd met Thijmen! Doe je ook nog een beetje relaxen tussendoor?!

Cin, Star, Naat, leuk dat jullie Ballorig op stelten hebben gezet! Zijn er al foto's?! Bij mij overheerst ook het kinder-hel-gevoel (Mare kennende had ik een uur met een kind om m'n nek geklemd gezeten), maar had het wel leuk gevonden om eens te proberen... Volgende keer!

Hier alles wel. Beetje druk met al het heen en weer gerij. Familiedagje was erg gezellig maar ben blij dat ik weer in m'n eigen huisje zit, ondanks dat het klein en 3 hoog achter is. Mare heeft het overal naar haar zin, maar ze is hier het meest relaxt en slaapt ook beter (en ik dus ook). Het waren voor haar ook drukke dagen natuurlijk...

Trusten allemaal! Hoe zou Jinny het hebben?! Zo spannend en bijzonder, die eerste dagen met zo'n nieuw klein mensje...
Wanneer sliep Laurens door Amalia? Zegt ws niks over Berend, maar je weet maar nooit... Heb je meer contact met je buren trouwens na die gluhweinborrel? Geweldig, om zoiets te organiseren.
Jinny, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!! Super!!!

Ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd hoe het gaat!

Spannend!!!

Heb ik verder nog nieuws? Oja, Cas heeft 2 tandjes! Lief man! :-)

Amalia, geniet lekker van de nachten dat ie wel doorslaapt! Hier komt Cas ook 1-2 keer per nacht. Het hoort ook wel een beetje bij borstvoeding (lichtverteerbaar plus de geborgenheid die ze zoeken). Ik geniet ook wel een beetje van dat lurkende mannetje zo in het holst van de nacht.

Ok, even nog wat nakijken!

Fijn weekend allemaal!

Cin

Morgen!

Klaarwakker, al een uur! Dus ik heb de vaatwasser maar uitgeruimd zo zachtjes mogelijk en nog wat andere zaken.

Fijne dag allemaal.
Meidenkaartenstuursters, bedankt voor de leuke kaarten!! En J. op een kaart, wat leuk Mal!

CG speelt nu met de kruiptunnel, een grote hit.

(vanmorgen weer grote schrik, ze lag weer onder het dekbed. ik hoorde haar kermen vanuit haar kamertje, niet eens door de babyfoon. vriend vond haar weer met hoofd aan het voeteneind. blijkbaar heeft ze nog niet de motoriek om er onder vandaan te kruipen. we doen nu zeker weer een deken!)
quote:bambino schreef op 05 januari 2008 @ 19:29:

Bis!
Gefeliciteerd CB en Thijmen! Hoop dat jullie een fijne dag hebben!
Zo zeg, ik probeer al een poosje op het forum te komen... hij kon steeds de pagina niet vinden, irri!

Nou ja, eindelijk dus nu wel!

CB en Thijmen: van harte gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!!!! Hoop dat jullie een leuke dag hebben!
Hier gaat het redelijk, ik ben erg druk om de laatste dingen voor de baby klaar te krijgen, dus wat minder actief hier. Lees wel mee zo nu en dan hoor.

Maar het wordt best zwaar nu, omdat het rusten er dan meestal bij in schiet, omdat ik alleen wat kan doen als Kevin slaapt, dus 's avonds lig ik uitgeput op de bank!

Gelukkig heb ik gister het kraambed in elkaar (moet alleen nog beddengoed op) en op klossen gezet, begint de babykamer aardig op te schieten. Nu de kinderwagen, maxi-cosi en wieg nog klaarmaken, dan kan het feest zo'n beetje beginnen!

Zul je zien dat deze baby besluit om pas na 2 weken over tijd te komen, haha.

Ach ja, heb toch geen rust voor alles klaar is, dus maar even doorzetten nu!

Morgen gaat Kevin nog even een paar uurtjes naar opa en oma, dan kan ik nog even de laatste dingetjes kopen.

Ga nu weer gauw verder met de rotzooi opruimen... dat is er gisteren ook niet meer van gekomen.

Fijne zondag allen!
Thijmen gefeliciteerd met je 2de verjaardag!

CB, gefeliciteerd met je 2de verjaardag!

Thijmen en CB van harte gefeliciteerd allebei!!!!!!

Stressed is just desserts spelled backwards
Lieve Thijmen en CB van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Wat goed Mal, Jonathan die los heeft gelopen, kanjer zeg!
Jippie! Gefeliciteerd Thijmen en CG!!! Hopelijk hebben jullie een superdag, en genieten jullie enorm van alle feestelijkheden, cadeautjes, slingers, taart en ballonnen en zo! :cheer2::gift:
Hallo!!!

Mal: jemig wat goed van Jonathan! wat zullen jullie trots zijn zeg!!! KNappe man hoor!

Star: receptie was van vriend zijn familie. Meestal wel sjiek en ook wel gezellig. Was leuk. Kleine man heeft flink lopen schransen van allerlei eetwerk dus doet hij goed!!!

Enka: oei druk druk druk dus! maar wel leuke dingen. Is het kindje al geboren? wat is het en hoe gaat het nu?

Compu: hè weer schrik dus met dekbedje. Dan zou ik ook weer lekker dekentje doen hoor! Is toch iets prettiger lijkt me! Wij willen idd maxi cosi of zo in fietskar. Heb ook babyschaal te leen dus er wordt in ieder geval gefietst straks!

Hel: zo alle familiedrukte weer gehad? Nu weer wat rust in de tent? Ties doet het ook overal prima, maar thuis is toch het lekkerst! Is alle familie nu ook meteen weer terug of blijven ze nog even?

CD: lekker dat het opschiet!

Jin: oh ben zo benieuwd hoe het met je gaat? Nog geen foto's helaas zag ik op Thomas zijn site... Ben zo benieuwd naar jullie mannetje!!!
Zo, we hebben het gehad. Foto's op de site van vandaag. Het was rustiger dan verwacht, wel fijn.

Dank voor de felicitaties!

Truste.
CB en Thijmen, gefeliciteerd met jullie tweede verjaardag!!!!

Hopelijk hebben jullie een superleuke dag gehad!!!

Liefs

Cin

Lieve meissies,

Zo daar ben ik weer eens... En dan nu maar met de billen bloot om jullie te vertellen waarom ik zo afwezig ben de laatste tijd. Geen fraai verhaal maar jullie zullen ondertussen toch wel denken...

Ik ben zo ontzettend jaloers op al die dikke buiken hier, ik kan me er gewoon alleen maar rot bij voelen. Ik weet gewoon even niet hoe ik al die emoties die jullie zwangerschappen en jullie verhalen er over alles wat er mee te maken heeft een plaats moet geven. Ik voel me enorm rot dat ik hier zo'n last van heb en heb me maar een tikkie terug getrokken, zelfbescherming... Nooit geweten dat ik zo jaloers zou kunnen zijn op welverdiend geluk van een ander maar helaas is het wel zo. Ik hoop maar dat dit weer over gaat als ik zelf weer zwanger word (maar daar wordt ook niet echt aan gewerkt helaas..) en het zal wel minder worden met de tijd, toch?!?

Lieve dinnetjes, ik denk aan jullie.

x Suus
Suus: je bent een kanjer!!!

Weet niet wat ik verder moet zeggen... Kom lekker langs als je zin hebt... We missen je, maar begrijpen helemaal dat je het even niet ziet zitten...
Suze: een hele dikke
Suus, wat dapper dat je het zo op kan schrijven! Snap je zo goed, ik heb die gevoelens ook, terwijl ik niet heb meegemaakt wat jij bent doorgegaan. Bij mij is het een verdriet omdat het nu niet kan en misschien wel nooit meer. Eerst die rotuitslag afwachten, dan als het niet goed is een DNA onderzoek waar de fout ligt, als dat ook weer zo lang duurt... dan zijn we zo weer een jaar verder. En als de fout bij een van ons 2 of allebei ligt kunnen we misschien wel nooit meer een kindje van ons samen krijgen.... Terwijl we vorig jaar vlak voor alle ellende begon al weer begonnen te praten/plannen over een tweede. Mijn hele gevoel en lijf schreeuwt af en toe zo'n beetje dat ik zo graag een tweede kindje wil en dat moet ik negeren. Dat lukt met moeite wel, maar soms is het moeilijk om te zien dat anderen daarin 'zorgeloos' (zo lijkt het dan he) verder gaan met hun leven. En dat gun ik iedereen van harte! Maar ja, soms is het gewoon heel heel heel erg moeilijk.... Schaam je niet voor je gevoelens ik probeer dat ook niet te doen, je gunt het iedereen toch? Alleen jezelf ook en dat komt vast wel weer meisje! Een dikke knuf van mij!
Stressed is just desserts spelled backwards
Jullie zijn lief.

Malletje, voor jou is het ook een k**situatie he? Wanneer komt die uitslag nou eens een keer? Kan dat nou echt niet sneller vraag je je af...

En ik denk dat jou gevoel inderdaad wel vergelijkbaar is, je wil een baby en dat kan nog niet. Iedere maand die voorbij gaat begint het harder te schreeuwen. Gestoord word ik er van....

Ik las wel dat je lekkere ventje nu echt aan de wandel is! Meis wat goed van hem, je was vast helemaal geweldig trots?

Ik ga lekker slapen. Tot snel meissies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven