Werk & Studie alle pijlers

inschrijving KvK

01-04-2011 21:02 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoe werkt dat?

ik weet dat ik er heen moet, afspraak maken, inschrijfformulier meenemen en dan?

een gesprek? met wie? en vooral waarom? krijg ik meteen een KvK nummer? moet je meteen je jaarlijkse bijdrage betalen?

bedankt voor jullie reacties!
Op de site van de KvK staat al een groot deel van deze informatie: klik
Ligt aan je gemeente of je een afspraak moet maken.

Krijg je een gesprek, je krijgt meteen een nummer en je moet meteen betalen.

Voor de meeste bedrijven willen ze graag dat je wel al wat verzekeringen geregeld hebt.

Bedrijfsaansprakelijkheid ed.
http://www.kvk.nl/onderne ... n/uw-bedrijf-inschrijven/

Volgens de website van de kvk krijg je meteen een kvk nummer.
En je moet je legitimatiebewijs niet vergeten!

Zorg dus ook dat je de naam van je onderneming al weet en wat het doel is van je onderneming.

Het nummer krijg je dan direct bij inschrijving
op afspraak, je krijgt meteen je kvk-nummer en voor de betaling krijg je een acceptgiro thuis.
quote:chicaa schreef op 01 april 2011 @ 21:19:

op afspraak, je krijgt meteen je kvk-nummer en voor de betaling krijg je een acceptgiro thuis.

Dan is dat ws verschillend per gemeente ofzo.

Ik moest direct betalen en er is hier vrije inloop.
oh zusenzoo dat zou dan idd best kunnen, dan moet to voor de zekerheid gewoon maar even informeren bij de vestiging waar ze heengaat
ik moest eigenlijk ook gelijk betalen maar syssteem werkte niet dus kreeg een acceptgiro...
KvK heeft niets met de gemeente te maken. KVk zijn regionaal gevestigde kantoren. Zij kunnen wel ieder regels hebebn mbt betalen.

KvK nummer aanvragen is heel simpel. Je geeft je ID bewijs, zegt hoe het bedrijf heet, wie de bedrijfsvoeders zijn enw at je gaat doen en klaar. Stelt echt in het geheel niets voor.

KvK stuurt de gegevens automatisch door naar de bealstingdinest. KvK kijkt verder niet naar bedrijfsvoering, verzekeringen e.d.. Dat is verantwoordelijkheid van de ondernemer.

Maak altijd van te voren een afspraak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven