BDE, heb jij er wat mee?
zaterdag 2 april 2011 om 02:04
quote:Enn schreef op 02 april 2011 @ 02:03:
Pffff dan zou ik toch écht liever doorgegaan zijn BGB. Dat is dan denk ik een zeer kleurrijk en dodelijk saai fillempie.
Nou, tien jaar forum........
Ja, er waren saaie forummers bij. Maar ook zeer kleurrijke.
Pffff dan zou ik toch écht liever doorgegaan zijn BGB. Dat is dan denk ik een zeer kleurrijk en dodelijk saai fillempie.
Nou, tien jaar forum........
Ja, er waren saaie forummers bij. Maar ook zeer kleurrijke.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 2 april 2011 om 02:10
Over de doden niets dan goed gaat niet op na een BDE. De stilte na een BDE zou wel eens schreeuwend aanwezig kunnen zijn denk ik en niemand die het hoort. Het is dan niet zoals het geweest is. Everything changes and this will always be so.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 2 april 2011 om 08:42
Boek van Pim van Lommel is een taaie pil, maar hij belicht wel verschillende invalshoeken. Grondig wetenschappelijk onderbouwd.
Heb zelf nooit een bde gehad. Hoop dat alles goed is aan de andere kant, zie het als een gordijn waar je doorheen moet.
Meest kwaadaardige ervaring was laatste keer dat ik onder narcose ging, ik moest van de anesthesist "leuk in slaap vallen" . . . . maar het voelde aan als de guillotine, in één klap weg. Vond dat wel erg angstig, er was niets meer. Geen licht, geen tunnel, gewoon, in één klap weg!!!! Is bde een hersenspinsel, willen we graag dat het zo gaat zoals het zo vaak beschreven wordt of is er niets aan de andere kant?
Heb zelf nooit een bde gehad. Hoop dat alles goed is aan de andere kant, zie het als een gordijn waar je doorheen moet.
Meest kwaadaardige ervaring was laatste keer dat ik onder narcose ging, ik moest van de anesthesist "leuk in slaap vallen" . . . . maar het voelde aan als de guillotine, in één klap weg. Vond dat wel erg angstig, er was niets meer. Geen licht, geen tunnel, gewoon, in één klap weg!!!! Is bde een hersenspinsel, willen we graag dat het zo gaat zoals het zo vaak beschreven wordt of is er niets aan de andere kant?