schoonmoeders

30-03-2011 09:10 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb jij een leuke schoonmoeder?
-
Nee en gelukkig is ze eerdaags schoonmoeder af. Eindelijk rust.
Ik heb haar sinds de ochtend van het overlijden van mijn schoonvader niet meer gezien. Zij vond het toen nodig om mijn man de deur te wijzen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Mijn schoonmoeder is vooral heel moeilijk. En heel klagerig. En ik niet, dus dat klikt gewoon niet. Ik ben opgevoed met het idee 'maak er maar een grapje over, dan gaat het sneller over', maar bij haar werkt dat totaal niet. Ze neemt haar eigen klachten ook héél intens serieus en heeft de beste tijd als wij langskomen en het hele gesprek over haar klachten kan gaan.

Daarnaast is ze vreselijk bemoeierig. Maar ze bedoelt het wel goed, denk ik. Ik vind haar alleen niks.
Ik heb een superlieve schoonmoeder (hele familie trouwens!)

Mijn familie ligt een beetje met elkaar overhoop, maar mijn schoonfamilie gaf me vanaf de eerste keer dat ik ze ontmoette meteen al een welkom gevoel. Heerlijk! Gewoon lekker jezelf zijn, geen kritiek op je doen en laten en ze laten me regelmatig weten dat ze mij zo leuk vinden

Haha wat klinkt dit klef he Maargoed, hier dus erg blij met schoonfamilie!
Mijn schoonmoeder bedoelt het heel goed, maar ze is me veel te bemoeierig. Ik erger me daar vreselijk aan! Haar zoon is een nakomeling en altijd heel erg verwend. Dat doet ze nu nog steeds, het voelt vaak net alsof ik het niet goed kan doen. Ik moet het wat meer van me afzetten, maar daar heb ik nogal moeite mee. Het zal dus ook wel wat aan mij liggen.

Mijn vorige schoonmoeder was geweldig! We gingen zelfs ieder jaar met mijn schoonouders op wintersport. Ik mis ze nog steeds en had gehoopt dat ik die band met mijn nieuwe schoonouders ook weer zou krijgen. Helaas dus niet....
Mijn schoonmoeder is een lief mens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven