Hoe vaak heb jij ruzie met je partner?
zondag 30 december 2007 om 15:24
De titel zegt het al... met ruzie bedoel ik ook discussies, onenigheden enz. Vandaag nog hadden mijn vriend en ik ruzie omdat ik geen zin had in bezoek na al die drukke feestdagen en ik bedacht me dat we toch zeker eens in de 2 weken zo'n onenigheid hebben, (niet perse daarover) , is dit nou heel raar, hoe vaak hebben jullie dit?
anoniem_60523 wijzigde dit bericht op 30-12-2007 15:27
Reden: andere formulering
Reden: andere formulering
% gewijzigd
maandag 7 januari 2008 om 11:53
Ok, mijn post van 31 dec was misschien niet heel duidelijk. Ik bedoelde dat dat in ieder geval bij ons zo het geval is.
Als ik chagerijnig ben, zoals wel vaak bij mij voorkomt, dan "durf" ik dat bij hem te zijn. Ik ben dat in mindere mate ook wel op kantoor, maar wel minder.
pfff, hoe leg ik dit nu logisch uit.
ok, voorbeeld: Wij zijn sinds maart 07 bezig om zwanger te worden, dit lukt tot nu toe nog niet, hier zijn al best wel wat traantjes om gelaten. Ook de (letterlijke) pijn die ik voel in mijn buik maakt dat ik er chagerijnig van word. Maar ik laat dat niet op kantoor merken, omdat ik niet wil dat zij weten dat we ervoor bezig zijn. Als ik dan s'avonds op de bank hang met een kruik op mijn buik en een grote reep chocolade dan wil mijn vriend nog wel is door gaan zagen over mijn gevoel. Hij bedoelt het dan heel lief, maar daar heb ik op dat moment niet altijd zin in. En dus krijgen we daar wel is ruzie/woorden om.
Ik hoop dat dit voorbeeld een beetje duidelijk maakt wat ik ermee bedoelde.
Als ik chagerijnig ben, zoals wel vaak bij mij voorkomt, dan "durf" ik dat bij hem te zijn. Ik ben dat in mindere mate ook wel op kantoor, maar wel minder.
pfff, hoe leg ik dit nu logisch uit.
ok, voorbeeld: Wij zijn sinds maart 07 bezig om zwanger te worden, dit lukt tot nu toe nog niet, hier zijn al best wel wat traantjes om gelaten. Ook de (letterlijke) pijn die ik voel in mijn buik maakt dat ik er chagerijnig van word. Maar ik laat dat niet op kantoor merken, omdat ik niet wil dat zij weten dat we ervoor bezig zijn. Als ik dan s'avonds op de bank hang met een kruik op mijn buik en een grote reep chocolade dan wil mijn vriend nog wel is door gaan zagen over mijn gevoel. Hij bedoelt het dan heel lief, maar daar heb ik op dat moment niet altijd zin in. En dus krijgen we daar wel is ruzie/woorden om.
Ik hoop dat dit voorbeeld een beetje duidelijk maakt wat ik ermee bedoelde.
"ik ben het, Barbabelladingdong"