Herkend worden op het forum?!

31-03-2011 16:06 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben volgens mij nog niet herkend (herkent?) hier op het forum. Heb nu een paar keer mijn nick gewijzigd en de vorige nick anoniem laten maken.

Zelf heb ik 2 meiden herkend die ik ken vanuit een sport of mijn vriendenkring. Ik spreek ze amper meer dus voel niet de behoefte te laten weten dat ik weet wie ze zijn. Ik weet bij beide het 100% zeker omdat ze ook hun echte naam op het forum hebben geplaatst.

Ben jij weleens herkend? Heb je weleens iemand herkend? Ik doe zelf niet heeeel erg mijn best om onherkenbaar te zijn maar soms draai ik wel dingen om die ik vertel om het niet al te herkenbaar voor vriendinnen te maken.

En idd dit topic is er weleens eerder geweest!
Ik ben nog maar net een paar uur lid en maakte de domme fout om in een voorstelberichtje mijn echte naam te noemen..

niet echt handig...

Maar ik ben toch niet van plan om hele grote geheimen te gaan vertellen op een forum,

ik vertel niet meer dan dat ik kwijt wil, dus ik zou het niet zo heel erg vinden als iemand mij zou herkennen.
Haha je echte naam moet je nooit noemen idd. En geen websites die naar jou kunnen linken. Ik vertel wel dingen over mezelf, logisch. Misschien ben ik voor hele goede vriendinnen of familie zelfs herkenbaar. Maar daar hou ik dus ook rekening mee door geen al te erge privé dingen op het forum te delen.
Ja ik ben herkend, niet als GDLT overigens. Door een vage kennis. Zij wist mij van alles te vertellen over mijzelf, wat ik in de loop van de jaren had geschreven op het forum. Ze 'las' mij al jaren, en vertelde dat een keer tijdens het stappen. Toen ik vroeg wie zij dan was, mocht ik dat wel weten maar ik zou er uiteindelijk niks meer mee kunnen omdat ze direct haar nick ging wijzigen. Ze wilde namelijk niet dat ik mee kon lezen met haar.

Ik vond dat erg raar, het voelde stalkerig.
Hmm geloof dat een paar forummers wel weten wie ik ben,niemand heeft ooit de behoefte gehad het te melden.

Ben zelf 1x een verhaal tegengekomen dat heel bekend voorkwam.
Ja een tijdje geleden herkende ik m'n zus. Manier van praten etc. Heb het wel tegen haar gezegd irl. Moesten wel heel erg lachen want we praatten mee met hetzelfde onderwerp. Daarna een goede afspraak gemaakt en klaar.
Mijn zussen hebben uitgevogeld wie ik was, maar ik weet dus niet wie zij zijn! Heel irritant, ik verdenk IEDEREEN

GDLT, dat lijkt me eigenlijk ook heel erg naar zeg....
Oh jawel, meerdere keren maar ik ben dan ook niet erg geheimzinnig over mijn echte leven.

Voor mensen die me kennen ben ik heel herkenbaar, voor de argeloze nederlander ben ik gewoon een van de vele viva-forummers en voor hen zal het een rotzorg wezen dat ik in kutjekrabbeveen woon en zeven kinderen heb.
GDLT idd erg stalkerig al moet ik eerlijk zeggen ik herkende net die ene meid weer en heb wel even in haar geschiedenis gekeken. Maar ik ga niet haar hele geschiedenis uitpluizen of haar in de gaten houden. Was nieuwsgierig maar voel me er niet toe geroepen om daar mee verder te gaan.

Ik vind die kennis van jou wel heel erg raar, beetje eng ook!
Ik vind het op zich niet erg om herkend te worden. Maar ga dan zelf niet zo moeilijk doen. Dus òf je houdt het voor je, òf je zegt het en doet zelf ook niet raar over je eigen naam.
Het zal me roesten als mensen me herkennen. Ik leef niet in een dictatuur waarin ik op mijn woorden hoef te passen en leef een doodgewoon bestaan waar niets op aan te merken valt, dus het zal wel.
GDLT: wat een zieke kennis! Gat! Moet er niet aan denken! Wel fijn dat ze uiteindelijk d'r smoel niet kon houden.
Ik zou het toch echt niet prettig vinden als bekenden al mijn gangen na zouden gaan hier op het forum.
Naar mijn weten niet herkend. Ik liet een keer een topic aan mijn vriend lezen, en had er zelf ook op gereageerd. Gebruikte toen nog mijn naam als nickname + geboortejaar (heel dom eigenlijk) en mijn vriend zei: Hé er is nog Truusje uit 87! Hij had niet door dat ik dat was
Gdlt

Denk je niet dat je stalker je met dit verhaal weer herkend?
Dat kan me niks schelen eerlijk gezegd. Zoals ik al zei vind ik het niet erg herkend te worden. Maar het gaat om de manier waarop.

En stalker vind ik wel een groot woord. Het voelde stalkerig, maar om nou te zeggen dat ze stalker is. Nee.
Nee, of wel Ja. Ik ben weleens herkend, maar dat maakt niet echt uit hoor.
Ik post dus om die reden het wellicht herkenbaar kunnen zijn niks op het seksforum of echt privé zaken over mijn relatie.
Ik weet van twee mensen dat ze weten wie ik ben .

Naja, ik schrijf geen super bijzondere dingen, dus soit.

Zou het minder leuk vinden, als bijvoorbeeld mijn moeder wist wie ik was (vraag me niet waarom, maar dat is een gevoel). Voor de rest maakt het niet zoveel uit. Ik schrijf hier ongeveer hetzelfde, als dat ik met vriendinnen praat.

Soms reageer ik expres niet op bepaalde onderwerpen. Dan praat ik niet over mezelf, maar over situaties van anderen. Ik probeer het bij mezelf te houden. Echt anoniem vind ik het forum niet.
Ik kwam laatst in een speeltuin een forumster tegen. Woon zelf in een andere provincie en was bij iemand op bezoek maar herkende direct de (bijzondere) namen van haar kinderen.

Overigens viel het kwartje zo snel omdat ik eens had gelezen dat ze in die plaats woont en ik daar regelmatig kom. Heb niets gezegd ondat ik niet wilde dat ze zich ongemakkelijk zou voelen.

Was een heel aardige vrouw (hier op t forum ook). :-)
GDLT, dat klinkt naar inderdaad. Ook niet helemaal eerlijk vind ik ergens. Wel met jou meelezen, maar dat andersom niet willen, ja, zo werkt dat natuurlijk niet.

Ik ben op een ander forum (over een specifiek, behoorlijk persoonlijk onderwerp) wel eens herkend ja. Beetje lastig uitleggen zonder al te veel details, maar over dat onderwerp zijn 2 Nederlandse fora en ik zit op het ene en een vriendin van mij op het andere forum. Nou, dan kijk je wel eens op het andere forum en zodoende herkenden we elkaar. Dat hebben we toen wel besproken. Nu echter zitten we beide nog steeds op die fora, maar ik kijk nooit meer op het 'hare' en zij -denk ik- ook niet op het 'mijne'. Als ze dat wel doet, vind ik dat ook geen ramp overigens hoor. Maar we hebben gewoon de stilzwijgende afspraak dat we niet elkaars berichten opsporen en dat gaat nu al een paar jaar prima.

Overigens ligt het ook aan mezelf, ik doe niet heel hard mijn best anoniem te blijven. Plaats ook wel foto's enzo.
quote:sooof schreef op 31 maart 2011 @ 16:22:

GDLT, dat klinkt naar inderdaad. Ook niet helemaal eerlijk vind ik ergens. Wel met jou meelezen, maar dat andersom niet willen, ja, zo werkt dat natuurlijk niet. Precies, dat is ook exact mijn punt. Je omschrijft het goed.
Ik doe wel een beetje mijn best om niet herkend te worden maar ga geen hele verhalen omvormen want dan mis ik volgens mij de kern van wat ik wil zeggen als de helft niet klopt.
Ik vind het raar als mensen je wél herkennen, maar dat voor je verborgen houden om alle postgeschiedenis uit te pluizen.

Zelf weet ik niet of ik herkenbaar ben. Ik praat over het algemeen over zaken die ik IRL ook zo bespreek. Wat dat betreft heb ik niet veel te verbergen - misschien onderwerpen van de sekspijler, als ik daar iets post, wil ik wel zo vrij zijn zonder dat ik me druk moet maken om herkenning.

Ik wil alleen wel dat het strikt geheim blijft dat ik naar Meerdijk kijk!
quote:noa35 schreef op 31 maart 2011 @ 16:21:

Ik kwam laatst in een speeltuin een forumster tegen. Woon zelf in een andere provincie en was bij iemand op bezoek maar herkende direct de (bijzondere) namen van haar kinderen.

Overigens viel het kwartje zo snel omdat ik eens had gelezen dat ze in die plaats woont en ik daar regelmatig kom. Heb niets gezegd ondat ik niet wilde dat ze zich ongemakkelijk zou voelen.

Was een heel aardige vrouw (hier op t forum ook). :-)

En dat snap ik dan weer niet.

Mensen doen de meest mogelijke moeite om meetings te organiseren waar vele, vele forummers elkaar ontmoeten en jij komt er eentje in het wild tegen en zegt niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven