iPod-houder?
vrijdag 1 april 2011 om 21:34
Goedenavond,
Ik weet niet of dit op de goede pijler is, maar toch ga ik hier mijn vraag stellen.
Op dit plaatje rechtsonder, zie je een soort houdertje die mijn dochter bij haar iPod Touch heeft gekregen. Maar wat is het? Al aan meerdere mensen gevraagd, van alles geprobeerd, maar we komen er maar niet achter. Iemand hier op het forum die mijn (waarschijnlijk erg domme ) vraag kan beantwoorden?
Ik weet niet of dit op de goede pijler is, maar toch ga ik hier mijn vraag stellen.
Op dit plaatje rechtsonder, zie je een soort houdertje die mijn dochter bij haar iPod Touch heeft gekregen. Maar wat is het? Al aan meerdere mensen gevraagd, van alles geprobeerd, maar we komen er maar niet achter. Iemand hier op het forum die mijn (waarschijnlijk erg domme ) vraag kan beantwoorden?
vrijdag 1 april 2011 om 21:43
vrijdag 1 april 2011 om 21:44
En nee, dat is dus niet dom. Kwam ik ook pas achter toen er hier een dockingstation kwam en ik niet wist hoe de ipod er in moest en toen heeft iemand me uitgelegd dat ik dat ding nodig had. Dat was nog een hele zoektocht om dat ding terug te vinden hier in huis!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 1 april 2011 om 21:47
vrijdag 1 april 2011 om 22:03