schoonmoeders

30-03-2011 09:10 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb jij een leuke schoonmoeder?
Yep! En jij?
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
weet ik nog niet
Ja hoor ik heb niks te klagen denk ik:)
Op zich wel. Maar toch heb ik moeite met haar. En zij vooral met mij. En dat komt door haar kleinzoon die haar alles is....
Mwa.

Pas overleden.

We hadden niet echt een klik maar lag aan ons beiden.

Konden het ook echt wel gezellig hebben.
eerlijk gezegd , nee

ze heeft vroeger nooit naar hem omgekeken en nu bemoeid ze zich inneens overal mee

en ze heeft altijd gelijk en maakt nooit fouten daarbij moet je bij elk gesprek aanhoren wat je 3 jaar geleden fout hebt gedaan

en ze accepteert ook geen nee

het is de eerste keer dat ik niet met een schoonmoeder overweg kan de vorige waren meestal echt ontzettend lief maar deze... ik doe echt mijn best maar in haar ogen doe ik het toch nooit goed
Ja, leuke vrouw. Kan het er goed mee vinden. Ze is blij met eindelijk een 'vrouw extra in het gezin'. Ze heeft enkel zoons.

Jij?
Nee.
Ja
Nee.
Niks tegen, maar ook niks (of heel weinig) mee.
Geen idee, heb haar nog nooit ontmoet. Gaat denk ik ook niet gebeuren
Ja
Ja
Het gaat. Kan erger, kan beter.
Beslist niet. Kan er boeken over volschrijven.
lucht je hart zou ik zeggen
Nee, want ze zeurt..

Mijn 1e schoonmoeder was wel leuk, helaas leeft zij niet meer..erg voor mijn kinderen, een fantastische oma..
quote:Suze02 schreef op 30 maart 2011 @ 09:24:

Het gaat. Kan erger, kan beter.Same here :-)
quote:roosdezoveelste schreef op 30 maart 2011 @ 09:27:

lucht je hart zou ik zeggenEr staan hier al verschillende staaltjes van mijn schoonmoeder op deze pijler
Naar het schijnt was het een geweldige vrouw. Helaas is ze al 11 jaar dood en heb ik haar nooit ontmoet.
Mijn eigen moeder is wél een 'schoonmoeder'. Ik heb dan ook medelijden met mijn vriend.
Mijn moeder niet. Mijn man is dol op haar, veel meer dan op zijn eigen moeder. Maar mijn moeder is dan ook allesbehalve schoonmoederig.
Mijn huidige schoonmoeder ken ik nog niet, maar het schijnt een fantastische vrouw te zijn.

Mijn vorige schoonmoeder en ik mochten elkaar niet en dat is zacht uitgedrukt. We deden normaal tegen elkaar, hebben ook best wel eens gelachen, en heel soms nam ze het wel voor mij op, maar ik schijn oa een slechte moeder te zijn omdat mijn kind eenkennig was. Oh en ze is er heilig van overtuigd dat ik haar zoon (mijn ex) tegen haar heb opgezet.
Erger u niet, verwonder u slechts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven