Mode & Beauty alle pijlers

cognac laarzen

01-04-2011 11:23 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe combineer je cognac laarzen? Uiteraard bij bruin, maar bij welke kleuren passen deze laarzen nog meer goed?

Ik heb nu een korenblauw jurkje aan, met een donkerblauw vestje.

Ik twijfel of ik een donkerbruine panty met dus de cognac laarzen en evt een cognac riem of een zwarte panty met zwarte laarzen er onder zal doen.

twijfel twijfel..
Cognac laarzen + bruine panty!!
Ik doe mijn cognac laarzen echt overal bij aan. Ik woon in die dingen, ze passen echt overal bij
Ik draag ook vaak cognackleurige laarzen.

Meestal bij een spijkerbroek,

of bij een zwarte outfit met een cognackleurige riem erbij.
ik heb ook een donkerblauw jurkje.. draag gwn een zwarte panty en cognac laarzen eronder. Staat leuk!
Dat past heel goed bij wit, donkerblauw, bruin.. maar ook zwart!

Ik vind het juist een hele makkelijke kleur..
Bedankt voor de tips, ik draag vrijwel nooit zwart maar wel veel blauw dus ga de laarzen daar mee combineren, ook nu on der het blauwe jurkje. Op een donkerblauwe spijkerbroek zal ook wel mooi staan denk ik.
Ik combineer de mijne met natuur/aarde tinten:

allerlei soorten bruin, donker groen en donker grijs.

Donker blauw kan ook prima, heb ik eigenlijk nog nooit gedaan.
quote:origineel schreef op 01 april 2011 @ 11:36:

Ik doe mijn cognac laarzen echt overal bij aan. Ik woon in die dingen, ze passen echt overal bij Ik ook!
Ik combineer zelf mijn cognackleurige laarzen ook graag bij een donkerblauw rokje of jurkje, maar dan wel met met donkerblauwe pantys of een donkerblauwe maillot erbij, zwart vind ik dan niet zo mooi.

In jouw geval zou ik dat zeker doen, want dankomt het donkerblauw van je vestje mooi weer terug.
Iris!

EHm ik heb niets te zeggen over laarzen verder...
quote:yellowlove schreef op 01 april 2011 @ 16:53:

Iris!

EHm ik heb niets te zeggen over laarzen verder...
quote:iris1969 schreef op 01 april 2011 @ 16:41:

Ik combineer zelf mijn cognackleurige laarzen ook graag bij een donkerblauw rokje of jurkje, maar dan wel met met donkerblauwe pantys of een donkerblauwe maillot erbij, zwart vind ik dan niet zo mooi.

In jouw geval zou ik dat zeker doen, want dankomt het donkerblauw van je vestje mooi weer terug.

Ja dat vind ik ook; een blauwe panty ipv zwart of bruin.Een zwarte panty vind ik niet mooi bij een donkerblauwe jurk. Of je moet er zwarte laarzen bij doen, maar dan nog vind ik het niet zo.

En een bruine panty vind ik bij en blauwe jurk alleen mooi als de panty dezelfde bruine kleur is als de laarzen.

Maar een donkerblauwe panty vind ik het mooist bij cognac laarzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven