Rijles!!
maandag 30 maart 2009 om 21:24
Alle lessers verzamelen!
Op deze topic kunnen we ons ei kwijt over alles wat met (rij)lessen en theorie te maken heeft
Ik trap af met mijn ervaringen van vanmiddag.
Arrg wat was dat een hel!
De motor is wel 10 keer afgeslagen,stond zelfs midden op de weg stil.
Ik en de koppeling zijn nog geen goede vrienden
Gelukkig gaat het met theorie wel voortvarend
xx
Op deze topic kunnen we ons ei kwijt over alles wat met (rij)lessen en theorie te maken heeft
Ik trap af met mijn ervaringen van vanmiddag.
Arrg wat was dat een hel!
De motor is wel 10 keer afgeslagen,stond zelfs midden op de weg stil.
Ik en de koppeling zijn nog geen goede vrienden
Gelukkig gaat het met theorie wel voortvarend
xx
dinsdag 29 maart 2011 om 14:06
quote:JanneJip schreef op 29 maart 2011 @ 13:14:
Lees maar "even" dit topic door, en kijk hoeveel namen je NIET herkent...:
Dat zijn alle mensen die het WEL gehaald hebben .
haha ' eventjes dit topic doorlezen'
Maar je hebt gelijk, uiteindelijk halen heel erg veel mensen het gewoon maar ik heb zo nu en dan gewoon even een onzeker momentje.
Lees maar "even" dit topic door, en kijk hoeveel namen je NIET herkent...:
Dat zijn alle mensen die het WEL gehaald hebben .
haha ' eventjes dit topic doorlezen'
Maar je hebt gelijk, uiteindelijk halen heel erg veel mensen het gewoon maar ik heb zo nu en dan gewoon even een onzeker momentje.
dinsdag 29 maart 2011 om 22:15
Succes Atelier!
Ik heb de fijne tijd van 8:00, heb toen ook mijn TTT gehad, was best druk! Wel handig aan de ene kant, want ik hoef al minder minuten + je kunt langer ergens stilstaan haha. Maar aan de andere kant: ik heb erg moeite met wannéér ik nou kan gaan, dat dat wel een extra uitdaging wordt.
We zullen het zien
Succes in ieder geval! Laat maar even weten hoe het is gegaan
Ik heb de fijne tijd van 8:00, heb toen ook mijn TTT gehad, was best druk! Wel handig aan de ene kant, want ik hoef al minder minuten + je kunt langer ergens stilstaan haha. Maar aan de andere kant: ik heb erg moeite met wannéér ik nou kan gaan, dat dat wel een extra uitdaging wordt.
We zullen het zien
Succes in ieder geval! Laat maar even weten hoe het is gegaan
woensdag 30 maart 2011 om 07:51
quote:elastiekje schreef op 29 maart 2011 @ 11:02:
Maar het stomme is dat ik het altijd ook goed voor hém wil doen
Dit is wat mij echt lessen heeft gekost. Ik verstijfde helemaal, omdat ik geen fouten durfde te maken. Heb mezelf echt heel streng moeten toespreken om dit een beetje los te kunnen laten. En een tijdje valeriaan geslikt.
Succes nog morgen Elastiekje, waarschijnlijk is je instructeur het allang vergeten.
JanneJip, het gaat echt opschieten voor jou nu! Spannend! En heel leuk natuurlijk.
Maar het stomme is dat ik het altijd ook goed voor hém wil doen
Dit is wat mij echt lessen heeft gekost. Ik verstijfde helemaal, omdat ik geen fouten durfde te maken. Heb mezelf echt heel streng moeten toespreken om dit een beetje los te kunnen laten. En een tijdje valeriaan geslikt.
Succes nog morgen Elastiekje, waarschijnlijk is je instructeur het allang vergeten.
JanneJip, het gaat echt opschieten voor jou nu! Spannend! En heel leuk natuurlijk.
woensdag 30 maart 2011 om 10:46
helaas niet hard genoeg geruimd gezakt.. besluitvaardigheid was niet goed genoeg, oa op een rotonde gewacht toen een vrachtwagen de boel blokkeerde, en de omkeeropdracht niet veilig genoeg volgens de examinator.. instructeur was meegereden, vond wel dat ik goed reed alleen nog paar puntjes waaraan ik moet werken.. kijken ging wel heel goed..
nu nog iets van 6u doen en dan weer op hopelijk!
nu nog iets van 6u doen en dan weer op hopelijk!
woensdag 30 maart 2011 om 10:50
He bah!!! Niet leuk... maarrrrrrrr wel weer een stapje verder - de laaste dan, he
Goed dat het kijken goed gaat, zeer belangrijk en waarschijnlijk ook het moeilijkste. Zo'n vrachtwagen is pech hebben en de omkeeropdracht eigenlijk ook. De volgende keer moet je gewoon es geluk hebben dat niemand je tegenzit. Goed dat je meteen weer doorgaat, Atelier!
Goed dat het kijken goed gaat, zeer belangrijk en waarschijnlijk ook het moeilijkste. Zo'n vrachtwagen is pech hebben en de omkeeropdracht eigenlijk ook. De volgende keer moet je gewoon es geluk hebben dat niemand je tegenzit. Goed dat je meteen weer doorgaat, Atelier!
woensdag 30 maart 2011 om 10:54
He, shit, Atelier.
Klinkt inderdaad als een flinke pechfactor. Bittermoon heeft gelijk dat kijken echt heeeeeel belangrijk is. Vind het ook heel goed dat je gelijk de volgende keer inplant. Nu weet je in ieder geval hoe het gaat, maakt wellicht de volgende keer een beetje minder spannend.
Voor nu echter even want het is wel hartstikke balen.
Klinkt inderdaad als een flinke pechfactor. Bittermoon heeft gelijk dat kijken echt heeeeeel belangrijk is. Vind het ook heel goed dat je gelijk de volgende keer inplant. Nu weet je in ieder geval hoe het gaat, maakt wellicht de volgende keer een beetje minder spannend.
Voor nu echter even want het is wel hartstikke balen.
woensdag 30 maart 2011 om 17:19
Hè, balen zeg! Wat jammer Atelier. Wel een compliment dat het kijken goed ging, ik hoor vaak van anderen dat daar flink op gehamerd moet worden, maar dat heb je alvast mee. Besluitvaardigheid is wel een lastige, zeker als je een beetje zenuwachtig bent, dan ga je twijfelen. Nou, nog even de puntjes op de i en dan ga je er weer voor!
donderdag 31 maart 2011 om 00:36
donderdag 31 maart 2011 om 07:55
ach ja er zijn ergere dingen op de wereld, alleen jammer dat dat rijbewijs zo duur is om te halen.. ik kreeg al een mailtje van mijn rijschool, over ong 6 weken kan ik weer op. vandaag of morgen maar ff nieuwe datum plannen.
@ruza ik heb in zuilen gereden en stuk richting maarsen en de zuilense ring
@ruza ik heb in zuilen gereden en stuk richting maarsen en de zuilense ring