Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Lekker is dat he Yellow, als je dan weer eens voor jezelf zorgt. Benen scheren doe ik ook niet echt regelmatig meer. Het is nu echt wel weer tijd eigenlijk, kan het haar bijna vlechten

Ik ben nu bij mijn ouders. Broertje vertelde net over de studie die hij gaat doen komend jaar (maar dat is niet via regulier HBO of universiteit). Tja, hij wel...

Ik weet niet eens of ik het graag gewild had, maar sta er deze week een beetje raar in. Ik moet ook ineens een plan maken, anders dan 'misschien ga ik in september weer studeren'.

Vanmiddag lekker even in de tuin gezeten. Het is niet eens zo zonnig hier maar wel warm.

Eet smakelijk allebei.
Ik was een beetje bang om het op te schrijven, ben blij dat jullie niet denken dat ik totaal doorgedraaid ben. Jammer voor jullie natuurlijk wel dat het herkenning is, maar op een dag vinden we het weer heel normaal (hoop ik) om goed voor onszelf te zorgen.

Hoop dat je pizza lekker is Ibi

En Moon, er komt ook bij jou qua scholing iets goeds op je pad, ik weet het zeker

Ik ga voor pasta met pesto en vegaballetjes. (of misschien toch rode saus....)
Klinkt lekker Yellow.

Toen ik bij mijn ouders woonde (even voor Yellow: ik heb eerst op mezelf gewoond een aantal jaar, toen weer een paar jaar bij ouders, nu sinds november woon ik waar ik nu woon.) toen ging ik regelmatig in bad en schoor dan mijn benen. Nu moet ik nog uitvinden wat een handige manier is om het onder de douche te doen. En totdat ik dat bedacht heb scheer ik gewoon niet... geloof ik

Dank je Yellow. Eigenlijk was de cursus van afgelopen tijd ook al heel leuk, alleen omdat ik de laatste weken daar niet echt mee opschiet kan ik er niet zo positief over zijn.

Maar... ik zou er in het weekend niet steeds mee bezig zijn. Het is dat mijn broertje erover begon.

Probeer ik wat nuchterder naar MSN-man te kijken. Heb mijn MSN ook uit, dat geeft rust.
Zo, ik lig in bed. Slaap bij mijn ouders. Morgenochtend misschien naar de kerk hier.

Het was gezellig. Alle kinderen waren thuis, wist ik niet van tevoren maar het kwam goed uit. Binnenkort gaat broer naar het buitenland dus dan kan het weer even duren voor we compleet zijn. We zaten vanavond te praten over leraren van de middelbare school. Hebben allemaal op dezelfde school gezeten maar wel verschillende tijden. Wel grappig.

(Terwijl ik dit schrijf over familie compleet enzo denk ik, wat moet dit voor jou pijnlijk zijn IBI. Maar je bent er denk ik ook niet mee geholpen als ik niks schrijf. Weet in ieder geval dat ik er wel bij stilsta dat het niet zo vanzelfsprekend is.

Oh en Yellow... dat geldt voor jou natuurlijk ook )

Moeder zei dat ze binnenkort graag met oma langskomt in mijn huis. Dus nu moet ik echt gaan opruimen. Kan oma niet ontvangen in de chaos.
Fijn dat je een leuke dag met je familie hebt gehad. Voor mij is het niet pijnlijk dat jullie met zijn allen een leuke dag hebben gehad , ik gun het je van harte .

Goede opruimstimulans, dat oma op bezoek komt

Ik ben net wakker, voel me beetje raar , verdrietig en boos, op van alles. Nouja.
Moon dat kwam dan mooi uit dat iedereen er was.

Lief dat je aan mij denkt als je dit schrijft maar helemaal goed dat je het wel neerzet want ik zou niet willen dat mensen zich inhouden omdat ik ook meelees.

Yellow, weet je ook waardoor je je nu zo voelt? Gespannen voor komende week, slecht geslapen enz.

Ik heb bij mijn zus geslapen op de bank en neefje maakte me om 8 uur wakker. Ben al onder de douche geweest en aangekleed. Zus en fam. Is al op weg naar mijn andere zus en ik zit ff tv te kijken en te forummen. Ga zo naar de meeting
Hier gaat het minder goed . Ik doe wel vrolijk maar voor mijn gevoel schijnt de zon niet en kan ik niet genieten van dingen, Ik zal proberen vanmiddag meer en duidelijker te schrijven.
Het voelt alsof ik op een eilandje zit en vanaf een afstand de wereld om me heen bekijk.
Hee meiden.. Ik zit nu in de vrachtwagen.. Ben gisterenochtend met vriendlief meegeweest tot 16u en vannacht om half 3 weer gaan rijden naar Duitsland.. Nu weer in NL dus even tijd om mobiel te forummen

Vind t altijd zo leuk om mee te gaan.. Lekker kletsen, muziek luisteren, in slaap dommelen en naar buiten kijken..

Het is de laatste dagen weer heel druk in mn hoofd, vooral voor het slapen gaan.. Ik zing liedjes in mn hoofd en kan daar niet mee stoppen.. Verder aan het fantaseren/dagdromen.. T is niet echt piekeren te noemen volgens mij..

Vrijdag naar de psychiater en t eens laten vallen.. Heb geen idee of t onder piekeren valt.. Voer ook hele gesprekken in mn hoofd...

Moet mezelf dan echt toespreken dat ik moet stoppen...

Slaap de laatste nachten wel eindelijk goed door, alleen het inslapen gaat slecht.

Inmiddels een week aan de AD en gelukkig geen vervelende bijwerkingen..

Ben donderdag ook gestopt met de pijnstillers. Had toen 28 zakjes Brufen 600mg op in 8 dagen.. Had ontzettend grote pupillen en ogen dus was maar beter.

Pijn is zo goed als weg en de wond heelt mooi

Heb me deze week ook erg op mn werk gestort.. Ben door mn bazen van het operationele werk af gehaald voorlopig.. Dat mag ik nu alleen doen als mijn baas er niet is.. ( Ik werk samen met mijn baas op de import )..

Baal er ontzettend van, voelt alsof ik een stap achteruit heb gezet.. Ben erg ambitieus en zie dat nu in rook opgaan...

Vriendlief heeft mogelijkheden op zijn werk besproken om hoger op te komen, en dat is dan wel kut.. Hij wel en ik niet..

Natuurlijk is t niet zo zwart-wit maar zo voelt het nu wel..

Natuurlijk ben ik pas net 23 en valt het heus wel mee.. Bazen hebben ook t beste voor met me maar t voelt alsof de uitdaging nu weg is.

Ben heel de dag bezig met documten uitzoeken, berekeningen maken, etc en niet met het lopende werk.. Bummer..

Ohja, t scheeronderwerp.. Had me er gisteren ook maar weer aan onderworpen.. Ik heb erg donkere en snelgroeiende haren.. :(

Ik scheer altijd zitten onder de douche

Moon, wat lekker om met de hele fam bij elkaar te zijn!

Verder weet ik even niet meer wat er geschreven was en terug lezen gaat slecht op mn telefoon...

Waterlielie, fijn dat de pijnstillers wel hun werk gedaan hebben

Ik denk dat je baas probeer je juist tegemoet te komen (voor zover ik het kan beoordelen uit je stukje) , en straks als jij weer beter in je vel zit dan kom jij ook heus weer hogerop.

Bankje Ik herken dat wel , k heb ook soms zo'n gevoel. Ik weet alleen niet zo goed wat te zeggen om je te helpen..

Ibi, ik hoop dat je meeting fijn is straks. Grappig dat je gewekt wordt zo vroeg door een kindje

Ik ben wel ok, maar gewoon boos op de wereld dat ik zo slecht in mijn vel zit, boos op mezelf dat ik niet al veel eerder geeist heb dat ik hulp kreeg omdat er eigenlijk toch teveel gebeurd is enzo. Nouja dat dus
Bankje: sterkte

Waterlelie: het komt over alsof je best een druk leven hebt. Ik kan me voorstellen dat je je mede daardoor wat onrustig voelt.

Yellowlove: wees lekker een keer boos op alles. Zolang je er niet helemaal 'in zakt' is het niet erg om ff kwaad te zijn.

Ik was vanochtend in de kerk. Zat er met heel gemengde gevoelens. Enerzijds omdat een vriend me iets heftigs heeft vertelt (wat niet aan de grote klok gehangen mag worden). Daar moest ik vanochtend de hele tijd aan denken + aan mijn andere emoties van afgelopen week. Met zo'n uurtje in de kerk komt alles weer ff keihard terug dan. Moest bij het zingen ook ff slikken steeds omdat de tranen best hoog zaten.

Na de dienst sprak ik een vriendin van me en toen heb ik toch het verhaal van die andere vriendin verteld. Deze twee meiden hebben niks met elkaar te maken en ze gaat ook zeker vertrouwelijk met de informatie om. Luchtte mij wel op.

Denk dat ik later vandaag nog even naar oma ga.

Halverwege de zondag krijg ik vaak een kriebelig gevoel als ik bij mijn ouders ben. Dan is het wel even genoeg met alle 'gezelligheid' en wordt de drukte me teveel.

Dus maar even forummen
Even een hallo en sterkte voor yellow, bankje en water!

Is erg druk hier maar best gezellig
Ow moon crosspost. Zorg dat je daar weg bent voordat het typische zondagmiddag gevoel kan komen.
IBI, fijn dat het zo gezellig is!

Ja ik ben op mijn hoede. Ouders zijn nu weg en ik heb me even afgezonderd. Zo fijn dat ik vanavond weer naar mijn eigen huis kan. Andere jaren had ik dit gevoel ook vaak op zondag maar dan kon ik niet echt weg.

Heb aangegeven hier nog wel mee te eten vanavond en ze hebben extra eten in huis gehaald, dus moet nog even blijven

Maargoed, ik wilde de zinnen verzetten en dat is gelukt. Heb nu ook een vol hoofd maar met andere dingen dan de voorgaande dagen, in die zin is het goed dat ik hier ben. En t is heus wel gezellig maar ergens rond lunchtijd wordt het me altijd teveel. Meerdere gesprekken door elkaar, dat soort dingen. Druk aan mijn hoofd.
Ibi fijndat je een gezellige middag hebt

Moon, goed dat je 's avonds weer naar huis gaat. Als dat fijner voelt meot je dat gewoon doen.

Bedankt voor de aandacht en tips voor mijn problemen dames. Heel erg lief, en ik doe er ook echt wat mee.
Yellow, je geeft ons ook lieve en goede adviezen. Dus als ik jou op één of andere manier kan helpen doe ik het graag!

Geen dank dus
Haha, ik ga misschien weer daten met een oude scharrel. Fijn. Het is gewoon duidelijk hoe het zit tussen ons (geen relatie). Met hem daten is nu ook beter dan me heel wanhopig te richten op onbekende mensen van internet.

Had afgelopen week nog aan m gedacht maar wist niet of hij nog vrijgezel was.
Ow leuk en hoe komen jullie daar ineens op? Hoe heb je nu contact met hem?
Moon succes met de oude scharrel. Maar als je MSN man leuk vindt, kun je hem toch mee uitvragen? Wie weet is het wel een aardige kerel, you never know
Hey dames,

Ik wens jullie veel liefde kracht en geluk toe vandaag

Xx
Ibi, hij staat in mijn MSN. Ik ben alleen heel weinig online geweest afgelopen halfjaar en we hebben nog wel eens geSMSt vlak voor kerst. Vandaag was mijn MSN vanzelf aan gegaan ofzo (ik heb een MSN met mijn gewone naam en één met een fictieve naam, de laatste gebruik ik voor internetdaten als ik iemand nieuw toevoeg. Dus als ik met MSN-man aan t MSN-en was, kon ik niet met vrienden MSN-en). Ik zag pas dat mijn MSN aanstond toen hij me aansprak.

Hij is heel okee. We kunnen alleen slecht afspraken maken met elkaar: hij maakt soms dubbele afspraken of bedenkt op de dag zelf dat ie me wel wil zien. Ik wilde t meestal een paar dagen van tevoren afspreken maar zat lange tijd ook met mijn vrijwilligerswerk s avonds.... Dus vaak schoot dat niet op.

Ja de MSN-man. Hij heeft een rare invloed op mijn gevoelens. En hij stelt veel vragen. Dan ben ik een beetje bang dat hij heel scherp vragen gaat stellen over dingen waar ik liever niet (meteen) over praat. Maar dat kan ik ook vooraf aangeven, dat ik de eerste date niet meteen alles over mezelf vertel.
Hey SweetSUmmer, nieuw plaatje! iK herkende je niet

Hoe gaat het met jou vandaag?

Moon, altijd je grenzen bewaken, en pas dingen vertellen wanneer je eraan toe bent. (ik ben zo klaar om moeder te worden...)
Moon, wat leuk dat je misschien weer gaat daten..

En ik heb geen mega druk leven hoor.. Ik werk alleen een beetje ( te ) veel...

Yellow, mijn baas bedoelt het ook wel goed, zij zijn er van overtuigd dat ik eerst wat tijd aan mezelf moet besteden en goed in mn vel moet komen. Hebben ze ook helemaal gelijk in. Maar als ik aan het werk ben, wil ik gewoon knallen want dan denk ik niet na. Nu zit ik documenten uit te zoeken ( en nog een boel andere dingen ) en zit ik dus wel wat meer na te denken en merk ik dat ik moe ben..
Ik weet het Yellow, grenzen bewaren. En ik ben een beetje geschrokken dat mijn gevoel zo met me op de loop ging bij deze meneer. Veel te hoge verwachtingen en dan ben ik door iets kleins even helemaal uit het veld geslagen van teleurstelling.

Dat is een teken dat ik even met mijn voeten op de grond moet komen. Even terug in de realiteit en geen contact zoeken met MSN-meneer.

Hij vond op MSN trouwens dat ik heel duidelijk was in wat ik wel en niet wilde. Ik kan het wel (toen wilde ik ook ergens niet op ingaan waar hij naar vroeg)

Waterlelie, soms moet je ook dingen doen waarbij je je hoofd niet hoeft te gebruiken.

Vind ik ook moeilijk, ik word iedere keer weer naar de pc getrokken en anders is het wel de tv.
Als jullie dingen willen doen waarbij je niet hoeft na te denken: kom hierheen! Dozen genoeg die nog uitgepakt moeten worden hoor

Ik ben moe. Druk weekend gehad dus was ff bijlezen en ga nu bankhangen.

Ibi hoe gaat het met jou en je nieuwe medicijnen?

Tot morgen x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven