!!!Bar too much 190 !!!

20-02-2011 19:51 712 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou lieve Wies, die romantiek hoeft vanaafniet, is gewoon voor degezellie, maar morgenavond wel romantiek... Heb wel iemand ontmoet met wie het heel erg fijn is, was er gisteravond ook. En was heel gezellig, hebben cabaret gekeken, wat hij opgenomen had, Finkers en Lebbis... Compleet in een deuk gelegen! Heerlijk gewoon!

Maak jij er ook een mooie dag van lieverd!
Dank je wel meis, wat leuk voor je, dat je het gezellige lachen en genieten met iemand kan delen.

Het is jou haske gegund hoor

Hier is het ook feest, want oudste dochter is jarig, dus ik zal me zo maar een s in de kleren gaan hijsen......
Gefeliciteerd meid! Doe haar de groeten van me! En een heerlijk verjaarsweertje, beter kun je het niet hebben toch?
Ik zal het haar vertellen en wat het weer betreft..... je hebt helemaal gelijk en nu ben ik er als een speer vandoor, tot snel........ latex......
Laterzzzz,ikook dusssssss......
Hoop dat je wel nog contact met Bieb hebt, Much.

Fijn dat je een gesprek krijgt. Ik kan me voorstellen dat je die concerta liever niet neemt, maar als je continue stoned moet zijn omdat je anders doordraait, da's ook niks.
Hallo, heb genoten van het mooie weer, en je zult altijd zien dat men in tijden van nood de juiste mensen tegenkomt.

Een soort van soulmates zeg maar die je begrijpen zonder dat je iets hoeft uit te leggen.

Tussen Bieb en moi ook alles weer kits, lieve begripvolle schat.
En ik ga mooi thuiszorg regelen
Oh ja, financieel meevallertje, leuk tshirt gekocht. Lijkt op ACDC maar dan ADHD.
Hoefijzert, blij toe dat er weer een paar dingen ok zijn!

Net wat Yetteke zegt, doe ajb de concerta ipv stoned zijn!

Blind date gaatniet door,hoop da tvriendin toch zich gaat bedenken....X-D... en metmemee gaat,heb nml. geen zin om alleen te gaan....

Yette, gnieten jullie een beetje van elkaar?
Maar Bieb vindt me zo leuk als ik blow

Goh, deze maand is het al weer 12 jaar geleden dat Biebelebons z'n papa is overleden. Hij is langer dood dan dat ik hem gekend heb..
En nog zo iets raars, kreeg een nota binnen van het Ziekenfonds. Of ik 40 E bij wil betalen. Schijn vorig jaar voor 240E op Parnassia vertoeft te hebben, nou, zo gek ben ik nou ook weer niet dat ik dat vergeten ben

Bieb had ineens een nota over steunzolen binnen, zie je, alles is 1 grote hekzooi!
En wil ik op internet de declaraties bekijken, kan ik juist dat niet aanklikken.

Dus het is voorbedachte rade.
In mijn geboorteplaats zijn ze ook aan het moorden geslagen.

Zullen ze wel verdiend hebben!

Hellup, ik word maniesssss...
quote:Guanneke schreef op 28 maart 2011 @ 00:58:

Ola Dames, een verleden groet vanuit Twente. Vroegah Den Haag. Guan

Lieve Gwen, ik ben je mailadres kwijt en zou graag contact met je willen.Als jij dat ook wil tuuk.

Je komt als geroepen!

Iedere keer als ik een dooie plant zie denk ik aan jou

En aan ponypakjes en stinkerds en dat je in 1 groot neukdorp woont en dat je met je mond (zonder handjes!) een condoom om kan doen. (En op kaalkopjes valt). Vind ik zo knap! Rubber!
Mijn mailadres is naam---den-haag@hete mail.
Proost! Bieb heeft een nieuwe vriendin, ontmoet in Hollywood in Rotjeknor.

Hij ging daar vandaag slapen, ze vallen nog steeds bij bosjes in katzwijm, damn those eyes!

Tis een feminist, hij kijkt eerst naar de inhoud.
Proost!

Ja, wat wil je met zulke ogen Fijn dat het weer beter gaat met je!

Jozoon heeft tegenwoordig ook een vriendinnetje. Heel leuk meisje.
Fijn, hij lijkt me best wel serieus en je dochter lijkt me helemaal geen type om over 1 nacht ijs te gaan.
Kreeg ie van m'n moeder een kaart met een glas bier en een jolige tekst, haha, Bieb drinkt geen druppel alcohol.

Nou, wat dat betreft lijkt Zoon toch wel een beetje op me want die lust toch wel een biertje.

Hij wordt volgende maand 26. Pfffff ik word echt een oud wijf.......
Hoe ouder hoe sneller.

Heb jij je oude mailadres nog, iets met pasen toch?
Iets met pasen?? Haha

Heb je nu mail van me?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven