Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@A&K: dat is ook de reden waarom ik al een paar dagen niet op mijn rp-profiel ben geweest. Daar zou ik natuurlijk haarfijn kunnen uitpluizen of meneer zich in de tussentijd wél weer heeft aangemeld en ik heb geen zin in nóg meer vreemde hersenspinsels. Je weet natuurlijk nooit of je het goed doet en als ze zoals in jouw geval (en ook wel een beetje het mijne) ietswat geïrriteerd reageren, koppel je dat direct weer naar jezelf terug.

Daar staat natuurlijk wel tegenover: als ik gisteren niet gebeld had, had ik waarschijnlijk nu nog in het ongewisse gezeten...

@XDemiX: tsja je weet nooit vtv wat voor vlees je in de kuip hebt, maar ga ALTIJD op je intuïtie af!
Jullie zijn al langer aanwezig op de datingsites dan ik.

Maar voegen jullie veel mannen toe aan MSN?

Ik heb het idee dat mannen "vrouwen" verzamelen als het ware.

Heb even zitten spieken bij de mannen in mijn MSN, en ook bij hun "vrienden", maar zie bij de heren dat ze veel vrouwen toevoegen terwijl de vrouwen dat stukken minder doen.

Ik geef zelf niet zo snel een MSN adres op, het moet me wel de moeite waard zijn om met iemand contact te hebben.

Het schiften doe ik dus al op de Datingsite's
@Daisy: nee ik ben niet van het type verzamelaars, maar heb het fenomeen bij mannen wel vaker gezien. Alleen lijkt met mij onmogelijk als man om met ál die vrouwen tegelijkertijd contact te houden... je zou toch kierewiet worden van al die piepende schermpjes Zelf voeg ik eigenlijk alleen iemand toe als ik ook denk dat het tot een eventuele date zou kunnen komen...
Had een stukje getypt alles weg grrr

Nou ja, zoiets dacht ik ook al Anniemal, het lijken wel hamsters! En vroeg me af of wij ook zulke verzamelwoede hadden.

Ze zijn eigenlijk nooit online, ja online en weer weg.

Maar die staan lekker op offline, want ja ze zullen gek worden van die pingels. En zo kunnen ze weer verder verzamelen.

Maar vraag mezelf af waarom op zo'n manier?

Gaan ze straks iene miene mutten?

Zo kun je toch niet op je gemak kijken of er iets meer in zit.

Sommige mannen hebben ook in het profiel aangegeven, dat je moet schieten om te scoren ( vreselijk om zoiets te moeten lezen). En ik denk dat ze het ook zo doen, kijken wie er reageert, dan snel daten en zien ze of het naar hun zin is.

Bijzonder
Dais, zo zit meerendeel van de mannen in elkaar.

jagen en dat doen ze meestal niet op 1.

Veranderd meestal pas als ze echt geintereseerd zijn in iemand. In tussentijd willen ze het liefst gewoon scooren.

En internet geeft hier nu eenmaal een heel mooi , makelijk terrein. Waar je met weinig tijd, geld een hele harem op kan bouwen.

Bijkomend voordeel, het is vrij anoniem, je kan je voordoen zoals je goed uitkomt.

Ik bedoel dit niet verbitterd hoor!!! Maar gewoon een nuchter gegeven hoe de meeste mannen anders in elkaar zitten.

Trouwens ik denk dat er heel veel vrouwen ook zo ongeveer

" jagen". Denk alleen dat het onderdeel scooren bij vrouwen anders ligt. Bij mannen ligt dat meer lichaamelijk.

anniemal ik krijg een beetje het gevoel dat je geplayed bent. Vind lullig om te zeggen wan ik zou liever andere dingen gelezen hebben.

Want jullie contact leuk, gelijk een klik, aantrekkingskracht en dan verwacht je een heerlijke lovestory waar we allemaal van dromen.

Ben bang dat het een meneer is geweest van mooie woorden en die heel overtuigend kunnen brengen.

Ik hoop van niet maar eingelijk verteld je onderbuik gevoel dit ook als ik het zo lees??

Knuff meis.

A@K, dat was niet dom meis na een leuke avond contact zoeken.

Ik heb mezelf dus afgemeld van site en heb even niks , niemand die ik leuk vind haha.

En klinkt krom maar het voelt gewoon heerlijk.

Door de medisch problems had ik dus helemaal geen zin in iemand te leren kennen dus vandaar de stop.

Maar bijkomstigheid is dat ik het eingelijk wel eens heel lekker vind. Gewoon niks hahaaaa.

Ben helemaal bezig met voorbereiden en grote schoonmaak. En volgens mij ben ik ook zo grote schoonmaak in m'n hoofd aan houden.
Heel vervelend en nerve-wrecking: die periode tussen 1e paar dates en het vervolg: wel of niet enz.

Als het enthousiasme van de andere kant te wensen overlaat kun je toch het beste maar proberen om het allemaal wat los te laten. Hoe moeilijk ook: je gaat je er écht beter van voelen.

@Anniemal: vorig jaar om deze tijd zat ik in exact dezelfde situatie als jij en het zag er niet zo veelbelovend uit. En zie: een jaar later zijn we bij elkaar en hoe!!

Soms is er (veel) tijd nodig om te beseffen dat iets de real thing is. Ik voel met je mee, want ik weet hoe je heen en weer geslingerd wordt tussen allerlei gevoelens.

Zoals anderen al schreven: probeer jezelf af te leiden met andere leuke dingen. Het helpt echt!
ik sluit me helemaal aan bij poezelig.

paar leuke dates gehad, helemaal goed qua aantrekkingskracht ed.

na paar dates niks meer gehoord, msn lijsten met steeds vers toegevoegde vrouwen. nooit online wanneer ik het was of ineens bezet.

profielen die gewoon op sites bleven staan.

mannen die op verschillende sites profielen hebben.

2 van mijn RP dates hebben ook een profiel op adult friendfinder.

ik ben ermee gestopt.
wij slapen nooit.
En er blijven altijd mannen/kinderen die niet kunnen lezen!!!!

Vandaag in mijn mailbox een bericht van een knaapje van 19, die wel een date met me wilde, of wil msn-nen . . . .

Die heb ik wel geantwoord, maar natuurlijk niet positief!

De uitersten zijn nu: dateverzoek door jongen van 19, pro bekeken door man van 72. Ben nog nergens op in gegaan. Moet nu ook nog iemand een bericht van geen interesse versturen, kan ook niet lezen. Ik zoek iemand die niet rookt, deze persoon doet dat wel, dus valt ook weer af . . . .
ik heb er ooit bij gezet alleen NIET GEBONDEN mannen te zoeken.

kreeg ik van die,,je weet niet wat je mist,, of ,,ik heb relatie, dat is toch veel spannender voor jou,, mailtjes.
wij slapen nooit.
Poezelig, het beste wat je kunt doen is idd je hoofd fris houden!

Wordt je echt een stuk gelukkiger van. Het is echt zo belangrijk om goed voor onszelf te zijn.

We weten allemaal dat het jagers zijn, maar mijn god..

Ik heb verteld dat iemand me al maanden berichten stuurde. Heb hem dan 2 weken geleden toegevoegd maar in mijn achterhoofd al het idee dat dit geen "relatiemateriaal" is. Daten zal ook niet snel met hem doen, maar durf te wedden dat ie geen verkeerd karakter heeft, hij is gewoon te eager. Nu zie ik net dat hij vandaag 5 vrouwen heeft toegevoegd haha, hoe wanhopig kun je wezen? Het gros van de vrouwen zullen nee zeggen maar ja.

Ze hebben er maar een paar nodig om even ehh hoe zullen we het zeggen? Hoe klinkt meer dan 40 vrouwen die zijn toegevoegd vanaf januari?

Mailen ze dan ook echt met die vrouwen? Of is het direct daten, kijken hoe en wat en dan tschuss?

Carenza, ook ik kreeg een paar van die berichten, van jongens die 25 jaar schelen. Kom op zeg, ik woon in een gebied waar vrouwen van 70 relatie's hebben met jongens van 25!

Echt over mijn nek ga ik ervan. Ja begrijpend lezen is niet voor een ieder weggelegd.

Valentinamaria, geloof je dan eigenlijk nog wel dat een datingsite kan werken? Want als dat zo is, toevoegen en dan nooit meer online, schiet niet op.

Ik kreeg wel altijd direct antwoord van dr. to be dat ging over en weer. Schreef we houden zeer zeker contact, en was 3 weken geleden ook blij dat ik hem niet vergeten was en hoopte me te zien. Nou, leven gaat door en ik doe alsof ik nooit meer online ben, en heb dus al 3 weken niets meer laten weten. Hij mag lekker raden wat ik aan het doen ben en met wie.
quote:Poezelig schreef op 31 maart 2011 @ 09:27:

anniemal ik krijg een beetje het gevoel dat je geplayed bent. Vind lullig om te zeggen wan ik zou liever andere dingen gelezen hebben.

Want jullie contact leuk, gelijk een klik, aantrekkingskracht en dan verwacht je een heerlijke lovestory waar we allemaal van dromen.

Ben bang dat het een meneer is geweest van mooie woorden en die heel overtuigend kunnen brengen.

Ik hoop van niet maar eingelijk verteld je onderbuik gevoel dit ook als ik het zo lees??

Knuff meis.

dankje

Tsja ik weet ook niet wat ik moet geloven... die klik zaterdag heb ik me zeker niet ingebeeld en we hebben allebei genoeg dates achter de rug om daar heel nuchter in te staan. Hij misschien in dit geval iets nuchterder dan ik, maar daar is hij nu eenmaal man voor. Mijn ex drukte me gisteren op het hart het gewoon de tijd te geven. Bij hem had ikzelf niet direct het gevoel "ja DIT is hem!" (en uiteindelijk blijkbaar ook niet voor elkaar geschapen), maar RP-man kapte het ook niet af en zei me gisteren over de telefoon ook niet dat ie er helemaal mee wilde stoppen. Als ik even heel sec terugkijk op het gesprek dat ik gisteren met hem had (duurde iig langer dan 5min ), gaf hij eigenlijk alleen aan mij langer en beter te moeten leren kennen om voor zichzelf te bepalen of hij ook daadwerkelijk een relatie met me zou willen. That's it. Dat het een man van mooie woorden zou zijn... nee, dat geloof ik niet. Ik zie wel hoe het verder loopt... zoals het er nu naar uitziet, tuf ik volgend weekend wel naar hem toe, maar details hoor ik (als het goed is) later.
En voor zover ik in zijn msn-profiel kon zien, heeft hij in ieder geval geen hele waslijst aan dames in zijn lijstje staan
quote:karima52 schreef op 31 maart 2011 @ 09:41:

Heel vervelend en nerve-wrecking: die periode tussen 1e paar dates en het vervolg: wel of niet enz.

Als het enthousiasme van de andere kant te wensen overlaat kun je toch het beste maar proberen om het allemaal wat los te laten. Hoe moeilijk ook: je gaat je er écht beter van voelen.

@Anniemal: vorig jaar om deze tijd zat ik in exact dezelfde situatie als jij en het zag er niet zo veelbelovend uit. En zie: een jaar later zijn we bij elkaar en hoe!!

Soms is er (veel) tijd nodig om te beseffen dat iets de real thing is. Ik voel met je mee, want ik weet hoe je heen en weer geslingerd wordt tussen allerlei gevoelens.

Zoals anderen al schreven: probeer jezelf af te leiden met andere leuke dingen. Het helpt echt!Dat loslaten begint nu langzaam te komen... ik ben er iig rustiger onder dan gisteren. En verder is het gewoon een kwestie van afwachten... Morgen nog lekker 1 dag werken en zaterdag de hele dag met mijn ex naar de sauna. Die zat gisteren zelf met een dilemma... afgelopen week een leuke date gehad, voor morgen weer afgesproken, alleen begrijpen ze elkaar op sommige punten geloof ik niet helemaal kunnen we zaterdag lekker beiden therapeutje spelen haha
@daisy, er zullen best serieuze mannen op datingsites zitten, maar vermoed het overgrote deel niet.

mijn 1e date staat nu op RP, ik had hem ontmoet via AM toen ik een sv zocht. hij bleek achteraf getrouwd.

2 van mijn andere staan zowel op RP, als op AFF, en wie weet op welke sites nog meer.

de date die geschikt was als sv, met wie het super klikte zat nachtenlang te chatten op aff, je hoeft alleen maar dat alias plus aff te googelen, zie je de tijden.

toen ik daarachter kwam heb ik geen contact weer opgenomen, trof hem toevallig op msn, hij ging gelijk op bezet, minuut later weer op beschikbaar.

mijn dating msn is nu dus contactenloos, hahahaha.
wij slapen nooit.
ik weet trouwens niet of je je msn profiel zo kunt aanpassen dat je contacten verborgen kunt houden.
wij slapen nooit.
Vind je het niet kinderachtig, zo van snel op bezet of afwezig klikken?

Het lijkt bij je date die als SV geschikt was op een verslaving.

Die zal denk ik nooit een vaste relatie willen, of wel?

Die zou nooit meer zonder zo'n site kunnen.

Ik ben vandaag aan het berichten met een man van 6 jaar ouder, iets wat niet de bedoeling was haha. Hij stuurt net zoals dr to be direct antwoord terug en dus vanaf vanmorgen af en aan berichten. Hij zal wel denken, ik had nl in mijn profiel aangegeven dat hoe leuk kids ook kunnen zijn ik er niets mee heb, en heeft hij er 2. Godzijdank zijn die het huis al uit dus geen ding om daar wakker om te liggen.
quote:valentinamaria schreef op 31 maart 2011 @ 17:53:

ik weet trouwens niet of je je msn profiel zo kunt aanpassen dat je contacten verborgen kunt houden.Ja dat kan wel... moet je zorgen dat je ze niet aan je publieke profiel toevoegt. Is bij mijn RP-man ook niet het geval... daar sta ik niet in zijn publieke profiel en hij niet in het mijne. Kortom: volledige zekerheid heb je nooit...
ik denk dat best veel mannen verslaafd zijn aan die sites.

getrouwde date al vanaf 2008 actief.

en idd, dat wegklikken is zo kinderachtig, zal ook een reden zijn dat hij niks meer heeft laten horen.

wel vreselijk veel lol gehad met een vriend van mij, we hebben fake profielen aangemaakt en de desbetreffende dates flink geplaagd. lekkere foto,s van internet afgehaald, die toegestuurd, zwaar geil msnen, hahahaha.
wij slapen nooit.
zelfs nog gesmst met een simkaart die mijn vriend niet meer gebruikte.

echt avonden vreselijk gelachen.
wij slapen nooit.
Narigheid is van dit soort zaken dat je beeld wat betreft mannen zo negatief wordt, terwijl je dat niet wilt en vele mannen dit niet verdienen!
gelukkig is mijn vriend erg trouw aan zijn vriendin. dus er zijn mannen die wel normaal zijn.

maar ik geloof gewoon dat veel van de mannen op datingsites er zitten om te scoren.

een vriendin van mij heeft 4 jaar zo gedate, werkelijk, geen normale vent getroffen.

ze had een bijv date met iemand via lexa, leek heel normaal, ging ze iets mee drinken. trok hij zo,n nylon oma slip uit zijn zak, of ze die aan wou trekken, dat ging zo lekker ruiken.

ze is compleet in shok vertrokken met de slip, zgn richting toilet.
wij slapen nooit.
Dan blijf ik maar liever heel voorzichtig!

Ik heb veel in chatboxen gechat, niet de Nederlandse, maar van het land waarin ik woonachtig ben, en heb daar veel van geleerd. Dat helpt me nu in het schiften van de mannen van de datingsite's.

Maar jammer dat de heren hier niet veel meer posten wil ook wel eens wat over de vrouwen horen waar zij mee te maken hebben of hebben gehad.
ja, zou leuk zijn hierover iets van mannen te horen.

en dan niet alleen het gebruikelijke uiterlijk afkraken of het geklaag over stalkende vrouwen.
wij slapen nooit.
anniemal, tijd zal het inderdaad leren, meer kan je niet doen, je hartje beschermen en even aan kijken.

Valentinemaria,,,moest toch wel effe lachen , over die slip.

Krijg ik gelijk een getver gevoel van en herinering haha.

Ik werdt ooit eens versiert door de leesmapman.

Was knappe leuke vent dus nummers uitgewisseld.

ehhhhhhh tot dat ik sms je kreeg of ik een panty aan wilde doen als we gingen daten...en op de manier waarop,,,bah vies mannetje.

Dais, ik chat het liefst via msn op iemand wat te leren kennen, dus hihi de lijst van verwijderd is dus al giga.

Ik voeg zelf niemand toe aan vrienden. Dus zou iemand niet wijzer van worden met wie of hoeveel ik chat.
vriendin en ik liggen ook nog steeds krom om die slip.

en dat gezicht van haar toen ze na de date bij me aanbelde, of ze een ufo had gezien.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven