BDE, heb jij er wat mee?

02-04-2011 01:49 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst eens een soort van BDE, maar ik vond er niet veel aan. Geen violen, geen tunnels, geen oude bekenden, gewoon helemaal niks. Ligt dat aan mij? Of was ik nog niet dood genoeg?

En nee het gaat niet over dat boek van van Lommel.

BDE ja of nee

Totaal aantal stemmen: 10

Ja, leuk, vaak gedaan (20%)
Ja, maar ook niks gezien (10%)
Nooit, heb geen tijd voor die onzin (50%)
Weet niet/ geen mening (10%)
Wel een mening maar niet hierover (10%)
Nooit meegemaakt, maar het schijnt best mooi te zijn en helemaal niet eng. Daar hou ik me dan maar aan vast.
Of telt bijna doodgaan van schaamte mee?
Ik zag mijn buurvrouw in de Maastunnel, toen ik een BDE had.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geen ervaring, het kan ook als oneerlijk voelen heb ik ergens gelezen. Als in: Je hebt jaren geleefd en plots mag en kan dit niet meer op de wijze waarop je dit deed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoe lang duurde jouw BDE?
Ik was wel een keer heel erg stoned in mijn ruige tienerjaren en ben toen uit mijn lichaam getreden en zweefde boven in mijn slaapkamer. Op een gegeven moment vond ik het genoeg geweest en ging ik terug mijn lichaam in en voelde ik mijn geest en lichaam zo in elkaar ploppen. telt dat?
Ja dat dacht ik ook altijd, maar geloof me....

TIS STIL AAN DE OVERKANT
Die van mij toch wel een dag en een nacht. Maar dat van die nacht, dat wist ik niet; toen sliep ik. En ik moest toch al door de Maastunnel, dus telt dat?
quote:Enn schreef op 02 april 2011 @ 01:54:

Geen ervaring, het kan ook als oneerlijk voelen heb ik ergens gelezen. Als in: Je hebt jaren geleefd en plots mag en kan dit niet meer op de wijze waarop je dit deed.Ja dah wel, heb je een BDE maar niks geen toetser en bellen... en iedereen verwacht dat je vol met verhalen zit, dus dan verzin je maar iets over tunnels en licht en engelen...
Ik stapte op een boobytrap.

Mijn boobs waren bijna ontploft.
quote:yellowlove schreef op 02 april 2011 @ 01:56:

Ik was wel een keer heel erg stoned in mijn ruige tienerjaren en ben toen uit mijn lichaam getreden en zweefde boven in mijn slaapkamer. Op een gegeven moment vond ik het genoeg geweest en ging ik terug mijn lichaam in en voelde ik mijn geest en lichaam zo in elkaar ploppen. telt dat?ja dat telt zeker. Echt een BDE (behoorlijke drugs ervaring)
bermbommen, ook link
Sja en wellicht over een film die aan je voorbij trekt. Maar hey... nogmaals ik weet het niet, ik heb geen ervaring.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
misschien komt het omdat ik niet naar de kerk ga
quote:Enn schreef op 02 april 2011 @ 01:59:

Sja en wellicht over een film die aan je voorbij trekt. Maar hey... nogmaals ik weet het niet, ik heb geen ervaring.Bij mij trok het hele forum aan me voorbij. Dood eng.
in ieder geval omdat ik er voor het zingen weer uit ben. Maar dat kan je ook nog een blindganger opleveren hoor
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 april 2011 @ 02:01:

[...]

Bij mij trok het hele forum aan me voorbij. Dood eng.en allemaal oude bekenden... zij die niet genoemd mogen worden

Meds stond aan het eind van de Maastunnel. Wat had je daar nou aan, Meds?
Pffff dan zou ik toch écht liever doorgegaan zijn BGB. Dat is dan denk ik een zeer kleurrijk en dodelijk saai fillempie.
ik lees in de forumlijst steeds "afhakbroodjes" niet zo'n toffe associatie na die aanslag in Afganistan
Een tuinbroek? Gaastra?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 april 2011 @ 02:03:

[afbeelding]

Meds stond aan het eind van de Maastunnel. Wat had je daar nou aan, Meds?Mijn jomanda jurk. Ik had een date met David Hasselhof
Ik draag alleen king louis (die aap uit jungle boek) geen gaatstra

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven