Mode & Beauty alle pijlers

zonnebril

03-04-2011 11:33 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu de zomer in aantocht is vraag ik me af wat jullie een goede zonnebril vinden.Ik heb er wel een niet zo duur en als ik die draag en ik zweet in mijn gezicht dan beslagen de glazen.Hebben jullie tips welke brillen die goed zijn.
Ray-Ban
Ja, met gepolariseerde glazen! Klik!
Ik heb zo'n soort bril en dan gewoon de goedkope variant:

Werkt perfect! En niemand ziet waar je naar kijkt.
Dat je glazen beslaan als je zweet heb je dan ook bij een dure bril hoor, dat maakt niks uit.
Gewoon van de opticien.
van de c1000... fijne bril voor 5,99
Als je bril beslaat, zit ie te dicht op je gezicht.

Dus of je er nou 1 van een tientje heb, of 1 van ¤100, dat maakt dan helemaal niks uit.
De mijne beslaat ook steeds op de fiets, die brillen van tegenwoordig gaan helemaal rondom, dat is het probleem.

Zoek er eentje die wat meer open is aan de zijkant.

Ik vind polaroid nog steeds heel lekker rustig aan mijn ogen.
Heb er een van de supermarkt van een paar euro.

En een van de opticien op sterkte van Frans Molenaar.

Merk geen enkel verschil.

De prijs zegt niet altijd iets over de bril.

Ik heb trouwens uitsluitend 'diva brillen' die je halve gezicht bedekken. Ben nog op zoek naar een betaalbare zilveren pilotenbril (zoals van Ray Ban maar dan goedkoper)
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Ik heb perfecte brillen van Tom Ford en Gucci, maar ze zijn niet gratis...

Ray Ban vind ik niet al te gek duur, maar ook erg fijn.
Mexx heeft wel leuke brillen. Zijn over het algemeen niet gepolariseerd en dat vind ik wel een groot verschil. Ray Ban heeft altijd leuke modellen, stukken beter van kwaliteit.
Ik heb Ray Ban, Louis Vuitton & Polaroid. Ben vooral fan van mijn Ray Ban Aviator!
Je moet letten op het label dat aangeeft hoe de bescherming tegen UV-straling is. Voor de rest is wel hoe groter de bril, hoe zwaarder en dat je wangen en wenkbrauwen de glazen niet raken. Je smeert je in met zonnebrand en dan worden de glazen vet.

Nou, dat zweten doe ik ook zonder bril als het warm is.

Ook belangrijk is dat de zon niet van bovenaf de bril in je ogen schijnt, want dan heb je er nog niets aan.

Kort samenvatting: Moet passen, beschermen tegen UV-straling en niet te zwaar op de neus zijn. Voor de rest moet je hem zelf mooi vinden.
O, kijk gewoon rond. Overal hangen nu brillen met UV-bescherming in heel veel verschillende prijsklassen. Je kunt ook een keer bij een opticien binnen lopen. Misschien dat je daar wat meer advies kunt krijgen.
Ik heb deze via een brillenboer.

Gelige glazen omdat dat fijner is bij het autorijden. En polaroid omdat dat een stuk rustiger kijkt.

Verder sluit hij goed aan op mijn gezicht dus de zon piept er niet langs als ie van opzij staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven