Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Alleen handbagage. Neem een jurkje mee, laarzen, maar ook spijkerbroek, vestje, tshirtje. Komt goed!

Hopelijk wordt het bij jou ook nog mooi!
Ja inderdaad, doe ik ook, scheelt ook weer sjouwen. Neem niet eens een jas mee trouwens, maar een vestje inderdaad en een sjaaltje (wel wat anders dan toen ik bij jou was hoor ).

De zon moet toch echt zo eens doorbreken bij jou hoor, hier schijnt ie volop!
Philein, hoe lang ga je precies? Ik hoop dat het weer een beetje meewerkt zodat je het jurkje ook uit je tas kunt halen.

Ik heb vandaag besloten maandag naar het kantoor te bellen dat over vrijwilligerswerk binnen Tokyo gaat. Het hotel naast het hotel waar ik zelf werk is afgelopen donderdag gesloten (was al vorig jaar april aangekondigd) en daar komen nu zo`n 1500 evacuees uit het noorden voor enkele maanden bivakeren. Ik weet niet of ze op vrijwilligers zitten te wachten, maar als ik iets kan doen, waarom niet?

Vandaag wat mexicaanse asperges, een chinese paprika en vlees uit amerika op het menu voor mezelf. Aan lokale groene groentes heb ik nu even geen behoefte.

Loola: hoe gaat het met je scriptie-planning?
Tot na het weekend!! Iedereen veel plezier met wat jullie gaan doen! XP
Meiden, ik heb zo genoten van deze zonnige dag. Ik ben er gewoon moe van! Was heerlijk in de tuin, ben heel erg voldaan.

Hopelijk is het morgen weer net zulk mooi weer!
Hallo allemaal!

Nou, ik ben weer een beetje bijgelezen! Ik was vooral blij om te lezen dat alles goed is met Nichiran, heb het nieuws met veel aandacht gevolgd, en vind het interessant om te horen hoe de situatie in real life is. Ik ben benieuwd hoe het nu allemaal verder gaat lopen, want dit is natuurlijk niet even snel opgelost.

Viva, jij bent ook weer even de halve wereld overgereisd in de tijd dat ik even afwezig ben, haha! Superleuk al die zakenreisjes en alle andere dingen die je te doen hebt! En nog bij je vriend geweest, geweldig toch. En je gaat binnenkort alweer! Wat een leven

Philein, jij ook lekker een reisje voor de boeg, dat is fijn! Hoe is de situatie momenteel met je ex? Geen contact meer gehad? Ik kan me voorstellen dat je er moe van wordt, wat moet je daar nou mee??

MajMaj, je bent nu in Nederland! Geniet ervan!!! Ik hoop dat je ex ook nog over kan komen! Lekker even vakantie, heb je verdiend.

Pino, hoe gaat het met jou, heb je nog nieuws?

Heidel, bij jou gaat alles zijn gangetje?

Vind het gezellig om weer mee te schrijven.

Ik heb echt een geweldige tijd gehad aan boord, maar dat was al te verwachten natuurlijk. Vriend heeft het echt ontzettend druk, we hebben elkaar een paar uur per dag gezien, maar hij heeft geprobeerd zoveel mogelijk vrij te nemen. In die drie weken zijn we maar drie keer samen van boord kunnen gaan, de rest van de tijd ben ik met collega's leuke dingen gaan doen. Ik werd meteen geadopteerd door het hele team dus ik heb me niet hoeven vervelen. Ik heb natuurlijk ook aan school gedacht, ik ben nog erg productief geweest, tegen alle verwachtingen in! Ik zal het even kort houden: ik heb veel gegeten, lekker in de zon gezeten, naar het strand geweest, excursies gedaan, leuke mensen leren kennen en voornamelijk het super gezellig gehad met vriend. Helaas weer afscheid moeten nemen, aan alles komt een eind... Op de terugweg had ik vertraging waardoor ik mijn aansluiting in NY heb gemist, uiteindelijk dus pas 6 uur later dan gepland thuis.

Heb nog wel meer te vertellen maar het is best lastig samen te vatten
Looola, je hebt een hele mooie tijd achter de rug. Leuk dat je je meteen weer thuis voelde op het schip. En je vriend drie weken dicht bij je. Dat wordt weer afkicken nu...

Hier is alles okay. Ben blij dat ik van het weekend zoveel buiten ben geweest, want nu regent het. Gister was het zelfs bijna 30°C hier. Heb er al een kleurtje van.

Ola, Philein wanneer kom je terug?

Vivagirl, al in Germany aangekomen?

pino, je had het vast erg druk dit weekend?

nichiran, heb je je aangemeld bij het vrijwilligerswerk?

Sahara_Desert, alles okay?

MajMaj, heb je het naar je zin in NL?

flamenco, jij gaat volgende maand naar NL, is het niet?

avianflu, ik heb nog steeds hoop dat je eens wat van je laat horen...
Hey Loola,fijn dat je zo hebt genoten! We willen alles horen!

Is idd wel weinig ,dat je maar 3 keer met je vriend weg bent geweest....maar jullie hebben elkaar tenminste wel veel gezien.Kun je er weer even tegen..!

Ik heb een fijn weekend gehad,zaterdag gewerkt, en 's avonds naar Gooische Vrouwen geweest, neh,niets voor mij....was wel gezellig met moeder en zus!

Gisteren veel huishoudelijke taakjes, de was enz.....en later naar The Fighter geweest,superfilm! I love dat soort films, gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Christian Bale is gweldig! Ik kende hem eigenlijk alleen van American Psycho,daar vond ik m al heeeel goed. Maar hier heeft ie die Oscar welverdiend!!

Jullie allemaal een goed weekend gehad? Ik ga snel aant werk!

Goede maandag! X
Come fly with me on a jetplane
Ja, het was echt lekker weer hier!! Nu niet meer jammer genoeg, maar jullie hebben er al een tijdje van kunnen genieten. En ik mag ook niet klagen, heb heel lekker weer gehad die paar weken!

Het is zeker afkicken nu, altijd moeilijk. Bah! Maar hopelijk over 2 maanden weer op bezoek. Had al gekeken naar de tickets en ze zijn opeens goedkoper geworden! Ben er blij mee!! Dus hopelijk kan ik snel boeken.

Ik voelde me thuis op het schip, maar ik was dus nog nooit op dit schip geweest, ik heb op een ander schip gewerkt. Dit was wel echt een super mooi schip, wauw!

Pino, Gooische Vrouwen lijkt me ook niks. Ik vind sowieso de films maar niks de laatste tijd. Ik wilde eigenlijk vanavond naar de bioscoop, maar nu blijven we thuis om een film te kijken, misschien een beter plan
Looola, welkom terug!

VG, succes in Duitsland!

Ik schrijf morgen meer, nu mijn bed in na een erg leuk weekend in het Zuiden!
Goedemorgen! Al iemand wakker?

Het zonnetje is er weer. Met een paar wolkjes, maar toch ziet het er goed uit.

Vanmiddag met 3 collega's afgesproken. We gaan een terrasje pakken...
Ja ik ben al lang wakker! Heb er al een training opzitten,en ga zometeen werken....Het zonnetje wil hier echt niet hoor,tis fris!

maar het wordt van de week beter,zeggen ze....

Heidel geniet van het terrasje!

Phil welkom thuis ! Leuk gehad?

Nu moet ik rennen doeiiii
Come fly with me on a jetplane
Goedemorgen!

Zo, nu even reageren op jullie.

Looola, ik geloof wel dat je een geweldige vakantie hebt gehad! Jammer dat je vriend en jij maar een paar keer samen op pad hebben kunnen gaan, maar beter iets dan niets toch Sliepen jullie wel samen eigenlijk of mocht dat niet? Wel heel relaxed dat je elkaar over een paar maandjes alweer kunt zien, joh..time flies!

Ik ga zo je foto's nog even bekijken trouwens!

Heidel, wat heb jij prachtig weer gehad dit weekend zeg he! Lekker! En vandaag terras op, gelijk heb je!

Pino, gaat het ok met je? Nog steeds lekker aan het werk in elk geval, zal ook wel wat drukker zijn voor je nu het mooie weer is begonnen zeker? Ik vond Goosiche Vrouwen wel echt heel erg leuk, maar heb dan ook de hele serie gezien. Ik denk dat het niet zo veel aan is inderdaad als je de hele geschiedenis niet kent.

VG zit in Duitsland dus, ben benieuwd hoe ze het heeft.

Maj, hoe is het met jou in het Hollandsche , vast heel erg leuk om iedereen te zien! Geniet ervan!

SD, waar ben je je? Ik denk aan je hoor!

Ik heb een heel leuk weekend gehad, echt best ontspannen, heerlijk gegeten en lekker bijgekletst. Ik vond het een mooie stad ook trouwens. Het was ook zo'n 24 graden trouwens, heb gister nog de hele dag in de zon gelopen en gezeten.

Helaas nu weer aan de bak, moet wel weer een beetje zin maken merk ik. Tot later!
Oh en jullie krijgen allemaal de groetjes van VG, ze is erg druk en heeft weinig tijd om hier te updaten!
Goedemorgen allemaal,

het is bewolkt ..

je had een fijn weekend, Philein, het heeft je echt goed gedaan, er even tussenuit. Moet je vaker doen!

MajMaj, en hoe bevalt het weer thuis te zijn?

Vivagirl heeft geen tijd voor ons. ..

nichiran, ben je begonnen met je vrijwilligerswerk?

Sahara_Desert, je bent wel erg stilletjes. .

pino, rustig aan doen hoor!
Goedemorgen!

Heidel, ben je vrij vandaag?

Het regent hier..bah..en ik heb me een klein beetje verslapen!

Weekendje heeft me inderdaad best goed gedaan..let's see hoe lang ik dat gevoel kan vasthouden
Ik heb vrij, jawel. Wat heet vrij..wasmachine draait, strijkwerk ligt te wachten...een goede huisvrouw heeft nooit vrij eigenlijk

Kun je wel raden wat ik ben...
Hm...dan word ik maar nooit huisvrouw Heidel
Goedemorgen!

Het wordt weer lekker warm vandaag. Vivagirl, het weer is hier toch wel beter als in de U.K. vind je niet??

Heb vanmiddag alleen een uurtje deskundigheidsbevordering. Daarna zet ik het tuinhuisje in de verf.

Alles okay bij jullie?
---
Hallo allemaal

Maj, goed te lezen dat je een leuke tijd in Nederland hebt. Zou je ex niet ook overkomen? Hoe is zijn gesprek voor het visum verlopen?

Heidel, Ik wou dat ik hier ook van het weer kon genietzen zoals jij. Een tuinhuisje lijkt me wel wat, maar eerst moet ik dan een tuin hebben.

Ik heb afgelopen maandag het bureau wat over het vrijwilligerswerk gaat, maar voor mij helaas zijn er zoveel aanmeldingen dat ze op dit moment alleen contactgegevens opnamen. Ben al wel aan het nadenken hoe ik dan wel zou kunnen helpen zonder meteen mijn halve maandsalaris over te maken naar het Rode Kruis.

Verder, de orientatie-dagen zijn weer voorbij en vanaf vandaag 5pm ben ik weer terug op mijn vertrouwde plekje. Over een stage wat verder weg heb ik nog steeds niets gehoord dus ik heb zo`n vermoeden dat dat er niet inzit voorlopig.

Loola, wanneer moet je weer aan de studie/colleges? Heb je al plannen om weer richting vriend te gaan binnenkort of wacht je tot de zomervakantie?

Morgen al weer vrijdag. Heeft er iemand nog iets spannends in de planning voor het weekend?
---

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven