slijmstolsel wat kan het zijn?
maandag 4 april 2011 om 09:09
ik heb 2 uur zitten googlen maar ik vind bijna geen info hierover (behalve slijmprop mbt zwangerschap)
ik verlies dus de laatste weken slijmstolsels
lijkt op vlies maar dan doorzichtig , ik heb er geen bloedverlies bij
ik moet wel ongesteld worden over 2 dagen en ik ben aan de pil
ik zou graag weten waar dit vandaan kan komen ik heb dit nog nooit gehad
ik verlies dus de laatste weken slijmstolsels
lijkt op vlies maar dan doorzichtig , ik heb er geen bloedverlies bij
ik moet wel ongesteld worden over 2 dagen en ik ben aan de pil
ik zou graag weten waar dit vandaan kan komen ik heb dit nog nooit gehad
maandag 4 april 2011 om 10:10
maandag 4 april 2011 om 10:20
Heb ik ook regelmatig. Ook wel eens aan de arts gevraagd. Die zei dat het geen kwaad kan, als het idd maar niet een rare kleur of geur heeft.
Het hangt bij mij samen met mijn cyclus. Toen ik aan de pil was had ik het minder. Nu zonder pil af en toe, een of twee keer per maand ofzo. Het is inderdaad 'taai' en helder.
Ik zou me geen zorgen maken maar als je dat wel doet even naar de arts.
Het hangt bij mij samen met mijn cyclus. Toen ik aan de pil was had ik het minder. Nu zonder pil af en toe, een of twee keer per maand ofzo. Het is inderdaad 'taai' en helder.
Ik zou me geen zorgen maken maar als je dat wel doet even naar de arts.
maandag 4 april 2011 om 10:23
maandag 4 april 2011 om 11:59
ik heb sinds ik spiraaltje hebben laten zetten ook soort slijmstolsels, in het begin zat daar bloeddoorheen maar het bloeden is gestopt en nu is het enkel slijm. Het is geen rare kleur, geur dus ik neem aan dat het een veranderde afscheiding is. Nu is dat een hormoon verandering, dus ben jij met de pil begonnen, andere pil gekregen?
maandag 4 april 2011 om 12:55
dinsdag 5 april 2011 om 07:35
@ soos hoe bewaar ik een slijmstolsel? als ik dat bewaar is er de volgende dag niets meer van over als je snapt wat ik bedoel.
maar ik heb een afspraak voor morgen .
@sweetsummer eh, ik ben getrouwd dus beschermde seks lijkt me een beetje raar in mijn geval en nee ik ga niet vreemd
en ik slik al vanaf mijn 12de dezelfde pil en stipt op tijd (natuurlijk komt het voor dat het eens later is , maar niet meer dan een uur0
maar ik heb een afspraak voor morgen .
@sweetsummer eh, ik ben getrouwd dus beschermde seks lijkt me een beetje raar in mijn geval en nee ik ga niet vreemd
en ik slik al vanaf mijn 12de dezelfde pil en stipt op tijd (natuurlijk komt het voor dat het eens later is , maar niet meer dan een uur0