Gezondheid alle pijlers

AED's

01-04-2011 10:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m'n tennisclub gisteren ingeschreven voor de actie Sponsor een aed. De club wil al lang een defibrillator aanschaffen (aangezien het vorig jaar een keer goed fout is gegaan) maar doordat de prijzen veel te hoog liggen voor de club was dat niet mogelijk.. Misschien ook voor andere fanatieke sportdames een idee?
je klinkt als een spammert!
Heel goed dat je je hard maakt voor een AED op je sportclub.

Gaan jullie op de sportclub ook gelijk met zijn allen op cursus?

Goed gebruik door iemand met BHV maakt een AED nog effectiever.

Succes!
Ik ben helemaal voor AEDs op de sportclub etc, maar door jouw berichtje TO lijkt het nu net alsof het een actie van een of andere goed doel is, maar sponsor een AED is een initiatief van Defibrion BV. Er zijn vele andere merken waar je voor zou kunnen kiezen en die AEDs kunnen natuurlijk ook gesponserd worden. Bij sponsoreenaed.nl moet je namelijk als vereniging ook gewoon zelf de sponsoren/het geld zoeken. Gewoon SPAM van een commercieel bedrijf dus.
quote:plukjepulk schreef op 01 april 2011 @ 10:36:

je klinkt als een spammert!Weet je wat een AED is?
quote:AGirl schreef op 01 april 2011 @ 11:59:

[...]

Weet je wat een AED is?En een bedrijf dat toevallig levensreddende apparaten maakt is heilig en zou nooit reclame maken?
SpieSpaSpoeSpaSpammert!
Haha mensen wat een achterdocht! Ik krijg hier helaas niet voor betaald hoor.. Het is inderdaad een initiatief van een commercieel bedrijf, maar dat maakt het er voor ons niet minder om dat wij straks een aed in huis hebben!

@kusunum: we hebben al een paar ehbo-ers op de club zitten maar denk dat het idd handig is als er altijd iemand aanwezig is die weet hoe je moet reanimeren etc. Misschien maar even in de groep gooien ;). Dank je!
quote:borderwalk schreef op 01 april 2011 @ 12:07:

[...]

En een bedrijf dat toevallig levensreddende apparaten maakt is heilig en zou nooit reclame maken?Nee, maar ik vind dit wel wat anders dan de gemiddelde reclame van een ander commercieel bedrijf
quote:AGirl schreef op 01 april 2011 @ 11:59:

[...]

Weet je wat een AED is?

Dat weet ik héél goed, 2 van mijn kinderen hebben er eigenlijk een nodig voor extra veiligheid op school,sportclub en.(advies van de cardio) door een familiare afwijking, maar de verzekeraar vergoed ze niet, zelf heb ik een ingebouwde (ICD)

AED fabrikanten willen ook gewoon handel.

Dat iemand zich aanmeld om hiervoor reclame te maken (en dan ook nog angst in te jagen door te vertellen dat het op zijn zogenaamde sportclub mis is gegaan...) kan ik erg slecht tegen
Het kan heel goed mis gaan op een sportclub hoor. Ik heb al 2 keer een verhaal gehoord dat iemand daar een hartstilstand kreeg (en het niet gehaald heeft) en ook in een sportzaaltje van de fysiotherapie bij mij in de buurt kreeg iemand een hartstilstand.

Heel goed dat er AED's bestaan!!!!
quote:Sam32 schreef op 01 april 2011 @ 18:06:

Het kan heel goed mis gaan op een sportclub hoor. Ik heb al 2 keer een verhaal gehoord dat iemand daar een hartstilstand kreeg (en het niet gehaald heeft) en ook in een sportzaaltje van de fysiotherapie bij mij in de buurt kreeg iemand een hartstilstand.

Heel goed dat er AED's bestaan!!!!Ik snap niet zo goed waar of op wie je op reageert met vier uitroeptekens. Volgens mij zegt niemand hier dat je geen hartstilstand kan krijgen bij het sporten en al helemaal niet dat het niet goed is dat er AEDs bestaan of dat ze niet bij in de sportkantine zouden moeten hangen. Er wordt alleen gezegd dat er meer manieren zijn om een AED aanteschaffen voor bij de club dan alleen via Defibrion BV en dat het lijkt dat TO in haar eerste bericht hier voor dat bedrijf reclame maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven