zonnebril
zondag 3 april 2011 om 12:57
Heb er een van de supermarkt van een paar euro.
En een van de opticien op sterkte van Frans Molenaar.
Merk geen enkel verschil.
De prijs zegt niet altijd iets over de bril.
Ik heb trouwens uitsluitend 'diva brillen' die je halve gezicht bedekken. Ben nog op zoek naar een betaalbare zilveren pilotenbril (zoals van Ray Ban maar dan goedkoper)
En een van de opticien op sterkte van Frans Molenaar.
Merk geen enkel verschil.
De prijs zegt niet altijd iets over de bril.
Ik heb trouwens uitsluitend 'diva brillen' die je halve gezicht bedekken. Ben nog op zoek naar een betaalbare zilveren pilotenbril (zoals van Ray Ban maar dan goedkoper)
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
zondag 3 april 2011 om 17:41
Je moet letten op het label dat aangeeft hoe de bescherming tegen UV-straling is. Voor de rest is wel hoe groter de bril, hoe zwaarder en dat je wangen en wenkbrauwen de glazen niet raken. Je smeert je in met zonnebrand en dan worden de glazen vet.
Nou, dat zweten doe ik ook zonder bril als het warm is.
Ook belangrijk is dat de zon niet van bovenaf de bril in je ogen schijnt, want dan heb je er nog niets aan.
Kort samenvatting: Moet passen, beschermen tegen UV-straling en niet te zwaar op de neus zijn. Voor de rest moet je hem zelf mooi vinden.
Nou, dat zweten doe ik ook zonder bril als het warm is.
Ook belangrijk is dat de zon niet van bovenaf de bril in je ogen schijnt, want dan heb je er nog niets aan.
Kort samenvatting: Moet passen, beschermen tegen UV-straling en niet te zwaar op de neus zijn. Voor de rest moet je hem zelf mooi vinden.