Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Zo, daar ben ik weer...

Hier al om kwart voor 3 wakker vannacht Tess lag omgeven door al haar knuffels en spenen...even alles geordend in bed en ze sliep gelukkig meteen weer verder. Duurde alleen even voordat ik zelf weer de slaap kon vatten.

Hoe is het met de zieke kindjes Tim en Watse?

Dog, die grote voeten passen toch ook wel bij Tim zijn postuur...hij heeft toch ook best grote handen...alles wel in verhouding dus. En wat een opmerking van die moeder toen Tim ging huilen! Het is toch ook zijn speelgoed! Zal haar kind ook heus wel gehad hebben, is ze zeker alweer vergeten.

Erg leuke schoentjes Kos!

Had jij nou vandaag ook een echo?

Elza, vertrekken jullie vandaag al naar NL? Hier ook regen vandaag bah! Maar de vooruitzichten zijn idd goed, wel alleen voor zaterdag geloof ik....zondag ook weer regen.

En lekker geshopt dus bij de H&M...had je nog dat spijkerjurkje gescoord? Veel plezier alvast!!

Hier ook altijd schoenmt 37. Heb ook vrij smalle voeten dus bestel niet zo heel veel online. Voor Tess wel en gaat meestal ook goed, terwijl zij ook wel smalle en kleine voetjes heeft.

Had van de week pakje H&M en pakje V&D en zitten bij allebei verkeerde dingen in. Van de V&D hebben ze verkeerde maat geleverd en van de H&M in plaats van een jurkje een geruite blouse!! Ga dus maar even naar Hippiestad zaterdagmorgen om alles om te ruilen want terugsturen is een heel gedoe als je wat om wilt ruilen.

Hip, dat gaat snel met de tuin...wist niet dat hij al begonnen was. Leuk als je ziet dat het mooi wordt.
Oja RR, hier ook het liedje hap hap hap....zingen ze bij ons op het kdv altijd tijdens de lunch en Tess d'r papa en ik zingen het bij het avondeten Tess krijgt dan een smile van oor tot oor en gaat mee zitten klappen. Tja, het liedje zingen kan ze nog niet hoor...
Ohhhhh regent het in NL ook?! :( dus even koffer opnieuw pakken! haha nee hoor, ik weet het, alleen zaterdag is mooi.

Hoe wordt het morgen, want dan willen we lekker de stad even in.

Dog, je bent wel lief voor de schoonmoeder zeg, weet niet of ik dat zou doen! Maar goed, schoonmoeder is wsch ook heel lief voor jou ;)

Hip, man weer op reis dus, ongezellig. Is hij lang weg?

Sanne, wat stom dat er verkeerde dingen in de leveringen zaten! Maar goed, is natuurlijk mensenwerk en die maken fouten ;)

Leuk die liedjes! Hier wordt het nijntje liedje gezongen (in haar eigen woorden) Nijntje is Tijsie en dan een hoop gebrabbel in de juiste melodie. En Handjes draaien van K3. en dat Handjes draaien klinkt bijna echt!!! haha..

Ze ligt op bed, dacht dat ze wel even ging slapen omdat ze haar speen wilde.. maar helaas ligt ze slechts te keten. Zal je zien dat ze net als we om half 1 de deur uit moeten, slaapt! Vriend is ook nog niet terug van de zaak, en hij moet zijn spullen nog pakken. maar ja mannen zijn daar echt makkelijk in!!

Dat spijkerjurkje hadden ze niet bij H&M! maar ik denk dat ze het toch niks zal vinden. Mevrouw heeft een mooie van Pumpkin Patch (thanks to hip) en dat gesmokte vindt ze niet lekker zitten dus het moest uit!!! lekker dan.

Oh ja Kos, die paarse schoenen moeten echt een hogere hak hebben, en open teen, ik vindt een dichte schoen niet mooi onder een avondjurk. O en een platform anders kan ik weer niet op die hoge hakken lopen. hahahaaaa gedoe.
Elza, het weer voor morgen :

Max 16°C - bewolkt en windkracht 5.

Wel goed weer om te winkelen dus.

Joy dus ook al een eigen mening wat kleding betreft...pfff, hier ook hoor. Sommige dingen wilt ze echt niet aan. Wist niet dat het op deze leeftijd al begon. Ik ga maar geen strijd aan, een week later wilt ze het meestal wel weer aan...

Heb haar van de week uit 2 paar schoenen laten kiezen die ze normaal allebei niet aan wil...toch kieste ze een paar schoenen, dus die methode ga ik vaker toepassen.
Sanne, slim om haar te laten kiezen!!!

Elza, goede vlucht!! Je bent al onderweg w.s.

Doggie, jij vroege vogel!! Okee met reden dan!

Hippie, wel even ene foto als de tuin klaar is he!!

Watse is weer opgeknapt hoor, hij is vanochtend naar schoonouders gegaan. Dochter van 5 is nu ziek, gister al erg hoesten, heb toen nog getwijfeld of ik haar thuis moest houden van zwemmen maar niet gedaan, toen s' avonds kon ze nooit slapen omdat ze steeds zo kuchte, de hele nacht tussen ons in geslapen en gekucht en ze was vanochtend warm, betje verhoging, ze wilde wel graag naar school maar heb haar lekker thuis gehouden (nou ja bij mijn schoonouders gelaten) Dat wilde ze graag.

Beter nu ziek dan volgende week want dan mag mag ze afzwemmen voor haar A diploma, dat zou wel sneu zijn anders!!
haha sanne, dat doe ik ook: dit of dit? en dan moet ze wel kiezen. Ookal zegt ze dan wel eens NEE en dan gaat ze zelf wat anders zoeken.

elza, ik had ook nog even gesnuffeld op pumkin patch omdat ze natuurlijk ook in ierland leveren. Ben er zelfs net achter gekomen dat er 2 winkels van zitten. Helaas niet bij ons in de buurt maargoed, kan het wel bestellen.

Sanne, balen dat je bestelling niet goed was! Toch irritant.

Trouwens 2 juffen van het kdv van tess wonen in jouw dorrrup..

Alvast succes in het zkh morgen. wel balen zeg die vinger, moet je weer van voor af aan beginnen. Doe het maar gauw voordat het echt zomer is!
Goedemiddag! Heerlijk geslapen hoor. 11 uur laatste voeding en toen kwam hij pas weer om half 5! Daarna had hij alleen last van zijn verstopte neus, dus toen heeft hij bij mij geslapen. Ach, ook wel gezellig! Oh als mijn dagelijks nachtverslag jullie verveelt hoor ik het wel hè?

Vanochtend bij vriendinnetj geweest met beide kids. Die heeft er ook twee onder de twee, dus dolle boel. Haha. Lekker geluncht daar en nu weer thuis. Tirza op bed gelegd en Chris aan de tiet. Die ligt nu uit te buiken. Ik ben er maar druk mee!

Sanne> goeie methode inderdaad. Tirza wil liever geen broeken aan, maar het liefst jurkjes en leggings. Die laat ik dus ook wel eens tussen twee broeken kiezen. Vind die hummels sowieso behoorlijk eigenwijs als het om kledingsmaak gaat. Had niet gedacht dat dat al zo vroeg zou beginnen....

Hmm, verder weet ik het even niet meer. Denk dat ik ook mijn ogen maar even ga sluiten.
Ojee Janets, heeft Watse je dochter aangestoken. Lekker toch even een dagje bij opa en oma. En idd beter nu ziek dan als ze moet afzwemmen.

Heb je zelf wel een beetje kunnen slapen met een kuchende dochter tussen jullie in?

Ik dacht eigenlijk dat het nog een beetje te vroeg was om een kind van (bijna) 2 te laten kiezen maar het werkt dus wel.

Haha, als ik Tess laat kiezen dan komt ze gegarandeerd met haar HK bikini aanzetten denk ik.

Grappig Hip, want 2 juffies van Tess komen weer uit Hippiestad.

Eéntje is alleen al 3 mnd overspannen....neeee, niet van Tess hoor

Thanx, ben erg benieuwd of ze nog wat van mijn vinger kunnen maken. Pees is wel aangegroeid denk ik, topje strekken lukt wel een beetje (nog erg stijf) maar in ontspannen toestand heb ik gewoon toch een vinger die naar beneden hangt.
grmbl..... vlucht gemist! Zijn over op zomerschema en routine is in dit geval een slechte raadgever. Zijn nu weer thuis en morgen pas weer plek!! hele dag naar de kl*te
NEEEEEE Elza, dat meen je niet....tjonge, echt balen joh...idd zo zonde van je dag ook!!!

Pfff, zou maar een fles opentrekken en er nog wat leuks van maken vanmiddag.

Hoe laat vliegen jullie dan morgen, hopelijk wel een beetje vroeg dan!?
huh elza!!!! Balen zeg, hoe laat kunnen jullie nu morgen vertrekken??

Sanne, hahaha die tess in haar hk bikini, dochter hier van 3 en half wil ook altijd haar (hema) bikini aan!!!

Nee, ik heb niet veel geslapen vannacht, net dochters bij schoonouders opgehaald, andere dochter van drie moest gymen, die van 5 wou ook weer mee naar huis, ze is overigens niet meer ziek. Watse is daar nog en manlief haalt hem op in d enamiddag, zoon komt straks zelf thuis dus hoef alleen nog maar om 16.00 dochter van drie uit gym te halen, lekker hoor!!

RR, gezellig ochtendje gehad dus!!

Neeeeee, je verveelt mij niet met je nachtverslagen hoor, vind het erg leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat en denk dan vaak hoe druk je het eigenlijk ook weer hebt met een kleintje erbij, pfffff als ik dat zo lees herinner ik me het wel weer van al die keren!!
We hebben dezelfde vlucht 13:25. Dachten dat om 14:00 was, dus waren te laat! Helaas is er verder niks beschikbaar. Zelfs morgen was vol, maar omdat wij beiden platinum zijn hebben we stoelen. Aankomst is scheduled 15:55, hopen dat het vroeger is.

Ach sh*t happens he, er zijn ergere dingen hoor.

Straks idd flesje open en we gaan vanavond ergens een hapje eten.

Sane, succes ja morgen! Zou wat fysio kunnen helpen denk je?

Hihi die Tess, HK bikini, zag het nog hangen van de week. Oh en hier heb je een build a bear workshop. Kan je je eigen teddybeer maken. Daar hebben ze ook HK! Kan ze zelf haar HK samenstellen ;) Dacht gelijk aan Tess.

Hip, Pumpkin patch in nL of ierland? ik kreeg de spullen helemaal uit de VS namelijk.

janets, oh lekker relaxte middag dus ;) fijn dat je dochter weer is opgeknapt.

Joy hoest ook al minder, de Fluimicil junior werkt super goed!!

Te koop in Nederland, dus die moet ik ook weer inslaan.

RR, oh klinkt gezellig bij je en nee mij verveel je ook niet. Als je het niet erg vindt dat ik het pas de volgende ochtend lees dan he ;)
Jammer dat je niet eerder weg kunt morgen Elza.

Nouja, idd niks meer aan te doen en dan maar het leed verzachten met een hapje en een lekker drankje.

En dat fluimicil ga ik vanmiddag meteen ook maar ff halen...Tess hoest ook best flink, vooral 's nachts. Zo is het weg en zo is het er opeens weer. Ik heb nu wel hoestdruppels maar die helpen niet echt vind ik.

In Hippiestad had je overigens ook zo'n winkel dat je je eigen teddybeer kon laten maken (leuk voor kinderpartijtjes) maar zit er volgens mij niet meer.

Janets, fijn dat je dochter weer is opgeknapt en lekker relaxed dus vanmiddag alleen je andere dochter ophalen van de gym.
Elza, wat balen!!!!! Zomerschema ging zondag met de zomertijd in. Gelukkig ben je platinum, dat helpt altijd iets.

En je mist niets aan het weer.

Sanne, wat erg dat je vinger zo hangt, ben benieuwd wat ze kunnen doen.

Iemand vroeg hoe het met mijn vinger ging. Nou heb al een jaar een verwijzing liggen naar de plastisch chirurg omdat ik hem nog steeds niet helemaal normaal kan buigen maar daar kan ik best mee leven. Wat vervelender is en waar ze niets aan kunnen doen lijkt me is dat de zenuwen op het topje nog steeds overgevoelig zijn waardoor ik er niets mee kan pakken, dat doet pijn dan, dus gebruik 'm nooit. Maar mijn middelvinger heeft alles overgenomen hoor!

Punpkin patch, nooit van gehoord?

RR, juist leuk die verslagen van je nacht!

Heb de hele middag geslapen, ben een beetje rillerig en heb keelpijn, ga zo Tim halen.
We hebben net wel de terugvlucht verzet. Zondag om half 10 's avonds ipv 12:15 's middags! Kunnen we mooi die dag naar het feestje van nichtje ipv een dag te vroeg. Joy kan daar in haar campingbedje een slaapje doen en verder op hoop van zegen dat ze het gaat redden. Zal toch wel.. iemand ervaring of tips??

Dog, dat was ik die over je vinger vroeg ;) Goh je hebt er nog best veel aan overhouden dus! Fiks litteken ook? maar dat is minder erg dan dat het pijn doet, super vervelend. Ook dat je niet zo lekker bent, klinkt als een aankomend griepje :(

Ik had ook nog niet gehoord van pumpkin patch, maar tis best leuk! Ook leuke stoere Tim dingen zag ik.. om het je makkelijk te maken:

http://www.pumpkinpatch.c ... egorypath/boy/little-boy/

Sanne, ja echt goed spul! ze morgen vanaf 2 jaar (dus nu vind ik) 2 x per dag een dosis en het doet duidelijk meer dan alleen verzachten.
oh ja over schoenen..... het is deze kleur die nodig heb!! precies de kleur van mijn jurk. Alleen.... kan suede bij zijde? en dan ... ze leveren niet in de UK, maar dat is op te lossen!http://www.zalando.nl/guess-hoge-hakken ... 02-99.html
Elza, leuk dat linkje!!! Ga het in de gaten houden als ik weer in de UK kom of USA.
quote:Elza35 schreef op 31 maart 2011 @ 18:49:

oh ja over schoenen..... het is deze kleur die nodig heb!! precies de kleur van mijn jurk. Alleen.... kan suede bij zijde? en dan ... ze leveren niet in de UK, maar dat is op te lossen!http://www.zalando.nl/guess-hoge-hakken ... 99.htmlKan niet geopend worden, er moet ff een spatie tussen.
effe copy and paste en dan kan je ze zien.

Ze zijn mooi elza!!!!!! Bestel ze meteen misschien zijn ze hier nog voor zondag? Mag je best bij mij laten bezorgen hoor!

Ik wilde ook nog zeggen dat je best mijn campingbedje mag lenen dan hoef je dat niet mee te slepen. Nou ja kijk maar of het handig is?

Weet je zeker dat het uit de US kwam? Pumkin patch komt uit new zealand. Daar kreeg ik het ook altijd vandaan toen ik nog in de VS woonde dus.......

In de UK zijn er wel winkels van! in australie en nz ook natuurlijk (doggie)

Wel enorm balen dat je de vlucht hebt gemist, maar ik hoop dat je lekker hebt gegeten en gedronken.

ik ga ook die hoestdrank halen!

janets, lekker middagje gehad?

doggie wel balen dat je vinger nog zo gevoelig is! Wil je daar wat aan laten doen of zo laten? Voel je je al wat beter? arm schaapje. Lekker vroeg naar bed. Moet ik ook doen, ben zo moe!
hmmm beginnen we hier een klein ziekenboegje te krijgen? niet ziek worden dames en kids!

Eerst maar even reageren op Elza...wat vervelend dat jullie de vlucht gemist hebben....gaat je mooie plan! tja ik zou maar meteen die schoenen bestellen, want ze zijn mooi, en je moet het leed toch verzachten! steve madden heeft ook mooie hakken!

build-a-bear ken ik wel, zat ook in nl, maar is weg..jammer want vond dat enorm leuk!

Sanne; hier ook dame met enorm sterke mening, sommige dingen gaan echt niet aan. zoals bepaalde speldjes die ze "tom" vind Inmiddels breng ik het vaak maar terug naar de winkel, geen zin in die strijd. En kezue is slim hoor, doe het hier moet broodbeleg, anders gaat er altijd hagelslag op! was jij nou in het zk geweest voor je vinger?

RR: ons verveel je niet zo gauw hoor. poe zal gezellig zijn geweest met 4 kids onder de twee...haha lekker bijgekletst? en heb je al weer gereden> of moet je dan 6 weken wachten?

Elza; ik hbe wel eens late vlucht gehad met kind, gaat ze nog op schoot? Em wil dan wel kunnen slapen, en de buggy mee, met handdoek ofzo er voor, zou haar niet zo snel laten slapen om 7uur en dan na 1/1/2 uur wakker maken, maar dat is gevoel hoor!

Doggie; oei die vinger van je..zou er wel nog eens naar laten kijken, maar denk dat je het afgelopen jaar wat andere dingen te doen had!

Vandaag echo gehad, jeetje echt ongelofelijk. Hij is erg mooi, heb hem alleen op FB gezet, zal hem nog wel eens op hyves gooien,

alles goed en nu ben ik echt echt zwanger!!! geloof dat het echt gaat gebeuren, soms vergeet ik het nog wel eens.
Elza, echt een super-mooie kleur die schoenen.

Ik denk als Joy overdag een flinke tuk kan doen dat ze het best een tijdje uit kan houden 's avonds. Je hebt de buggy neem ik aan bij je voor op het vliegveld en in het vliegtuig en daarna in de auto kan ze ook nog even slapen.

Wel erg leuk voor je nichtje dat jullie er op de dag zelf bij kunnen zijn.

Dog, balen ook van je vinger zeg...ook zo'n stom ongeluk met grote gevolgen dus.

Hopelijk wordt je niet ziek, lekker op tijd je mandje in.

Na het eten weer gelopen...best pittig lesje en nu doet het onder mijn rechterknie pijn...ik word echt een oud wijf

Nouja, links helemaal geen last meer nu dus het zal met rechts ook wel weer goed komen.

Tess d'r Salty Dog bodywarmer is vandaag binnengekomen, echt een superleuk stoer ding! Had mt 92 maar had hem niet kleiner moeten hebben (Bobbie, jij zei het al). Even een drama-momentje hier met eten want madam wilde hem persee aanhouden....nouja, gelukkig is hij wel goedgekeurd...moet je ook maar afwachten tegenwoordig

Zo, ik plof lekker op de bank, vriend is trainen dus lekker avondje voor mezelf.
Kos, super hoor van je mooie echo...nu echt lekker genieten hoor van het feit dat je écht zwanger bent.

Zullen we alvast dan maar gaan gokken wat voor geslacht je krijgt...ik denk een meisje weer Wil je het eigenlijk weten?

Dat sterke mening zal dan de leeftijd ook wel zijn, stelt me enigszins weer gerust Heb as zondag een feestje en heb een leuk kledingsetje voor Tess daarvoor maar daar horen natuurlijk niet die afgetrapte Nikes bij...dus hopelijk wil ze wel d'r nieuwe zilveren zomerschoentjes erbij aan. Mss plak ik er een Kitty sticker op, helpt dat
haha moet erg lachen om die kitty sticker!
haha moet erg lachen om die kitty sticker!
ja Kos, het echt nu!! maar goed, aangezien je voortdurend boven de wc hing, wist je dat natuurlijk wel, maar zo'n echo maakt alles net wat meer echt.

Ach gos een kitty sticker op Tess' schoenen! haha ik denk dat het nog echt werkt ook. Je hebt toch niet hetzelfde feestje he? ;)

Bodywarmer van vorig jaar past Joy nog, heb wel een nieuwe spijkerjackie. Is dat genoeg om mee te nemen naar NL? Dan haal ik het uit de koffer en hoeft haar winterjas niet mee.

Nou last van je andere knie, nou ik ook! Als ik de trap op loop, voel ik de aanhechtingen onder mijn knieen trekken. Heb nu al 2 dagen niet gespint (hihi schreeft eerst niet gepint, maar dat is natuurlijk niet waar!!!) dus eens zien of dat helpt.

Ik ga die Guess schoenen niet bestellen, er wordt gezegd dat ze klein vallen en dan is 39 denk ik te klein. ik wil nl niet dat mijn tenen te ver door peepen, zag er zaterdag een lopen die denk ik 2 maten te klein aan had, raar gezicht. Dus de zoektocht is nog niet kaar, zoiets moet je eigenlijk tegen aan lopen. Ga nog even naar Kos' andere tip...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven